Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies toi meille kysymättä kissan!

Vierailija
29.09.2017 |

Aikuisen kissan... Joka nyt vaan nököttää sängyn alla. Lisäksi sille valtavan telineen, ja muuta krääsää. Oikeasti? Millä järjellä?

Mies olisi todella kiukkuinen jos tekisib jotain vastaavaa. Kerran otin kaverin koiran viikoksi, kun hän erosi ja hankki asuntoa. Sain kuulla siitä kuukausia.

Niin, että mitenhän tuo kissa tulisi pois sängyn alta? Ahdistaa.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
2/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mitään. Minun mieheni hankki minulta kysymättä tyttöystävän meille. Tosin tullaan nyt niin hyvin toimeen, että mies valittaa tuntevansa itsensä ulkopuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies. Kissa kyllä tulee sieltä kun on valmis. Söpöä. Piilotykkäät siitä tosi pian kyllä.

Vierailija
4/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät miehet varaavat loman itselleen kysymättä lupaa. Kertokaa mitä kaikkea ne voikaan keksiä luvatta?

Vierailija
5/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sieltä tule kun on vähän tottunut uuteen paikkaan, varmasti viimeistään yöllä käy tutkimassa paikkoja :)

Vierailija
6/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa tulee itse sängyn alta kun on siihen valmis. Oma kissani tuli löytöeläintalosta noin 3-vuotiaana ja ekan illan oli sängyn alla. Kannattaa rauhoittua ja puuhailla normaaleja juttuja, ei mitään hirveää häslinkiä. 

Mieti nyt kun sinut vietäisiin vieraaseen perheeseen :D 

Vierailija
7/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenenkään mies tuonut esim hevosen luvatta jopa?

Vierailija
8/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehestä näkee kyllä että nyt suunnittelee jotain siirtoa. Kyllä sen huomaa. Ja sitten tärähtää se uusi juttu pam!

Vierailija
9/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta. Lemmikin pitäisi olla aina yhteinen ja harkittu päätös.

Kissa vaatii aikaa sopeutua, antakaa olla rauhassa, liikkuu kyllä kuin itse haluaa.

Kaikista ei tule ikinä sylikissoja.

Jos kissa ei tunnu sopeutuvan edes ajan kanssa niin silloin on syytä miettiä uuden kodin etsintää.

Vierailija
10/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä kissalta kyselemmään.

Vierailija
11/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen niitä ihmisiä jotka todellakin tykkää suunnitella. Ja jos on pakko ottaa kissa, niin olisi kiva olla valitsemassa sitä.

Nyt meidän sängyn alla on 6-vuotias arka kissa.....

En ole mikään luovuttaja, ja tunnen itseni etten voi laittaa sitä kiertoon enää. Harmittaa..

Ap

Vierailija
12/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko pitänyt tuoda kultanen kaulaketju vai timanttisormus, että sun sydän ois sulanut? Kiiltävää harakalle eikö niin? Vai ootko enemmän tekniikan perään? Uusi älyluuri mitä voit toljottaa monttu auki? Instagramiin pyllistely kuvia ja lisää seuraajia, että ego paisuu? Niinkö?

Mieluummin mikä tahansa noista. Tai kissanpentu edes.. Tuo raukka varmaan saa sydänkohtauksen.. Kyräilee isoilla silmillä..

Ap

Vierailija
13/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö kissa on sängyn alla?

Vierailija
14/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen sängyn alla... Mies ihmettelee miksi minua ärsyttää...

Ap

Vierailija
15/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse sain valitukset viikon koirasta... Oikeasti ... Tuo voi olla meillä 10 vuotta..

Ap

Vierailija
16/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen sängyn alla... Mies ihmettelee miksi minua ärsyttää...

Ap

Säälin sitä kissaa ja miestäsi.

Vierailija
17/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kissanpentu kun se olisi niin söpö? Kyllähän se parempi on, että otetaan vanhempi kissa ja annetaan sille koti. Tietenkään en tiedä, miksi tämä kissa on alunperin hylätty, voi olla jotain oikeaa ongelmaakin taustalla.

Lemmikin ottamisen pitäisi kyllä olla kaikkien yhteinen päätös. Yksin ei mitään elävää voi alkaa elämään tuomaan ja olettaa, että kaikki ovat sen kanssa okei.

Kissalle on normaalia olla peloissaan uudessa paikassa. Anna kissan olla rauhassa, tuo ruokaa ja vettä lähettyville. Istuskele tai makoile lattialla lähettyvillä välillä, niin kissa uskaltaa lähestyä sinua outoa otusta. Älä mene itse sinne repimään kissaa ulos, kissa kyllä tietää itse, milloin uskaltaa tutustua teihin ja ympäristöön. Tätähän voi jatkua jonkin aikaa, jos kissa on kovin arka. Silloin kyllä kannattaa jo kysyä vaikkapa eläinlääkäriltä neuvoa rauhoitteluun.

Vierailija
18/73 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesykin kissa voi alussa piileskellä sängyn alla, koska sitä pelottaa uusi. Voi jopa sähistä alussa. Siitä on vaikea sanoa, millainen kissa on. Mistä kissa tuli ja mitä siitä miehesi tietää/tiedätte? Arkakin kissa voi kyllä vähitellen kesyyntyä - tai sitten ei. 

Meillä ei kyllä hyväksytä sitä, että kissa on vain toisen päätös, oli mies tai nainen. 

T. eläinsuojelumummo

Vierailija
19/73 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään mies tuonut esim hevosen luvatta jopa?

Täällä bingo ;)

Meni ostamaan hevoskoppia Ruotsista, oli sitten tarttunut kaupanpäällisiä mukaan.

Vierailija
20/73 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko pitänyt tuoda kultanen kaulaketju vai timanttisormus, että sun sydän ois sulanut? Kiiltävää harakalle eikö niin? Vai ootko enemmän tekniikan perään? Uusi älyluuri mitä voit toljottaa monttu auki? Instagramiin pyllistely kuvia ja lisää seuraajia, että ego paisuu? Niinkö?

Mieluummin mikä tahansa noista. Tai kissanpentu edes.. Tuo raukka varmaan saa sydänkohtauksen.. Kyräilee isoilla silmillä..

Ap

Minä kyllä ymmärrän sinua ap. Kun olin lapsi, vanhemmat hankki hevosen lemmikiksi. Luulin alussa, että sitä hoidetaan yhdessä. No minähän sen jouduin hoitamaan. Kun en enään yksinkertaisesti jaksanut enkä pystynyt eläintä hoitamaan oli pakko lähteä , vaikka siitä pidinkin kun muu ei enään yksinkertaisesti auttanut. Tuonjälkeen kyllä opin, että lemmikkiä hankittaessa pitää perehtyä etukäteen kunnolla siihen ja mietin 100x ennenkuin moista talooni hankin. Nyt nautin omasta rauhasta ja vapaudesta. Kerta miehesi kissan toi, niin komenna hänen ottamaan sitten vastuu kissanhoidosta. Mikäli se jää sinulle niin mieti millainen suhde sinulla ja kissalla on, pystytkö siitä huolehtimaan vai pitääkö myydä pois. Ei se kissanvika ole, että sinne joutui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän