Elisan mainos missä isä ja poika
Mä itken joka kerta. Se on ihana, vaikka surullinen 😢 😢
Kommentit (29)
Tykkäsin enemmän siitä Oikotien "Kun aika on" -mainoksesta, jossa veljekset myyvät lapsuudenkotinsa.
Ihana mainos kyllä, mutta en pääse yli siitä, että "Ikävä"-viestissä on nauruhymiö?! 😂 eikä 😭
Se Birdien Skinny love-biisi saa aina itkemään, sama missä yhteydessä kuulee. Tuohon mainokseen sopii täydellisesti. En itse jaksa vastailla äitini lukuisiin viesteihin ja tuli huono omatunto mainoksen nähdessäni.
Vierailija kirjoitti:
Se Birdien Skinny love-biisi saa aina itkemään, sama missä yhteydessä kuulee. Tuohon mainokseen sopii täydellisesti. En itse jaksa vastailla äitini lukuisiin viesteihin ja tuli huono omatunto mainoksen nähdessäni.
Äitille pitää vastata, aina ja heti!!!
Sekö, jossa teini on ku*ipää, kunnes tulee ensimmäinen vastoinkäyminen, ja vasta sitten kelpaa perheen seura ja tuki? Todella ärsyttävä pentu. Saakoon mitä tilaa, prkl.
Vierailija kirjoitti:
Ihana mainos kyllä, mutta en pääse yli siitä, että "Ikävä"-viestissä on nauruhymiö?! 😂 eikä 😭
Se on just liikuttavaa, kun se isä tulkitsee emojin väärin! Ihan kauhean tunteellinen mainos, aina nyyhkin ihan holtittimasti.
Vierailija kirjoitti:
Sekö, jossa teini on ku*ipää, kunnes tulee ensimmäinen vastoinkäyminen, ja vasta sitten kelpaa perheen seura ja tuki? Todella ärsyttävä pentu. Saakoon mitä tilaa, prkl.
Mutta kun noin se menee nuorten kanssa, mene pois, tule lähelle. Vanhemman tehtävä on ottaa kapina vastaan ja olla käytettävissä, kun tarvis.
Ja taas lähti parku päälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just liikuttavaa, kun se isä tulkitsee emojin väärin! Ihan kauhean tunteellinen mainos, aina nyyhkin ihan holtittimasti.
Totta! 😊💗
Täällä myös itketty pariin otteseen kun mainos sattunut tv:hen😁 Itse tullut käyttäydyttyä hieman samalla tavalla "murkkuiän" vallitessa, jollon halusi olla vaan kavereiden kanssa ja yö myöhään viikonloput. Jälkeen päin oikein harmittaa kun tajuaa miten itsekin olisi ollut huolissaan ja nykyään pyrin viettämän vanhempien kanssa aikaa mahdollisimman paljon!
Minunkin äitini laittoi viestiinsä nauruhymiön kun koirani kuoli. Vanhemmat ihmiset näkevät sen ilmeisesti itkuna 😂. En ole raaskinut korjata 😊
En ymmärrä,itse olen maailman herkin parkumaan mutta tämä mainos ei aiheuta muutakuin myötähäpeää tekijöitä kohtaan.
Tulee mieleen omat teiniajat, kun oli muka niin "noloo" jos vähänkään oli mahdollista että joku tuttu ikätoveri näki julkisella paikalla vanhempien seurassa. Mammanpojan tai - tytön mainetta välteltiin kuin ruttoa.
Isä, jolla ei ole elämää ja joka roikkuu teinipojassa kiinni, ja nynny poika, joka ei osaa puolustaa itseä, siinä on miesten mallit.
Sen isän pitäis hankkia oma elämä eikä tukeutua siihen poikaan sosiaaliseksi suhteeksi ja odottaa kun koira isäntäänsä että milloin on aikaa ja tulee kotiin.
Oisko linkkiä antaa tälle ulkosuomalaiselle? Määkin haluun itkee :D
Sama täällä 😭😭