Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä taktiikalla ruma nainen voisi löytää puolison?

Vierailija
30.09.2017 |

Siis olen vähän rujon näköinen (vrt. Kaurismäen leffojen naiset tai erikoisen näköiset mallit). Miten ja mistä voisin löytää puolison, joka rakastaisi minua siitäkin huolimatta, etten täytä länsimaisia kauneusihanteita? Tai jos ainoa keino olisi muuttua, mitem pääsisin eroon siitä pahimmasta rujoudestani ja muuttuisin "persoonallisesta" keskiverromman näköiseksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ainakaan aaveella roikkumalla. Ylös, ulos ja ihmisten ilmoille.

Vierailija
2/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et ainakaan aaveella roikkumalla. Ylös, ulos ja ihmisten ilmoille.

No siis mun pitäisi ensin miettiä joku toimiva strategia, jotta en tuhlaa aikaani turhaan ihmisten ilmoilla. Mitäpä tuolla Helsingin keskustassa yksikseni edes tekisin näin lauantai-iltana? Kotona on kivempaa, ellei nyt ole sovittuna jotain selkeää tekemistä. Olen ihan hoikkakin, enkä tiedä sitä konkreettista rumuuteni lähdettä. Uskoisin, että olen vain kautta linjan liian erikoisen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Kati Outisen (Kaurismäen luottonäyttelijä) näköinen naama mutta olen hoikka ja minulla on pieni pyöreä ja kiinteä peppu. Ikäiseni miehet ovat ihan kohtuullisen kiinnostuneita minusta.

Vierailija
4/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt 3-4 kertaa plastiikkakirurgin konsultaatiossa vuosien varrella, mutta eivät he oikein osanneet sanoa mitään. Siis toki he varmaan leikkaisivat toiveestani nenäni ja suurentaisivat leukaani, mutta eivät he oma-aloitteisesti oikein sanoneet mitään. Tuli sellainen olo, että todennäköisesti en paljoakaan muuttuisi, joten jätin kalliit operaatiot teettämättä. Mun pitäisi päästä sellaiseen extreme makeover tai the swan -tyyppiseen projektiin. Mulla hiukset ovat pitkät ja paksut ja iho kohtalainen sekä vartalo sopusuhtainen, joten sellaisillakaan pikku muutoksilla saa itseäni muuttumaan. Ongelma mulla on siis naamani (=liian erikoinen). Eivät miehet tämännäköisistä pidä.

Vierailija
5/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on Kati Outisen (Kaurismäen luottonäyttelijä) näköinen naama mutta olen hoikka ja minulla on pieni pyöreä ja kiinteä peppu. Ikäiseni miehet ovat ihan kohtuullisen kiinnostuneita minusta.

Siis omasta mielestäni hän on ihan nättikin jne., mutta tarkoitin siis vertailuna vaikkapa misseihin ja vastaaviin. Kun siis persoonallisemman näköisiä ihmisiä (varsinkin naisia) on vähemmän julkisuudessa. Olen itsekin hoikka ja ihan kohtalainen kropaltani, mutta minusta miehet eivät ole olleet kiinnostuneita juurikaan ikinä.

Vierailija
6/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan olla sitä mieltä, että jokaiselle löytyy ottajansa. Kotoa ei tule kukaan hakemaan (paitsi mormonit ja jehovan todistajat) eli liikkeelle mars.

Vierailija
7/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin Aki Kaurismäen leffojen naisnäyttelijät, ja monessa tuli Kati Outinen. Mielestäni on aivan tavallisen näköinen suomalainen nainen. Ei herätä sellaista "Wau-efektiä", mutta ei tuosta kyllä ruma tai rujo tule mieleen. Ainoa, niin silmäpussit ja siitä kohti jos ihoa kiristäisi niin voisi tulla parempi. 

Jos näytät/muistutat mielestäsi tuota naisnäyttelijää, niin ehkä tyylisi tai olemuksesi on jotenkin harmaavarpunen? Laita naiselliset vaatteet ja meikit, ja paranna itsetuntoasi. 

Vierailija
8/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt 3-4 kertaa plastiikkakirurgin konsultaatiossa vuosien varrella, mutta eivät he oikein osanneet sanoa mitään. Siis toki he varmaan leikkaisivat toiveestani nenäni ja suurentaisivat leukaani, mutta eivät he oma-aloitteisesti oikein sanoneet mitään. Tuli sellainen olo, että todennäköisesti en paljoakaan muuttuisi, joten jätin kalliit operaatiot teettämättä. Mun pitäisi päästä sellaiseen extreme makeover tai the swan -tyyppiseen projektiin. Mulla hiukset ovat pitkät ja paksut ja iho kohtalainen sekä vartalo sopusuhtainen, joten sellaisillakaan pikku muutoksilla saa itseäni muuttumaan. Ongelma mulla on siis naamani (=liian erikoinen). Eivät miehet tämännäköisistä pidä.

Muistele viimeistä sataa kertaa, kun oot lähestynyt miestä ja saanut pakit. Kuinka monta kertaa mies on sanonut jotain negatiivista naamastasi?

Vierailija
9/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistele viimeistä sataa kertaa, kun oot lähestynyt miestä ja saanut pakit. Kuinka monta kertaa mies on sanonut jotain negatiivista naamastasi?

En ole lähestynyt miestä kuin kaksi kertaa elämässäni ja ekalla kerralla sain pakit (hän oli opettajani, johon olin ihastunut). Tokalla kerralla, kun lähestyin miestä, hän oli myöskin opettajani, muttei antanut pakkeja...tosin ei hän minusta kovinkaan kiinnostunut tainnut olla. En ole edes uskaltanut yrittää enempää. En käy missään riennoissa siis ja muut jutut ovat jääneet kaukoihastumisiksi. Ei mulle kukaan (lapsuudenperheen ja suvun ulkopuolinen) ole naamastani huomauttanut, mutta uskon itsekritiikkini pohjautuvan osin naamaani.

Vierailija
10/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei mulle ole kuin kaksi miestä sanonut negatiivista naamastani. Ne kommentit ovat tulleet sukulaisnaisilta ja lähinnä silloin kuin olin lapsi.

Vierailija
11/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lähestynyt miestä kuin kaksi kertaa elämässäni ja ekalla kerralla sain pakit (hän oli opettajani, johon olin ihastunut). Tokalla kerralla, kun lähestyin miestä, hän oli myöskin opettajani, muttei antanut pakkeja...tosin ei hän minusta kovinkaan kiinnostunut tainnut olla. En ole edes uskaltanut yrittää enempää. En käy missään riennoissa siis ja muut jutut ovat jääneet kaukoihastumisiksi. Ei mulle kukaan (lapsuudenperheen ja suvun ulkopuolinen) ole naamastani huomauttanut, mutta uskon itsekritiikkini pohjautuvan osin naamaani.

Okei eli vika ei ole naamassa vaan korvien välissä siellä sisäpuolella

Vierailija
12/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jaksan olla sitä mieltä, että jokaiselle löytyy ottajansa. Kotoa ei tule kukaan hakemaan (paitsi mormonit ja jehovan todistajat) eli liikkeelle mars.

Kun ei löydy. Montako sataa pakkia pitää ottaa vastaan haukkujen kera ennenkuin "saa" luovuttaa?

-ikisinkku nainen

Vierailija
13/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että aloittajan kohdalla ongelma on hänen naamansa, joka luultavasti on ihan sievä. Hyvin harva nainen on niin kaunis, että miehet juoksee perässä kuin alistuneet koirat. Tuolloinkin se johtuu yleensä karismasta eikä kaunis naama riitä, jos on muuten seinäruusu tai aina naama mutrullaan.

Muille naisille suosio ei myöskään ole niin tärkeää -joku kiinnostuu, suurin osa ei. Entä sitten. Toivon, että ap on nuori ja siksi luulee miesten suosion olevan jotenkin mielenkiintoista. Ei ole. Suurin osa haluaa vain hetken hupia eikä ole vakavaa suhdetta etsimässä ollenkaan.

Ap tuntuu myös kuvittelevan, että kaunottaret saavat vakavia parisuhteita helposti. Näinhän asia ei ole. Ei kaikki kiinnostu, vaikka olisit millainen kaunotar. Kauniillekin naiselle käy niin, että kiinnostuu itse, mutta toinen ei halua mitään vakavaa. Ei siihen rumuutta vaadita, suurempi kemia vain puuttuu. Itse asiassa kauniilla naisilla on suurempi riski joutua objektiksi, jolloin mies haluaa vain seksiä.

Vierailija
14/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehen taktiikalla. Paljon aloitteita ensin ystävyyteen ja sitä syventäen, mutta turha kuluttaa aikaa ja rahaa yöelämässä, joka on enemmän kauniiden ja rohkeiden pelikenttä.

"Rujokin" nainen saa itsensä meikillä ja hyvällä kampauksella riittävän nätiksi.

Eli miespuoliset kaverit, kaverin kaverit ja kaverin kaverin kaverit on niitä joista nyt ensiksi alat hakea uutta parasta ystävää.

Vierailija
15/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis naamasta enkä kropasta, mutta pukeudun kauniisiin hyvin istuviin vaatteisiin, huolehdin siitä, että hiukseni ovat kivasti ja olen kaikille kohtelias ja hymyilevä. Olen aina saanut helposti seuraa niin miehistä kuin naisistakin ja vanhat heilat ovat yhä vieläkin ystäviäni. Hyvä luonne pelastaa siis hyvin paljon.

Ap:n tilanne on kuitenkin toinen mitä todennäköisimmin. Hänen ulkonäkö ja luonne ovat hieman ikävät, joten sellaisiin naisiin miehet eivät uskalla ottaa kontaktia.

Vierailija
16/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että yrittäisit seuraavaksi iskeä jotakin oman ikäistäsi ja tasoista miestä? Siis sellaista miespuolista sinua, eli miten nyt itseäsi kuvailitkaan, rujoa ja rumaa? Paras paikka on tietenkin pimeä tila ja paras tulos tulee, kun pidät myös suusi kiinni ettei itsesäälinen puheesi pilaa mahdollisuutta.

Vierailija
17/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma ja tissitön nainen enkä vielä tähän ikään (28v) ole miestä saanut. Seksiin kelpaan mutta suhteeseen en :(

Vierailija
18/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että otat katsekontaktin mieluisimpaan mieheen.

Eikö kaikki naiset oikeasti osaa ns. naisten taitoja vai onko nämä kyselyt provoja!?!?

Vierailija
19/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen nainen saa miehen ja useimmiten ihan minkälaisen tahansa, koska miehiä on niin helkkaristi enemmän kuin naisia. Puhutaan kymmenistä tuhansista miehistä aktiivi-ikäisissä. Se on tämän kokoisessa maassa iso määrä.

Vierailija
20/33 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu jätesäkki päähän ja baanalle. Kyllä joku pilun kipee ressukka haksahtaa.

Kiva, että sinulla tärppäsi! :)

ohis