Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskauden voi salata, siis loppuun asti?

Vierailija
06.04.2006 |

Sitä vaan ihmettelen, että miten joku, kuten tämä Pietarsaari-tapauksen nainen, voi olla raskaana ihan loppuun saakka ilman, että kukaan huomaa? Yleensä varmaan jokaisen tuttavapiiristä kun löytyy näitä raskaustutkalla varustettuja tarkkasilmäisiä, jotka suunnilleen näkee silmistä onko joku hedelmöitynyt. Ja hölmöinkin näkee lähimmäisen siunatun tilan viimeistään kun raskausviikkoja on kasassa n. 20 tai ehkä vähän enemmän jos kyseessä on todella ylipainoinen tyyppi.

Eli mitä ihmeen idiootteja se pietarsaarelaisnaisen miesystävä-rakastaja sun muut työkaverit oikein on?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten sen voi salata, kunnes tänään kuulin yhden tutun jäävän parin viikon päästä äitiyslomalle! olen nähnyt häntä viikottain koko kevään, enkä todellakaan ole tajunnut asioiden laitaa, olen vain ajatellut että onko hän vähän pyöristynyt vai ollut aina tuollainen, enpä muista...Ja vielä nytkin maha on sellainen, kuin itsellä ehkä n. rv 20-25, ainakin kun katsoo löysän paidan kanssa, kuten hän on nyt käyttänyt ja saanut näin asian pidettyä salassa.

Vierailija
2/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat luonnostaan niin pulleita ja pömppämahaisia, ettei siinä paljon eroa ole, vaikka olisikin raskaana. Sitten taas joillakin raskausmaha on niin pieni ja huomaamaton, ettei sitä kaikki hoksaa. Vaatteillakin voi peittää paljon. Sitten vielä jos on paljon kotona ja karttelee muita ihmisiä, ei se raskaus välttämättä tosiaan muille näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin olevani raskaana vasta, kun olin jo viikolla 26!!!

Eikä vauvavatsaa eikä raskausoireita ollut mitään ennen. Painoa oli tullut 2 kiloa normaalista lisää.

Mies sitten alkoi sanomaan, et olet varmaan paksuna ja niinhän sitten olinkin.

Joten omasta puolestani voin uskoa, et jollain se raskaus oikeesti voi mennä pitkällekin ennen kun sitä tajuaa. Mutta että ihan loppuun asti... tapahtuuhan näitäkin.

Vierailija
4/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahani malli on sellainen, että siitä ei välttämättä huomaa, jos olen raskaana. Olen hieman lihoneen näköinen, mutta ei sitä raskaudeksi voi arvata. Pari kertaa kun olen jäänyt äitiyslomalle, olen saanut kummastelevia kommenttea, että minun ei edes ole huomattu olleen raskaana. Äitiysloma alkaa kuitenkin vain 30 päivää ennen laskettua aikaa.

Vierailija
5/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellakin moni oli yllättynyt kun jäin äitiyslomalle. Minulla ei ole yhtään ylipainoa, mutta käytin kyllä jakkupukuja ja huiveja ja muuta melko peittävää vaatetta. Ja työni on sen luonteista, että tehdään aika paljon töitä vaan omissa työhuoneissa.

Mutta tietenkin lähimmät työkaverit huomasivat viimeistään rv 30.

Vierailija
6/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylipainoinen ja tasapaksu vartalo, ni silloin sitä nyt ei kukaan välttämättä huomaa.

Vierailija
7/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos on ylipainoinen ja tasapaksu vartalo, ni silloin sitä nyt ei kukaan välttämättä huomaa.

Koska se mahakumpu erottuu silloin selvästi siitä tasapaksusta kropasta. Mä olen juuri sellainen, ylipainoinen mutta suoran mallinen, ja kyllä mun raskausvatsani erottaa vieraampikin, tervetuloa katsomaan vaikka valokuvista. Eri asia varmaan, jos on omenavartaloinen, eli suurin osa läskistä kertynyt vatsaan, ja vatsa erottuu muutenkin muusta kropasta.

Vierailija
8/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni lääkärille valittamaan outoja tuntemuksia ja vatsakipuja. Lääkäri tutki, ja totesi, että synnytys on käynnistynyt -ja nainen ei tosiaan itsekään tiennyt olevansa raskaana. Oli jo sen ikäinen, että oli laittanut oireet vaihdevuosien piikkiin.

Vierailija
9/9 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattomat huomaa, vaikka rv 26. Ja olen ihan normaalipainoinen ja kurvikas, en siis pötkelö. Lieneekö sitten niin selkärankaan päin kasvanut vai mitä, mutta maha on tosi pieni ja vyötärökin on vielä olemassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme