Millä taktiikalla ruma nainen voisi löytää puolison?
Siis olen vähän rujon näköinen (vrt. Kaurismäen leffojen naiset tai erikoisen näköiset mallit). Miten ja mistä voisin löytää puolison, joka rakastaisi minua siitäkin huolimatta, etten täytä länsimaisia kauneusihanteita? Tai jos ainoa keino olisi muuttua, mitem pääsisin eroon siitä pahimmasta rujoudestani ja muuttuisin "persoonallisesta" keskiverromman näköiseksi?
Kommentit (33)
Nathalie Kelley on lähinnä ulkonäköäni. Miehet kaikkoavat jo kirjoittteluvaiheessa nähtyään kuvani. Sitä ennen kiinnostan hyvinkin paljon miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ruma ja tissitön nainen enkä vielä tähän ikään (28v) ole miestä saanut. Seksiin kelpaan mutta suhteeseen en :(
Vika ei siis ole ulkonäössä vaan luonteessa
Minkä ikäinen olitkaan? Olet ilmeisesti neitsyt? Neitsyys on kovaa kamaa joillakin miehillä, joten nyt vain alat markkinoimaan sitä ja ehdoksi otat, että haluat miehen viettelevän sinua vaikka kaksi kuukautta ennen kuin alatte tosi toimiin. Ihan taatusti löytyy miestä jos minkälaista ja siitä vain valkkaat parhaimman ja nautit.
Miehet vain katselevat minua, eivät kiinnostu. Olen hoikka, vaalea, pitkät hiukset . Enemmän söpö kuin kaunotar. Luonne ei voi olla syynä, sillä kiinnostus edes kirjoittaa loppuu kuvaani.
Vierailija kirjoitti:
Nathalie Kelley on lähinnä ulkonäköäni. Miehet kaikkoavat jo kirjoittteluvaiheessa nähtyään kuvani. Sitä ennen kiinnostan hyvinkin paljon miehiä.
Äh, tuo typykkä onkin tuollainen pikkusievä hempukka, ei mikään Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vain katselevat minua, eivät kiinnostu. Olen hoikka, vaalea, pitkät hiukset . Enemmän söpö kuin kaunotar. Luonne ei voi olla syynä, sillä kiinnostus edes kirjoittaa loppuu kuvaani.
Millä perusteella valitset miehet, joiden kanssa kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää lähteä siis kuvalla liikkeelle.
Ei luulisi olevan ulkonäköpaineita jos olet saman näköinen ☺
No aloita vaikka siitä että lopetat tuon ulkonäkösi ajattelemisen. Ei se ole elämää suurempi ongelma.
Valitset ruman miehen. Olemalla rikas. Jakamalla seksia. Tuossa kolme vaihtoehtoa saada mies.
Jospa kokeilisit sellaista taktiikkaa, että lähestyisit muitakin kuin opettajiasi. Johan tuo opettaja-oppilas -asetelma estää miestä etenemästä, jos on mitään moraalia.