Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi naapurin yksinhuoltajaparkaa, lasten rääkymistä on taas kestänyt pari tuntia

Vierailija
01.10.2017 |

Pojat ovat 3- ja 5-vuotiaita. Niska vääränä kärrää vaippapaketteja kaupasta. Tämän ikäisille?

Hirviömäisiä, jälkeenjääneen oloisia oliota nämä lapset. Isää ei mailla halmeilla. Äiti tekee kokopäiväduunia ja kasvatusvastuu lähinnä kai päiväkodilla.

Ilmeisesti ei mitään ns. turvaverkostoja. Yksin on näiden kanssa ja jaksaminen todella koetuksella. En voi auttaa, koska meilläkin on kolme pientä lasta eli mieheni ja minun resurssit ovat omassa perheessä nippa nappa riittävät.

Olen kehottanut olemaan perheneuvolaan yhteydessä. Se on ainut, mitä olen voinut tehdä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lähteä ulkoilmaan kun on aamiainen syöty. Saavat purkaa energiaa. Lapset itkee välillä.

Vierailija
2/3 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kehitysviivettä tai vammaisuutta niin sellaistahan se arki tuppaa olemaan. Naapurin kauhistelut ei tilannetta helpota.

Meidän naapuriin muutti yh kolmen pienen lapsen kanssa ja yhdellä heistä on kehitysvamma, melkoista älämölöä pitää pitkin päivää. Uskon äidillä ja koko perheellä olevan rankkaa. Mekkala häiritsee naapureitakin, on vain kestettävä. Pienempi paha naapureilla kun perheellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisuus on paskamainen kohtalo/sattumus, aina ei saa tervettä lasta. 

Tiedän tapauksen jossa äiti nosti kytkintä kun lapsi osoittautui vaikeasti vammaiseksi, isä hoitaa lasta.

Aloittajankin tapauksessa yksinhuoltajuuden syy voi olla siinä että toinen vanhempi ei sietänyt tilannetta että lapsensa ovat vajaita kehitykseltään.

Näissä tapauksissa toivoo että turvaverkot ovat kunnossa, sukulaiset ja läheiset auttaa ja jos ei niin haetaan yhteiskunnalta tukipalveluja. Parempi auttaa silloin kun ongelmat ei ole pahoja. Tukiperhe tai viikonlopuksi hoitoon vammaisten palvelukeskuksiin tai mitä ne ovat nimeltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä