Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyäkö naiselta vuosien jälkeen miksi hän jätti?

Vierailija
01.10.2017 |

Tämä kyseinen nainen sattui tulemaan puheeksi toisen naisen kanssa, kun keskusteltiin vanhoista kokemuksista...

Olin vuosia sitten tähän tyttöön todella ihastunut, ja vietettiin valtavasti aikaa yhdessä... ennen kaikkea pidin häntä (ja pidän häntä yhä) parhaana ja läheisimpänä ystävänä ketä minulla on elämässäni ollut.

Sitten vain muutettiin eri paikkakunnille, ja häntä tuli hankalaksi tavoittaa puhelimella, vastaili viesteihini vain ystävällisesti ja lyhyesti... vaikka aikaisemmin hän oli monet kerrat puhunut siitä, että käy tapaamassa minua jne...

En halua suhdetta hänen kanssaan enää, mutta asia loukkaa ja satuttaa minua yhä valtavasti. Olisiko mielestänne typerää laittaa viestiä ja kysyä suoraan näin vuosien jälkeen, mitä tapahtui?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulle kyllä saisi laittaa viestiä ja kysyä mitä tapahtui. Vastaisin kyllä.

Vierailija
2/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysyä. Hän on jo ehtinyt sepittää tätä varten tarinan, jolla ei ole paljoakaan tekemistä alkuperäisten syiden kanssa. 

Vierailija
4/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, vaikka luulen, että yhteydenotto yhtäkkiä täydetä viestipimeydestä ja vuosien takaisten asioiden tivaaminen vaikuttaisi vähintään yhtä creepyltä kuin aapeen tapa sekoittaa kaveruus ja parisuhde.

Vierailija
5/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Yritä nyt jo vihdoinkin päästä vanhoista jutuista eroon ja lopeta niistä jankuttaminen, tuohan on jo ihan sairasta. Ystävyys loppui ja sillä siisti, elämä jatkuu, tai ainakin naisella on jatkunut, mutta sinä se vaan elät menneisyydessä. Tämä nainen ei ole tilivelvollinen sinulle millään tapaan.

Vierailija
6/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset kertonut tunteistasi??

Vierailija
7/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan.

Vierailija
8/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia sua vaivaa ja pystyt muotoilemaan kysymyksesi jotenkin maltillisesti, niin miksi et kysyisi?

Ei tosin kannata laskea sen varaan, että saat tyhjentävän selityksen - on mahdollista ja jopa melkoisen todennäköistä, että nuorena eri paikkakunnille muuttaminen johtaa yhteydenpidon tyrehtymiseen. Niin vain käy, ei mistään erityisestä syystä. Elämä vie mukanaan.

Vierailija
9/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kysyt, niin älä kysy ekassa viestissä, vaan laita ensin joku pehmentävä aloitus, jossa kysyt mitä hänelle kuuluu ja kerrot vähän mitä sinulle kuuluu.

Vierailija
10/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet oikeasti sillä tiedolla? Onko siitä sinulle tulevan kannalta jotain hyötyä?

Vierailija
11/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kysyt, niin älä kysy ekassa viestissä, vaan laita ensin joku pehmentävä aloitus, jossa kysyt mitä hänelle kuuluu ja kerrot vähän mitä sinulle kuuluu.

Mä olen eri mieltä. Jos näin isoa asiaa lähtee kyselemään pitkän ajan päästä, niin ei mitään kiertelyjä, suoraan asiaan. 

Vierailija
12/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja voin oikeastaan vastata sinulle tuon naisen puolesta sen perusteella mitä kerroit teistä.

Syy siihen, että nainen ei lähtenyt tapaamaan sinua eri paikkakunnalle muuton jälkeen on se, että hän ei ollut silloin sinuun ihastunut, ja toiselta paikkakunnalta on vaivalloista ylläpitää ystävyyksiä muuten kuin viestitellen. Joku elämän tärkein ystävyys säilytetään välimatkasta huolimatta, mutta "tavallinen" ystävyys hiipuu, koska on liian vaivalloista kaukaa tavata usein. Sinä et ollut hänelle elämän tärkein ystävyys etkä ihastuksen kohde, niin hän ei nähnyt syytä isoon vaivannäköön vuoksesi. Ikävä kyllä. 

Vierailija
13/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja voin oikeastaan vastata sinulle tuon naisen puolesta sen perusteella mitä kerroit teistä.

Syy siihen, että nainen ei lähtenyt tapaamaan sinua eri paikkakunnalle muuton jälkeen on se, että hän ei ollut silloin sinuun ihastunut, ja toiselta paikkakunnalta on vaivalloista ylläpitää ystävyyksiä muuten kuin viestitellen. Joku elämän tärkein ystävyys säilytetään välimatkasta huolimatta, mutta "tavallinen" ystävyys hiipuu, koska on liian vaivalloista kaukaa tavata usein. Sinä et ollut hänelle elämän tärkein ystävyys etkä ihastuksen kohde, niin hän ei nähnyt syytä isoon vaivannäköön vuoksesi. Ikävä kyllä. 

Vaikka tämän haluaisin kuulla hänen sanovan... ainakin lakkaisi vaivaamasta

-ap

Vierailija
14/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyselisi, Kun itsellesi olet tehnyt selväksi mitä haluat.

Vierailija
15/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Makkonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tiesikö nainen, että olet häneen ihastunut?

Vierailija
16/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti? Oliko teillä siis parisuhde vai olitteko ystäviä? Kuulosti siltä että olit yksipuolisesti ihastunut.

Tuo nainen löysi uusia ihmisiä ja uusia kuvioita elämäänsä muuttaessaan, ja ehkä häntä alkoi jopa ahdistaa kun tajusi ihastumisesi. Toki voit kysyä mitä kuuluu, mutta jos et saa vastausta, anna asian olla.

Vierailija
17/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on yksinkertainen ja silmiesi edessä:hän ei pitänyt sinusta tarpeeksi.Haluat siis tietää mikä se sinun piirre oli joka ei viehättänyt.En tiedä osaisko se nainen itsekään selittää.Joskus vaan ei oo kemiaa, sille ei voi mitään.

Vierailija
18/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää ja tuntea tätä kuviota enemmän että voisi antaa mitään ohjeita.

Vierailija
19/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ap ei vastaa hänelle esitettyihin kysymyksiin, niin oletan hänen olevan kieltäjä.  Kun kysymyksiin ei vastaa, ei niitä ole koskaan sitten esitettykään, eikä täten olemassakaan.

Olen nainen, ja mulla on ollut mnta miespuolista kaveria. Jokainen on jänyt kiinni tunteistaan myöhemmin, ja aina se on yhtä perseestä. Miksi sinäki siis valhetelit olevasi kaveri kun et sitä oikeasti ollut? nAinen oli ehkä jopa hyvillään päästyään sinusta eroon. Lakkaa valehtelemasta.

Vierailija
20/31 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Makkonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tyydy toisen naisen vastaukseen ja anna olla. Sinulla oli aikasi olla naisen kanssa ja teistä ei tullut paria, joten nyt viimeinkin jätät menneisyyden taaksesi. Et enää stalkkaa naista millään tavoin, eli et kysele hänestä keneltään tai kaivele netistä tiedonmurusia, vaan opit vastaisuudessa elämään hetkessä.