Fitline -uskaltaako kokeilla
Sain ystävältä testattavaksi tai siis vähän painosti ottamaan Fitlinen tuotteita. Uskaltaako niitä kokeilla vai onko ne vaarallista kamaa? Netissä on kaiken maailman kauhukertomuksia. Itselläni odotukset ovat lähinnä nollassa, mutta en tietysti haluaisi hirveästi mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä salaliittoteorian epäilijöille, että päiväannokseen tulee puolikkaan omenan verran fruktooria, hui hirveästi!
Joo mutta myyjät väittää, että ei ole lisättyä sokeria. Eli on eli paskaa puhuvat
Ei myyjät tiedä, mitä ne sisältää. Ne vaan myy määrättyjen ohjeiden ja myyntipuheiden mukaan.
Joko sulla on joululahjalista valmiina? Pyydä äidiltä apua osoitteen kirjoittamisen kanssa t: Pukki
Sinä et anna kovin hyvää kuvaa itsestäsi.
Fitline Basic:
neljä eniten käytettyä ainesosaa ovat fruktoosi, arabikumi, kaurakuitu ja herneenkuitu. Seuraavaksi eniten on sakeuttamisaineita (pektiini ja guarkumi) ja säilöntäaine sitruunahappo. Tuotteeseen on lisätty hieman maitohappobakteereja. Lisäksi mainitaan makeutusaineet ja aromit. Jokainen voi listasta päätellä, onko kyseessä erityisen ”luonnollinen” tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä salaliittoteorian epäilijöille, että päiväannokseen tulee puolikkaan omenan verran fruktooria, hui hirveästi!
Joo mutta myyjät väittää, että ei ole lisättyä sokeria. Eli on eli paskaa puhuvat
Ei myyjät tiedä, mitä ne sisältää. Ne vaan myy määrättyjen ohjeiden ja myyntipuheiden mukaan.
Joko sulla on joululahjalista valmiina? Pyydä äidiltä apua osoitteen kirjoittamisen kanssa t: Pukki
Sinä et anna kovin hyvää kuvaa itsestäsi.
Tähänkö enää pystyit?
Hmm. Jos fruktoosi tulisi hedelmistä niin pitäisi olla lueteltuna ne hedelmät, koska moni on allerginen. Mistä hedelmistä se tulee?
Maitohappobakteereistakaan en löytänyt mainintaa, ovatko maito- vai ihmisperäisiä. Ilmeisesti ihmisperäisiä, kun ei varoiteta maitojäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Jos fruktoosi tulisi hedelmistä niin pitäisi olla lueteltuna ne hedelmät, koska moni on allerginen. Mistä hedelmistä se tulee?
Mistähän aineesta on kyse?
Epätoivoinen myyjä tunkenut tähän keskusteluun :D
T. ohis joka ei ole koskaan kuullutkaan mistään fitlinesta
Vierailija kirjoitti:
Fitline on siihen uskovien mukaan maailman paras ja imeytyvin vitamiinivalmiste. Skeptikoiden mielestä verkostomarkkinapyramidirahastus ylihintaisella litkulla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat myyjällä, mutta itse täällä vastailen näihin mutujuttuihin ja olen se joka käytti 1,5v ja lopetti, koska tuntui että ei tehonnut.
Mutta esim. tää sokerijuttu ensisijaisesti naurattaa, koska esim. kaverin mies laihtui näillä "sokerilitkuilla" 20 kiloa ja oli syy miksi itse aloitin. Mulla paino ei noussut, jos ei laskenutkaan, mutta on kyllä noususuuntainen lopettamisen jälkeen, mutta sairastankin vajaatoimintaa. Että sellaisia sokeriliemiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fitline on siihen uskovien mukaan maailman paras ja imeytyvin vitamiinivalmiste. Skeptikoiden mielestä verkostomarkkinapyramidirahastus ylihintaisella litkulla.
Ylihintaisia ne on, se on totta. Vaikka niiden mielestä joihin se tehoaa, niin takuulla rahansa arvoisia. Itse käyttäisin vieläkin, jos olisivat kolmanneksen hinnastaan.
Katsoinpa huvikseni Juice plussan ravintosisältöjä samalla. Ne näyttävät varsinaisilta luonnontuotteilta näiden rinnalla. Eikä mitään mainintoja fruktoosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat myyjällä, mutta itse täällä vastailen näihin mutujuttuihin ja olen se joka käytti 1,5v ja lopetti, koska tuntui että ei tehonnut.
Mutta esim. tää sokerijuttu ensisijaisesti naurattaa, koska esim. kaverin mies laihtui näillä "sokerilitkuilla" 20 kiloa ja oli syy miksi itse aloitin. Mulla paino ei noussut, jos ei laskenutkaan, mutta on kyllä noususuuntainen lopettamisen jälkeen, mutta sairastankin vajaatoimintaa. Että sellaisia sokeriliemiä.
Eikös täälläkin olla huudeltu termiä fruktoosi-intoleranssi. Ehkä on ihmisiä, joille sokeroitujen mehujen juominen ei vaan sovi kun taas jollain toisella ne uppoavat hyvin vailla sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös täälläkin olla huudeltu termiä fruktoosi-intoleranssi. Ehkä on ihmisiä, joille sokeroitujen mehujen juominen ei vaan sovi kun taas jollain toisella ne uppoavat hyvin vailla sivuvaikutuksia.
Niin meinaat, että joku niillä sokeroiduilla mehuilla laihtuis monta kymmentä kiloa, vai mikä oli pointtisi?
Vierailija kirjoitti:
Katsoinpa huvikseni Juice plussan ravintosisältöjä samalla. Ne näyttävät varsinaisilta luonnontuotteilta näiden rinnalla. Eikä mitään mainintoja fruktoosista.
Saanet myös varmaan siitä Juicesta kaiken tarvitsemasi? Jos näin, niin sitten minäkin menen ostamaan Juicea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fruktoosist. Aiemmin luki että fruktoosi ei ole lisättyä vaan hedelmistä. Kiinnostaa että mistä hedelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanet myös varmaan siitä Juicesta kaiken tarvitsemasi? Jos näin, niin sitten minäkin menen ostamaan Juicea.
En tiedä niistä mitään muuta kuin luin ainesosaluetteloita, kun on kilpaileva verkostotuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söi ja joi aivan samoin kuin ennen ja paino vaan putosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fruktoosist. Aiemmin luki että fruktoosi ei ole lisättyä vaan hedelmistä. Kiinnostaa että mistä hedelmistä.
Mikä Fitlinen aine? Vaikea mennä sanomaan mitä hedelmiä käytetty, jos ei tiedä mistä aineesta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söi ja joi aivan samoin kuin ennen ja paino vaan putosi?
Ei tietoisesti muuttanut elintavoissaan yhtikäs mitään. Väsymys kaikkosi myös.
Yhyy, olet kuin pikkulapsi, joka ei saa tahtoaan periksi ja polkee jalkaa lattiaan.
No suotakoon se anteeksi, nuori taidat ollakin.