Olin tänään häissä - tarjoilut farssi
Ei ollut palstamammojen suosikkeja raikkaita voileipiä tai 200 g makaronilaatikkoa. Mutta oli kaalikääryleitä. Siis hyi v..tu! Kuka tarjoaa kaalikääryleitä häissä?! Rasvaiset ja haisevat pötkyläthän ne ovatkin häihin sopiva tarjoilu. Ja tietenkin saavat turvonneen olon ja vatsan vääntämään. Ihan pilalle meni koko päivä. Miksi ei voi ottaa selvää häihin sopivista ruuaista vaan pitää tarjota ihan kun olisi arkiruuan vääntänyt? Ja vielä kaalista. Madot syököön kaalia, minä en.
Kommentit (14)
Päästä kunnon kaalipieru ulos niin helpottaa.
Oliko nämä ne kuuluisat teemahäät?
Kaalikääryleet on kyllä kieltämättä aika syvältä.
Olet huono vieras, olisit jäänyt kotiin.
Tykkään kaalikääryileistä, mutta ymmärrän että kaikki ei. Kai siellä muutakin oli.....?
Yleensä ruoka ilmoitetaan kutsussa ja jos tiedot että sielä kääryleitä on ruokana olisit käynyt vaikka hesessä ennen ja syönyt vaikka salaattia ja leipää häissä välipalaksi
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaalikääryileistä, mutta ymmärrän että kaikki ei. Kai siellä muutakin oli.....?
Sottaista syötävää. Mutta hyvää arkiruokaa puolukoiden kanssa.
Eikö siellä siis ollut muka yhtään mitään muuta ruokana? Ei mitään muita vaihtoehtoja?
Oi nam! Mutta eihän kääryleet mitään rasvaisia ole, kaalia, riisiä, sipulia, jauhelihaa(no tähän jos on valittu sitä halvinta ja rasvaisinta) ja päälle vähän siirappia. Unohdinkos jonkun aineksen? Juuri syksyn sesonkiruokaa, pitääkin ensi viikolla tehdä meillekin.
Yleensä tarjolla on useita vaihtoehtoja.
Itse pidän kaalikääryleistä kasvistäytteellä, mutta ei ne minusta ihan hääruokaa huuda. Mut varmaan morsiusparin lempparia.
Makuaioista ei voi kiistellä.
Yksi tykkää kaalikääryleistä ja -ruoista, toiset ei voi sietää.
Minun mielestä kaalikääryleet on hyviä, mutta en laittaisi niitä juhliin tarjottavaksi ihan jo hajun takia.
Kaalikääryleet on herkkua, nam!
En kyllä laittaisi omiinkaan häihini koska tiedän niiden jakavan mielipiteitä melko rajusti, PAITSI pidän täysin hyväksyttävänä jos ovat esim. hääparin herkkua tai vahvasti perinneruokaa paikkakunnalla.
Olisit pysynyt kotona. Tai ilmoittautunut vapaaehtoiseksi kokiksi, niin olisit voinut käyttää suunnatonta viisauttasi tarjoilujen kehittämisessä.