Paljonko pitäisi lihoa, että aa-kupista saisi b-kupin?
Paljonko suunnilleen pitäisi lihoa, että aa-kupista saisi b-kupin?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Silikonien verran
Nyt puhuttiin lihomisesta, ei silikoneista.
Riippuu rasvasolujen määrästä rinnoissa. Solujen määrä suhteessa muuhun kroppaan on yksilöllinen joten et saa täältä vastausta. Kokeilemalla näet.
15-20kg. Miksi lihoa isompien rintojen takia? Näistäkään ole kuin haittaa. Saiski pienemmät rinnat.
Voi olla ettei sinne rintoihin kerry rasvaa juuri lainkaan. Tuli aikoinaan testattua 15kg verran, ylimääräistä kertyi kaikkialle muualle, kuppikoko pysyi samana.
N. 15 kg. Pari raskautta edistää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei sinne rintoihin kerry rasvaa juuri lainkaan. Tuli aikoinaan testattua 15kg verran, ylimääräistä kertyi kaikkialle muualle, kuppikoko pysyi samana.
Sitten olisin varmaankin ylipainoinen. No, voisihan sitä yrittää testata.
Vierailija kirjoitti:
Aa-rinnat koetaan epämiellyttävimmiksi --> en voi koskaan tulla raskaaksi.
Aa-rintaisena on todella vaikeaa edetä elämässä. Ei meinaa saada seksiä kuin riitelemällä ja muuttumala hankalaksi, palkka pysyy huonona ja opinnot junnaavat ja muutenkin kaikki menee pieleen rintojen ja vääränlaisten hormonien takia.
Vierailija kirjoitti:
Aa-rintaisena on todella vaikeaa edetä elämässä. Ei meinaa saada seksiä kuin riitelemällä ja muuttumala hankalaksi, palkka pysyy huonona ja opinnot junnaavat ja muutenkin kaikki menee pieleen rintojen ja vääränlaisten hormonien takia.
Jep tisseistähän nuo kaikki johtuu 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin ei tuota seksiä heru vaikka on c-kuppinen......
Mä lihoin 45-kilosta 65 kiloon ja tissit eivät kasvaneet yhtään :( mun pitäis varmaan lihoa tyyliin 80 kiloiseksi että saisin edes sen b:n :(
Miehenä sanon että ei kannata lihottaa. Miehet tykkää enemmän sirosta hoikasta kropasta kuin isommista rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa-rinnat koetaan epämiellyttävimmiksi --> en voi koskaan tulla raskaaksi.
Mä olen tapaillut naisen kanssa jolla oli aa-rinnat enkä pitänyt niitä yhtään epämiellyttävänä, päinvastoin sopivat hyvin naisen muuten siroon kroppaan. Harmi vaan että nainen antoi pakit.
Vierailija kirjoitti:
Mä lihoin 45-kilosta 65 kiloon ja tissit eivät kasvaneet yhtään :( mun pitäis varmaan lihoa tyyliin 80 kiloiseksi että saisin edes sen b:n :(
Ajattelitko kokeilla? Ylipainoisena voisi sanoa, että tissin pehmeys on jakautunut koko kehoon.
Kuppikoko mitataan suhteessa ympärysmittaan. Vaikka rintakudosta tulisi enemmän (ei välttämättä edes tule), ympärysmitan kasvaessa kuppikoko pysyy usein samana.
Vierailija kirjoitti:
Kuppikoko mitataan suhteessa ympärysmittaan. Vaikka rintakudosta tulisi enemmän (ei välttämättä edes tule), ympärysmitan kasvaessa kuppikoko pysyy usein samana.
Jospa korsetoi kaiken muun paitsi rinnat
Vierailija kirjoitti:
Multa on poistettu rinnat ja mun opinnot etenee todella hyvin, koska opiskelen aivoilla enkä tisseillä. Seksiäkin on joka kerta, kun tavataan (asutaan eri kaupungeissa poikaystävän kanssa).
Mielummin pienet ja terhakkaat kuin isot riipputissit.
10 kg? 15 kg?