Mitä mieltä olet naisesta joka polttaa tupakkaa vaikka on raskaana?
Kommentit (16)
Linnaa sietäis saada vamman tuottamisesta!
0 prosenttia arvostusta. Eikä edes niin paljon, laskee miinuksen puolelle.
Hän on pahasti koukussa tupakkaan.
Ajattelen että ikävä tilanne, toivottavasti saa vielä lopetettua. :/
Ajattelen että kyseisellä naisella ei ole itsekuria ja on itsekäs kun polttaa vaikka kaikki tupakan kemikaalit/myrkyt menee myös sikiöön.
Pakkoabortointi tuollaisille, ei saisi tuolla tavoin pilata viattoman lapsen elämää :(
Meriannen mielessä-bloggaaja teki juuri postauksen siitä miten oli tupakoinut raskausaikana, toinen raskaus erityislapsen jälkeen. Eniten järkyttää kommenttiosio, valtaosa kommentoijista ylistää bloggaajan ROHKEUTTA ja haukkuu lyttyyn ihmiset jotka tuomitsevat tupakoivan odottavan äidin.
Sellaista nykyaikana.
Poltan itse, lopettamisen vaikeus on yllättänyt minut täysin. En aio tulla raskaaksi, ennen kuin olen lopettanut. Jos tulisi vahinkoraskaus, pakottaisin miehen varmaan ottamaan rahani pois ja heittämään röökit roskiin. En luottaisi itseeni 100 %.
Halveksin. Miltäpä mahtaa niistä tupakoivista äideistä tuntua, joiden lasten kasvukäyrää ihmetellään neuvolassa, käydään lapsen kanssa tutkimuksissa erinäisten kehitysvaiheiden hitauden vuoksi ym. Saattaa siinä omaatuntoa korventaa useampaan otteeseen. Ja miltä sitten tuntuukaan, kun todetaan, että se ja se ongelma johtuu jostakin häiriötekijästä sikiövaiheessa. Miettiikö siinä loppuelämänsä, että johtuuko tupakasta, minäkö se tämän itse aiheutin.
Pohjattoman itsekäs ihminen! Jos ei pysty lopettamaan tupakanpolttoa raskauden ajaksi, tulisi jättää lapset hankkimatta. Kuka tahansa lääkäri on varmasti samaa mieltä!
Pahasti elämänhallinta hakusessa. Lähinnä tulee mieleen joku pultsari.
Tulee paha olo jos näkee noin välinpitämättömän ihmisen. Kyseessä on oma lapsi ja jos jo raskausaikana on valmis vaarantamaan sen terveyden oman riippuvuuden takia niin sitten ei ole kyllä valmis äidiksi. Äitien pitää tehdä aina kaikkensa lapsen terveyden eteen ja jos näin ei ole, lapsia ei kannata tehdä ollenkaan. Itsekästä!
*KRRRRRRRRR-PTHUI*.