Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan mainos missä isä ja poika

Vierailija
29.09.2017 |

Mä itken joka kerta. Se on ihana, vaikka surullinen 😢 😢

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 😭😭

Vierailija
2/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te kans parutte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin enemmän siitä Oikotien "Kun aika on" -mainoksesta, jossa veljekset myyvät lapsuudenkotinsa.

Vierailija
4/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mainos kyllä, mutta en pääse yli siitä, että "Ikävä"-viestissä on nauruhymiö?! 😂 eikä 😭

Vierailija
5/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Birdien Skinny love-biisi saa aina itkemään, sama missä yhteydessä kuulee. Tuohon mainokseen sopii täydellisesti. En itse jaksa vastailla äitini lukuisiin viesteihin ja tuli huono omatunto mainoksen nähdessäni.

Vierailija
6/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Birdien Skinny love-biisi saa aina itkemään, sama missä yhteydessä kuulee. Tuohon mainokseen sopii täydellisesti. En itse jaksa vastailla äitini lukuisiin viesteihin ja tuli huono omatunto mainoksen nähdessäni.

Äitille pitää vastata, aina ja heti!!!

Vierailija
7/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö, jossa teini on ku*ipää, kunnes tulee ensimmäinen vastoinkäyminen, ja vasta sitten kelpaa perheen seura ja tuki? Todella ärsyttävä pentu. Saakoon mitä tilaa, prkl.

Vierailija
8/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ihana😢

Vierailija
9/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko linkkii??

Vierailija
10/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mainos kyllä, mutta en pääse yli siitä, että "Ikävä"-viestissä on nauruhymiö?! 😂 eikä 😭

Se on just liikuttavaa, kun se isä tulkitsee emojin väärin! Ihan kauhean tunteellinen mainos, aina nyyhkin ihan holtittimasti. 

Vierailija
11/29 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekö, jossa teini on ku*ipää, kunnes tulee ensimmäinen vastoinkäyminen, ja vasta sitten kelpaa perheen seura ja tuki? Todella ärsyttävä pentu. Saakoon mitä tilaa, prkl.

Mutta kun  noin se menee nuorten kanssa, mene pois, tule lähelle. Vanhemman tehtävä on ottaa kapina vastaan ja olla käytettävissä, kun tarvis. 

Ja taas lähti parku päälle...

Vierailija
12/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on just liikuttavaa, kun se isä tulkitsee emojin väärin! Ihan kauhean tunteellinen mainos, aina nyyhkin ihan holtittimasti. 

Totta! 😊💗

Vierailija
13/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken IHAN aina...

Vierailija
14/29 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös itketty pariin otteseen kun mainos sattunut tv:hen😁 Itse tullut käyttäydyttyä hieman samalla tavalla "murkkuiän" vallitessa, jollon halusi olla vaan kavereiden kanssa ja yö myöhään viikonloput. Jälkeen päin oikein harmittaa kun tajuaa miten itsekin olisi ollut huolissaan ja nykyään pyrin viettämän vanhempien kanssa aikaa mahdollisimman paljon!

Vierailija
15/29 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini laittoi viestiinsä nauruhymiön kun koirani kuoli. Vanhemmat ihmiset näkevät sen ilmeisesti itkuna 😂. En ole raaskinut korjata 😊

Vierailija
16/29 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä,itse olen maailman herkin parkumaan mutta tämä mainos ei aiheuta muutakuin myötähäpeää tekijöitä kohtaan.

Vierailija
17/29 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen omat teiniajat, kun oli muka niin "noloo" jos vähänkään oli mahdollista että joku tuttu ikätoveri näki julkisella paikalla vanhempien seurassa. Mammanpojan tai - tytön mainetta välteltiin kuin ruttoa.

Vierailija
18/29 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, jolla ei ole elämää ja joka roikkuu teinipojassa kiinni, ja nynny poika, joka ei osaa puolustaa itseä, siinä on miesten mallit.

Vierailija
19/29 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen isän pitäis hankkia oma elämä eikä tukeutua siihen poikaan sosiaaliseksi suhteeksi ja odottaa kun koira isäntäänsä että milloin on aikaa ja tulee kotiin.

Vierailija
20/29 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko linkkiä antaa tälle ulkosuomalaiselle? Määkin haluun itkee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi