Elisan mainos missä isä ja poika
Mä itken joka kerta. Se on ihana, vaikka surullinen 😢 😢
Kommentit (29)
Ei tällaisia mainoksia saa näyttää telkkarissa 😭 joka kerta tulee itku kun kuulen edes musiikin alkusävelet, joten kanavan vaihto/hiljennys ei toimi 😭 enkä normaalisti edes itke helposti, varsinkaan millekkään ohjelmille, elokuville tai mainoksille
Ettekö te tajua, että Elisan mainos on homopedofiilinen. Isä kaipaa poikaansa ja taustalla soi jonkinlainen romanttis-surullinen musiikki. Kumma kyllä mutta tätä ajetaan mediassa, samoin kuten homoutta. Missä olemme?
Jones originaal kirjoitti:
Ettekö te tajua, että Elisan mainos on homopedofiilinen. Isä kaipaa poikaansa ja taustalla soi jonkinlainen romanttis-surullinen musiikki. Kumma kyllä mutta tätä ajetaan mediassa, samoin kuten homoutta. Missä olemme?
Mistä mahtaa tällainen outo ajatus päässäsi kummuta?
Kamala mainos. Jos en vaihda kanavaa kokonaan pois, laitan ainakin äänen pois. Päähän käy se laulun vinkuminen. Huonoin mainos aikoihin. Menis pois.
Tietääkö joku mikä ihana kappale soi tämän mainoksen taustalla?☺
Tosi surullinen mainos, nytkin itken:'( oon jo yheksän vuotta, vielä lapsi(: mutta kaikki on jo vanhoja meijän perhees, mammaki 54 tai 55. EI ONNEX 72 TAI 73 NIIKU KUOLLU SEIJA SIMOLA. Ikävää on tuokin'. Kumpa en tietäs tota kappaletta, niin surullisex elämä muuttu, MUTTA!! Onneks äitille voi kertoa kaiken!(-:<3
Tosi surullinen mainos, nytkin itken:'( oon jo yheksän vuotta, vielä lapsi(: mutta kaikki on jo vanhoja meijän perhees, mammaki 54 tai 55. EI ONNEX 72 TAI 73 NIIKU KUOLLU SEIJA SIMOLA. Ikävää on tuokin'. Kumpa en tietäs tota kappaletta, niin surullisex elämä muuttu, MUTTA!! Onneks äitille voi kertoa kaiken!(-:<3
Olkaa hyvät: