Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitline -uskaltaako kokeilla

Vierailija
29.09.2017 |

Sain ystävältä testattavaksi tai siis vähän painosti ottamaan Fitlinen tuotteita. Uskaltaako niitä kokeilla vai onko ne vaarallista kamaa? Netissä on kaiken maailman kauhukertomuksia. Itselläni odotukset ovat lähinnä nollassa, mutta en tietysti haluaisi hirveästi mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin huuhaa hommia että en käsitä miten tyhmä saa olla et lähtee näihin mukaan........... Menkää hyvät ihmiset lenkille ja syökää terveellisesti niin ei tarvi tämmösiin lume efekteihin haksahtaa.

On ihan yleisesti tunnustettua, että monen on perusteltua syödä lisäravinteita. Mm. Kilpirauhaspotilaan, joka syö tyroksiinia, tulisi huolehtia tietyistä lisäravinteista.

Vierailija
82/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin huuhaa hommia että en käsitä miten tyhmä saa olla et lähtee näihin mukaan........... Menkää hyvät ihmiset lenkille ja syökää terveellisesti niin ei tarvi tämmösiin lume efekteihin haksahtaa.

On ihan yleisesti tunnustettua, että monen on perusteltua syödä lisäravinteita. Mm. Kilpirauhaspotilaan, joka syö tyroksiinia, tulisi huolehtia tietyistä lisäravinteista.

Osaatko kertoa, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa joskus kirja :D Fruktoosia valmistetaan teollisesti pilkkomalla sakkaroosia, joka siis muodostuu glukoosista ja fruktoosista. Ei sitä mistään hedelmistä eristetä :D

Vierailija
84/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eikös nää ollut niitä mihin on lisätty ihan helvetisti sokeria ja mihin on kuulemma laitettu vesivaippa D-vitamiinin päälle jonka vuoksi siitä on tullut vesiliukoista :D Tällaista selittivät hurmoksessa olevat kannattajat facebookissa.

Unohtamattakaan sitä miten nämä ihmetuotteet suoristavat jopa vinot hampaat ja parantavat tauteja!

Vierailija
85/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenttini fruktoosin todellisesta valmistustavasta poistettiin? Totuushan se vain oli!

Vierailija
86/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa, miksi?

Osaatko myös sanoa, miksi niistä vitamiineista kannattaa maksaa 100e/kk, eikä esim. 5-10e/kk. Miksi Fitline on parempi, kuin esim. apteekista ostettavat monivitamiinivalmisteet?

Vierailija
87/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa joskus kirja :D Fruktoosia valmistetaan teollisesti pilkkomalla sakkaroosia, joka siis muodostuu glukoosista ja fruktoosista. Ei sitä mistään hedelmistä eristetä :D

Mikä se hedelmäsokeri sitten on? :D

Vierailija
88/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eikös nää ollut niitä mihin on lisätty ihan helvetisti sokeria ja mihin on kuulemma laitettu vesivaippa D-vitamiinin päälle jonka vuoksi siitä on tullut vesiliukoista :D Tällaista selittivät hurmoksessa olevat kannattajat facebookissa.

Unohtamattakaan sitä miten nämä ihmetuotteet suoristavat jopa vinot hampaat ja parantavat tauteja!

Kuulemma.... Voi jeesus ja sitten tälläiset lisääntyy.

Vierailija
89/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä kaikki tapahtuu solutasolla! Älkää unohtako solutasoa :-D 

Vierailija
90/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt säälittävää kun ei edes tuotteen kannattajat ja myyjät osaa vastata kysymyksiin, tuntuu että kaikilla on tuohon fruktoosiasiaankin ihan erilaiset vastaukset.

D-vitamiininkin imeytyminen on selitetty mm. tuolla vesivaipalla, yksi alkoi puhumaan että ihan hyvin ne tuotteet liukenee kun veteen sekoittaa ja sitten juo.. mitähän vielä.

Vierailija
91/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän teille vielä jäi epäselväksi? Itse en viitsi edes kommentoida moisia kuulemma-juttuja.

Eli kun ei ole edes itse kokeiltu, niin aika paha on mennä sanomaan puolesta/vastaan.

Vierailija
92/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se hedelmäsokeri sitten on? :D

No olisikohan se vaikkapa toinen nimi samalle aineelle? Kemiallisesti (ja vaikutustavaltaan) hedelmissä monosakkaridina oleva fruktoosi ei eroa mitenkään teollisesti valmistetusta.

Vierailija
93/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega imee sisäänsä koko päivän näitä litkuja ja kertoo että ei pysy hereillä jos lopettaa. Tarjoaa sitten ratkaisuksi jos joku on nukkunut liian vähän eikä näe puheissaan mitään hassua. :D

Sen enempää en ole tutustunut, mutta pidän epäilyttävänä ja jokseenkin hauskana viihteenä miten nopeasti nämä Fitline-pusherit täälläkin menevät henkilöön kun ihmiset esittävät ihan tavallisia kysymyksiä.

Kulttimenoahan se on, että otetaan itseen kun joku ei tykkääkään jostain mistä itse tykkää ja pitää epäröidä koko ihmistä vähälahjaiseksi kun ei Ymmärrä Fitlinen Suurta Lahjaa Maailmalle. XD

Tykkään seurata teidän juttuja. Ootte kivoja, kiitos siitä! :)

Vierailija
94/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän teille vielä jäi epäselväksi? Itse en viitsi edes kommentoida moisia kuulemma-juttuja.

Eli kun ei ole edes itse kokeiltu, niin aika paha on mennä sanomaan puolesta/vastaan.

Oletko kokeillut syödä paskaa? Et? Varmaan tiedät silti, että kuulemma siitä tulee sairaaksi. 

On ihan luonnollista, että ihmiset ovat varovaisia ja huolissaan siitä mitä laittavat kehoonsa. Te mömmöpusherit saisitte enemmän myytyä jos ottaisitte vähän ymmärtäväisemmän linjan hommaanne. Nyt teistä tulee vain sellainen fiilis, ettette ymmärrä ihmisten normaaleja käytös- ja ajatusmalleja. Ja sellainen ymmärtämättömyys on epäilyttävää. Ihan itteänne saatte syyttää ettei myyntipuhe toimi, kun puhutte ja käyttäydytte epäilyttävän ihmisen tavoin. :D

Vierailija
95/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut syödä paskaa? Et? Varmaan tiedät silti, että kuulemma siitä tulee sairaaksi. 

On ihan luonnollista, että ihmiset ovat varovaisia ja huolissaan siitä mitä laittavat kehoonsa. Te mömmöpusherit saisitte enemmän myytyä jos ottaisitte vähän ymmärtäväisemmän linjan hommaanne. Nyt teistä tulee vain sellainen fiilis, ettette ymmärrä ihmisten normaaleja käytös- ja ajatusmalleja. Ja sellainen ymmärtämättömyys on epäilyttävää. Ihan itteänne saatte syyttää ettei myyntipuhe toimi, kun puhutte ja käyttäydytte epäilyttävän ihmisen tavoin. :D

Niin, no onneksi en ole kuin käyttäjä, joka siis on myös kokeillut. Hyvin voi olla siis että myyntipuhe ei toimi. Johtuisko siitä etten ole:D

Vierailija
96/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään et viitsi, kun et osaa vastata mitään järkevää vaan suollat itsekkin yhtä uskomatonta paskaa :)

Ja tuo "kun et ole itse kokeillut, et voi sanoa puolesta/vastaan mitään!!" nyt on naurettavin juttu hetkeen.

Vierailija
97/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollega imee sisäänsä koko päivän näitä litkuja ja kertoo että ei pysy hereillä jos lopettaa. Tarjoaa sitten ratkaisuksi jos joku on nukkunut liian vähän eikä näe puheissaan mitään hassua. :D

Sen enempää en ole tutustunut, mutta pidän epäilyttävänä ja jokseenkin hauskana viihteenä miten nopeasti nämä Fitline-pusherit täälläkin menevät henkilöön kun ihmiset esittävät ihan tavallisia kysymyksiä.

Kulttimenoahan se on, että otetaan itseen kun joku ei tykkääkään jostain mistä itse tykkää ja pitää epäröidä koko ihmistä vähälahjaiseksi kun ei Ymmärrä Fitlinen Suurta Lahjaa Maailmalle. XD

Tykkään seurata teidän juttuja. Ootte kivoja, kiitos siitä! :)

Kiitos muistutuksesta. Nyt pitääkin miettiä että oliko mun väsymys tätä tasoa silloin kun vielä käytin.

Vierailija
98/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tällaisiin uskontoihin hurahtaneiden läheisiä :( Varmaan on kaikki kahvittelut ja joulut vaan täynnä näiden sokerilitkujen tuputtamista ja sitten suuttumista kun joku uskaltaa kyseenalaistaa tai kysyä jotain.

Vierailija
99/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy tällaisiin uskontoihin hurahtaneiden läheisiä :( Varmaan on kaikki kahvittelut ja joulut vaan täynnä näiden sokerilitkujen tuputtamista ja sitten suuttumista kun joku uskaltaa kyseenalaistaa tai kysyä jotain.

Itse en siis myy enkä edes käytä, mutta ärsyttää suuresti nää kuulemma-jutut :(

Vierailija
100/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainesosaluetteloon pitää lain mukaan laittaa, mitä tuote sisältää siinä järjestyksessä mitä on eniten, eli ensimmäisenä tulee mitä tuotteessa on eniten, seuraavaksi mitä toseksi eniten jne. Samaa ainesosaa ei myöskään voi laittaa luetteloon kahta kertaa, mutta eri nimellä. Ei mikään firma voi itse päättää, miten se esittää ainesosaluettelon, vaan näistä määrää laki. Ihan jo kuluttajan turvallisuuden (allergiat, sairaudet) kannalta on tärkeää, että luettelosta näkee helposti mitä tuote sisältää. Eli ihan höpöhöpöä taas selittää Fitline myyjät tässäkin ketjussa. Kaikista eniten Fitline touhussa ärsyttää sen typeryys ja hatarat sekä valheelliset myyntiargumentit. Ne on sokerilitkuja, joihin on lisätty joitain vitamiineja. Siihen nähden ylihintaisia. Piste.

Ainoa asia, joka itseäni oikeastaan kiinostaa on tämän pyramidin myyntikatteet. Ottaen huomioon tuotteiden sisällön veikkaan, että katteet ovat aika huimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme