Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö syrjähypystä kertoa?

Vierailija
30.09.2017 |

Harrastin erään miehen kanssa seksiä salaa puolistolta kerran huhtikuussa ja kerran toukokuussa.

Mitä mieltä täytyykö tästä kertoa miehelleni?
Olen kaikki yhteydet katkaissut tähän mieheen enkä aio enää häntä tavata.

Ketään ollut vastaavanlaisessa tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ja kuvamatskua tukemaan tarinaa. Pientäkään yksityiskohtaa ei pidä jättää kertomatta.

Vierailija
2/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni täytyy. Vääryys täytyy tunnustaa, jotta mahdollinen anteeksi antamisen prosessi voi käynnistyä. Valheeseen ei saa jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro vaan kärsi itse häpeäsi. Älä tee sitä enää koskaan ja kohtele miestäsi tästlähin kuin kuningasta.

Vierailija
4/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro vaan kärsi itse häpeäsi. Älä tee sitä enää koskaan ja kohtele miestäsi tästlähin kuin kuningasta.

Tuossa on kyse pelkästä itsevalheesta. Ellei tunnusta eikä siis ota vastuuta teostaan, ei tule myöskään häpeää tai katumusta...saman tekee ennemmin tai myöhemmin uudestaan.

Tyypillinen pedofiilin ja vankimielisairaan piirre. "Rikollinen osa" ulkoistetaan tietoisuuden ulkopuolelle ja esitetään kunnon ihmistä. Ennakoi rikoksen uusimista.

Vierailija
5/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säästäisin puolison tuon tiedon tuskalta. Olen vain ihmistyyppiä joka ei pystyisi tuollaisen asian kanssa elämään, kalvaisi päivittäin. Mutta olen tuon joutunut kuulemaan ja jälkeenpäin ajateltuna en olisi halunnut kuulla enkä tietää. Mitään riemua se ei tuonut suhteeseen kun yhtäkkiä revitään koko elämä paskaksi ja laitetaan miettimään voiko kumppaniin enää luottaa ja onko aikaisemmin suhteessa ollut kolmansia pyöriä. Ja ne vakuuttelut ja se katuminen, onko nekään totta jne. Vituttaa vaan.

Vierailija
6/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on varma että kammoat tekoasi etkä enää ikinä petä, niin ei kannata kertoa.

Mutta jos olet epävarma ja kaipaat ratkaisua parisuhteeseesi tai tukea muuttumiseen, niin kerro.

Vierailija
7/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te jaksatte näitä samoja aloituksia tehdä täällä päivästä toiseen? Ottakaa se vanha ketju ja jatka sinne kinasteluanne.

Vierailija
8/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos on varmaa, ettei hän saa tietää muulla tavoin, on turha pahoittaa hänen mielensä. Mitä ei tiedä, se ei voi loukata.

Vierailija
9/9 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyse pelkästä itsevalheesta. Ellei tunnusta eikä siis ota vastuuta teostaan, ei tule myöskään häpeää tai katumusta...saman tekee ennemmin tai myöhemmin uudestaan.

Tyypillinen pedofiilin ja vankimielisairaan piirre. "Rikollinen osa" ulkoistetaan tietoisuuden ulkopuolelle ja esitetään kunnon ihmistä. Ennakoi rikoksen uusimista.

Ja höpöhöpö!

Varmasti moni pettäjä on paatunut ja katumaton, mutta kyllä se osalla todellakin jää yhteen kertaan ja huonoksi muistoksi.

Mitä lisäarvoa "katumiseen" antaisi se, että toinen ihminen käskee katua? Minä käskin exääni, eikä se mitään katunut vaikka itse oli tunnustanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi