Sainpa hyvät naurut :)
Ajelin päivällä keskustassa autolla ja joku nainen käveli pyörätietä vastaan ja kappasvaan, niin oli semmoinen mukavan kokoinen vesirapakko samassa kohti tiellä ja " puolivahingossa" osuin suoraan rapakon keskelle ja arvatkaa kastuko. Tausta peilistä katsoin ja sinne se jäi räpistelemään märkien vaatteiden kanssa nyrkkiä heiluttaen. Ei se ole helppoa silläkään....:)
Kommentit (12)
Voi kylläpä naurattaa jo etukäteen! Hih!
kohtuudella saa kastella. Esim: polvista alaspäin =)
Ja vielä mukamas naurattaa.. Hävetä saisit.
Olen sitten varmaan tosikko, mutta ei tuo ole minusta yhtään hauska asia.
Mä oon itse joskus vahingossa ajanut sillai et on roiskahtanut. Kauheeta kun hävettää, ei naurata yhtään.
Ja on mä itsekkin saanut joskus autosta roiskeen päälle. Se ei todellakaan naurata.
Sä oot törkimys ap!
Mun naapuri kiros mulle, kuinka joku tantta oli kastellut autollaan, kun tämä oli kotimatkalla. Ja arvaas mitä muuta? Oli rekkari ylhäällä. Ja on niin pitkävihainen, että jotain keksii varmasti:) Missäpäin karauttelit? hahaha
Olen nimittäin syyllistynyt aikoinaan " nuorena ja tyhmänä" samaan. Nainen sai rekkarin ylös ja 3 pvää tapahtuneen jälkeen seisoi oven takana. Minä maksoin pesula laskun ja pahoittelin. Häpesin itseäni!
Oli miten oli,sai nainen sun rekkarin tai ei,olet kuitenkin osoittanut olevasi idiootti. Järkevä ihminen ei noin tee,kokemuksella :)
Miten te olette nuin tosikkoja, kun olisitte nähneet, miten räpisteli kastuttuaan, olisitte tekin nauraneet, ja eikö se vahingon ilo ole paras ilo. Huumoria kehiin....:) t:ap
Vierailija:
Voi kylläpä naurattaa jo etukäteen! Hih!
Minä en ainakaan maksaisi yhtäkään pesulalaskua jos joku sellaisen lähettäisi. Ehkä jos tapauksella olisi monta silminnäkijää, enkä nyt lue sellaisiksi roiskeiden kohteeksi joutuneen seuralaisia. Mutta ilman kunnon todisteita en maksaisi yhtään mitään.
Onko se pakko kävellä ihan siinä jalkakäytävän reunalla. Mä en voi koukata vastaantulijoiden kaistalle, tai jarruttaa äkkinäisesti. Sama asia kadun ylittämisen suhteen. Menkää sinne kauemmas odottelemaan, eikä just siihen lätäkön viereen.
jos ajaja väittää, että ei ole räiskyttänyt vettä päälle, niin miten hän muka joutuu laskun maksamaan ja varsinki jos ei ole muita todistamassa?
toivottavasti sanonta pitää paikkansa