Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäkriisi! Vinkkejä miten näyttää nuoremmalta?

Vierailija
30.09.2017 |

Olen 46 v ja tunnen olevani vanhan näköinen. No muut luulevat aina nuoremmaksi, mutta itsestä tuntuu, että romahdus alkoi nyt, kun vaihdevuosioireet ilmaantuivat. En kestä tätä. Naama on alkanut roikkua poskista ja hiuksia lähtee ja moni niistä on yököttävän harmaita.

Olen 168 cm ja 60 kg, kuntoilen monta kertaa viikossa. Pitkät vaaleat hiukset. Ns normaalit vaatteet tyyliin farkut, t-paita, nahkatakki. Iho on hyväkuntoinen sikäli, ettei ole finnejä eikä pigmenttiläikkiä.

Haluan näyttää nuoremmalta ja kauniilta. En enää tunne olevani kaunis, ennen tunsin. Mitä neuvoisitte? Olen valmis jopa kosmeettisiin toimenpiteisiin kuten pistoksiin, tosin pelkään sivuvaikutuksia. Entä kasvojen kohotus? En vaan haluaisi näytää siltä, että jotain on tehty.

Nimim. Haluan 10 v nuoremmaksi...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen :(  sitten kun menee yli viidenkympin yksi vuosi vastaa viittä vuotta vanhenemisessa.

Vierailija
2/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran jo urheilet ja pidät muutenkin hyvää huolta itsestäsi, niin varmasti näytät hyvältä ja kauniilta. Se, että olet vanhempi, ei tee sinusta epäviehättävää. Keksi uutta sisältöä elämään ja tee asioita, joista tulee hyvä mieli, niin et tuijottele peiliin liian tuomitsevasti ja itseäsi arvostellen. En usko, että mitkään ulkonäköä muokkaavat kosmeettiset toimenpiteet ja neuvot auttavat ikäkriisistä aiheutuvaan epävarmuuteen. Luultavasti se epävarmuus on ja pysyy, jos ei pysty hyväksymään omaa vanhenemistaan. Toivottavasti jossakin vaiheessa hyväksyt ja näet itsesi kauniina ikääntymisestä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argan-öljy ja etanavoide

Vierailija
4/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mittasi tuntuvat olevan kunnossa, ja olet blondi. Jo nämä ovat isoja plussia. Tuon ikäiselle naiselle kuin sinä, voisi sopia paremmin lyhyt kampaus. Katso jotain bob hairstyle -kuvia googlen kuvahausta. Sitten joku klassisen nuorekas pukeutumistyyli. Urheiluhan nuorentaa, joten aloita käymään salilla. 

Vierailija
5/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri pois ja rasva tilalle.

Vierailija
6/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään tyyli- ja värikonsultilla jos hänellä olisi hyviä vinkkejä.

Heitä löytyy tavarataloista ja ei yleensä maksa asiakkaalle mitään. Ainakin Sokoksissa on tuo palvelu s-ryhmän jäsenille maksuton.

Vierailija
7/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mittasi tuntuvat olevan kunnossa, ja olet blondi. Jo nämä ovat isoja plussia. Tuon ikäiselle naiselle kuin sinä, voisi sopia paremmin lyhyt kampaus. Katso jotain bob hairstyle -kuvia googlen kuvahausta. Sitten joku klassisen nuorekas pukeutumistyyli. Urheiluhan nuorentaa, joten aloita käymään salilla. 

Miksi näin monta alapeukkua? :D Annoin hyviä vinkkejä. 

Vierailija
8/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä värjää hiuksiasi punaisiksi. Vanhetessa omat värit alkavat haalistua ja moni kaipaa muutosta ja piristystä ja haksahtaa sitten tähän.

Vierailija
9/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn jo salilla 3-4 krt viikossa.

Pukeutumistyyliä voisi vaihtaa. En vain ole kovin hyvä yhdistelemään ja klasdinen näyttää helposti tätimäiseltä, nuorekas olisi hyvä, mutta liian teinityyli näyttää naurettavalta. Kauhean vaikea löytää itselle sopivaa tyyliä. Pitäisi olla varmaan aiempaa ns naisellisempi. Vanha perustyylini ja musta väri pusakoissa vanhentavat paljon.

Kuntoilu ei auta siihen, että naama roikkuu ja on ilmaantunut roikkuva kaksoisleuka. Oikeasti kuolen tähän, kun katson peiliin. Harkitsen vakavasti jotain toimenpidettä roikkuvien piirteiden poistoon, kaikkea muuta voi hoitaa kohtuullisesti muutenkin.

Ap

Vierailija
10/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuorekas tyyli on ainakin takuuvarma keino oikein korostaa ikäänsä. Se ikä kun joka tapauksessa näkyy naamasta, teki mitä tahansa. Minä olen 37 ja kyllä, olen alkanut näyttää ilmiselvästi keski-ikäiseltä. Sille ei voi mitään. Siksi siihen onkin vain sopeuduttava. Meikkaan hillitysti ja käytän klassisia vaatteita. Nuoriso-osastot on tässä iässä jo syytä jättää nuorille. Myös nuorisomuotia jäljittelevien tätimerkkien vaatteet kannattaa jättää kauppaan. Tässä iässä kannattaa pyrkiä tyylikkyyteen ennemmin kuin muodikkuuteen.

Vierailija
11/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikorvaushoito, ei veltostu iho, ei lähde hiuksia.

Vierailija
12/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma persoona saa näkyä ikääntyneenäkin. Ajatelkaa vaikka Aira Samulinia, Pirkko Mannolaa jne...

Vierailija
13/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 46 v ja tunnen olevani vanhan näköinen. No muut luulevat aina nuoremmaksi, mutta itsestä tuntuu, että romahdus alkoi nyt, kun vaihdevuosioireet ilmaantuivat. En kestä tätä. Naama on alkanut roikkua poskista ja hiuksia lähtee ja moni niistä on yököttävän harmaita.

Olen 168 cm ja 60 kg, kuntoilen monta kertaa viikossa. Pitkät vaaleat hiukset. Ns normaalit vaatteet tyyliin farkut, t-paita, nahkatakki. Iho on hyväkuntoinen sikäli, ettei ole finnejä eikä pigmenttiläikkiä.

Haluan näyttää nuoremmalta ja kauniilta. En enää tunne olevani kaunis, ennen tunsin. Mitä neuvoisitte? Olen valmis jopa kosmeettisiin toimenpiteisiin kuten pistoksiin, tosin pelkään sivuvaikutuksia. Entä kasvojen kohotus? En vaan haluaisi näytää siltä, että jotain on tehty.

Ihan pienenä vihejeenä että ikäkriisi ei mene ohi niin kauan kuin haluat näyttää nuoremmalle. Se menee ohi vasta kuin hyväksyt ikäsi ja sen että näytät ikäiseltäsi. Tuohon nuorennus leikkiin jos lähdet, sitä saatkin sitten leikkiä hautaasi asti. Sillä 10v kuluttua haluaisit näyttää edes siltä miltä näytät nyt, jne.

Vierailija
14/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidilla kannattaa tarkistaa ihon kunto, jos leimahtaa, niin paljon mikrobeja. Niitä tulee suolistosta ja ikenistä. Antibioottien käyttäminen kannattaa aloittaa välittömästi. Useimmiten käy niin että suolisto leimahtaa, kun rupeaa syömään antibiootteja kunnolla, ja se tarkoittaa että ne ovat porautuneet suolistonseinämään, ja tihkuvat pikku hiljaa läpi.

Jotkut ovat esittäneet epäilyksiä siitä että voiko suolistosta ja ikenistä todellakin vuotaa mikrobeja ilman sepsistä tai verenmyrkytystä. Vastaus on ehdoton kyllä, sillä esim. suonikohjuista, ja raajoista joissa huono verenkierto (kts. esim. Buergerin tauti) on löytynyt mikrobeja, jotka ovat parodontiitista peräisin, ja ne tyypillisesti ahtauttavat pintaverisuonia käsissä ja raajoissa, tämä on ihan eri tauti kuin sepelvaltimotauti.

Vierailija
15/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumalla. Kaikki vanhenevat, aivan kaikki, joka ikinen päivä. Aika ei kulje toiseen suuntaan täällä maapallolla, ainoastaan eteenpäin. Hyväksy se.

Vierailija
16/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peli on menetetty. Kauheusleikkauskierteeseen ei kannata lähteä, korostaa vain, että vanheneva akka ei hyväksy kulahtamistaan. 

Vierailija
17/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tehtävissä.Pakko hyväksyä. Iloinen mieli ja ystävällisyys kaunistaa ihmistä.Moni vanha mummo on oikeesti kaunis.

Vierailija
18/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pienenä vihejeenä että ikäkriisi ei mene ohi niin kauan kuin haluat näyttää nuoremmalle. Se menee ohi vasta kuin hyväksyt ikäsi ja sen että näytät ikäiseltäsi. Tuohon nuorennus leikkiin jos lähdet, sitä saatkin sitten leikkiä hautaasi asti. Sillä 10v kuluttua haluaisit näyttää edes siltä miltä näytät nyt, jne.

Tämä on niin totta kuin olla voi! Itsekin meinasin ruveta ikäkriisiä kipuilemaan muutama vuosi sitten (ikää nyt 47 v.). Sitten tajusin, että sellainen murehtiminen on vain hukkaan heitettyä elämää, koska jokainenhan meistä vanhenee joka ikinen sekunti. Mitä haittaavat harvenevat hiukset tai roikkuva naama, jos vain muutoin pysyy terveenä ja toimintakuntoisena. Liikunta ja lihaskunnosta huolehtiminen tosiaan piristää mieltä ja kroppaa, ja antaa energiaa. Myös syömisiin kannattaa kiinnittää huomiota, niillä on suuri merkitys. Ole itsellesi armollinen. Elämä tämän ikäisenä on mahtavaa! Tsemppiä!

Vierailija
19/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaat, vähennä meikkiä. Olen ainakin tuolla "How old do I look" -ohjelmalla saanut 10 vuotta alempia arvauksia, kun olen kokeillut meikittömillä kuvilla :)

Vierailija
20/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn jo salilla 3-4 krt viikossa.

Pukeutumistyyliä voisi vaihtaa. En vain ole kovin hyvä yhdistelemään ja klasdinen näyttää helposti tätimäiseltä, nuorekas olisi hyvä, mutta liian teinityyli näyttää naurettavalta. Kauhean vaikea löytää itselle sopivaa tyyliä. Pitäisi olla varmaan aiempaa ns naisellisempi. Vanha perustyylini ja musta väri pusakoissa vanhentavat paljon.

Kuntoilu ei auta siihen, että naama roikkuu ja on ilmaantunut roikkuva kaksoisleuka. Oikeasti kuolen tähän, kun katson peiliin. Harkitsen vakavasti jotain toimenpidettä roikkuvien piirteiden poistoon, kaikkea muuta voi hoitaa kohtuullisesti muutenkin.

Ap

Kokeile klassista tyyliä, mutta päivitä sitä aina välillä vähän raflaamimmilla ja trendikkäämmillä asusteilla modernimmaksi. Eli koosta huolella omaan vartaloon hyvin sopiva perusvaatekaappi ja sitten asusteilla tuot siihen särmää.

Se vain on niin, että harvemmin sitä nuoremmalta näyttää, kun lähtee noihin leikkauskierteisiin mukaan. Kyllä se ikä ja vanheneminen näkyy aina jollakin tavalla, joten tuskin sen jälkeenkään tuntisit itseäsi nuoremmaksi. Ja jos muiden ihmisten mielipiteillä taas on väliä, niin muut ihmisethän eivät tuijota toisten kasvoja samalla tavalla suurennuslasin kanssa, kuin mitä itse tekee. Niin kuin sanoit, muiden mielestä olet jo nyt kymmenen vuotta ikäistäsi nuoremman näköinen. Kasvojen veltostuminen ja roikkuvuus siis on jotain, johon vain sinä itse kiinnität huomiota. Muut näkevät kauniin aikuisen naisen, jolla on urheilun ansiosta hyvässä kunnossa oleva kroppa, upeat hiukset, hyväkuntoinen iho, ja joka selvästi tykkää huolehtia ulkonäöstään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi