Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitline -uskaltaako kokeilla

Vierailija
29.09.2017 |

Sain ystävältä testattavaksi tai siis vähän painosti ottamaan Fitlinen tuotteita. Uskaltaako niitä kokeilla vai onko ne vaarallista kamaa? Netissä on kaiken maailman kauhukertomuksia. Itselläni odotukset ovat lähinnä nollassa, mutta en tietysti haluaisi hirveästi mitään negatiivisia sivuvaikutuksia.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt niitä tuotteita. Ainakaan minulle ei ole tullut niistä ongelmia. Hyvin ovat tehonneet.

Vierailija
2/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, rohkaisee testaamaan. Pelkään vaan, kun niistä sokereista ja kofeiineista on varoiteltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihotettua niillä ainakin saa itsensä. Kun vetää semmosia määriä sokeriliemiä

Vierailija
4/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos välttämättä haluaa sokerilientä juoda niin mikäs siinä.

Vierailija
5/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jo pitkään lähes kokonaan ilman sokeria, tosin syönyt hedelmiä ja kasviksia. Tärkkelystuotteita rajoitetusti. Pisti taas arveluttamaan, etenkin kun on hiivan kanssa ongelmaa. 

Ap

Vierailija
6/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi kaverisi vähän painostaa ostamaan.

Vierailija
7/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi kaverisi vähän painostaa ostamaan.

No sitähän se tietysti tekee.

Mutta ajattelin näin, että jos tuon viikon kokeilisin niin voisin todeta sitten testanneeni enkä halua niin kauppaaminen voitaisiin lopettaa siihen. Ja jos nyt jostain kumman syystä ihastuisin tuotteeseen niin sittenhän sitä voisi ostaa (pidän tätä vaihtoehtoa aika epätodennäköisenä). 

Katsoin nyt sisällysluetteloita ja yhdessä on kofeiiniakin. Olen ollut jo pitkään ilman kofeiinia, voikohan viikossa jo saada uudelleen kofeiinihedarin...

Ap

Vierailija
8/109 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli homma toimii samalla periaatteella kuin huumeiden diilaus: annetaan paketillinen kamaa, koukutetaan ja sitten painostetaan kestotilaamaan :D

Itse en käyttäisi ihan jo valheellisen markkinoinnin perusteella. Hinta, tuotteiden laatu ja ostotapa ovat muita syitä pysyä näistä kaukana. Jos vitamiineja tarvitset, niin suosittelen ensin mittauttamaan esimerkiksi Cityterveydessä vitamiinit ja hivenaineet, ja sitten tulosten perusteella hankit terveyskaupasta tai apteekista mitä tarvitset lisää.

http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

Ja vielä lisään, että se kihelmöinti, joka joistain Fitline pulvereista tulee ja jota myyjät käyttävät "todisteena" tuotteen tehosta johtuu niasiinista! Voi käydä hakemassa terveyskaupasta purkin niasiinia (ei no flush) ja katsoa, miten saa samanlaisen kihelmöinnin ja punotuksen aikaiseksi. Huijausta on.

Vierailija
9/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin viikonlopun, mutta nyt tuntuu että loptan kokeilun kesken.

Makeanhimo on sellainen, että pitää kamppailla etten lähtisi kauppaan ostamaan herkkuja ja vehnäleipää (olen ollut kuukausia ilman vailla mitään ongelmia). Lisäksi pelkään hiivan kasvua.

Tuntuisi kyllä äkkiseltään että vaikuttaa ja imeytyy. Toisaalta sokerivedenkin juominen antaa hetkellisen virkistymisen eli onko kyse sitten siitä vai itse vitamiineista...

Ap

Vierailija
10/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole mitään sokerilientä. Niissä ei ole yhtään lisättyä sokeria. Aina noi naurettavat perustelut, joihin ei ole edes pohjaa.

Uskaltaa kokeilla, meikäläiselle ei vaan ollut mitään hyötyä. 1,5v käytin.

Vierailija
11/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole mitään sokerilientä. Niissä ei ole yhtään lisättyä sokeria. Aina noi naurettavat perustelut, joihin ei ole edes pohjaa.

Miksi tuoteselosteessa on fruktoosi?

Vierailija
12/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luontaisesti sisältyviä sokereita ei mainita tuoteselosteissa. Fitline-kamassa fruktoosi tai joku muu sokerikama keikkuu listalla aika ylhäällä vieläpä..

Vierailija
13/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontaisesti sisältyviä sokereita ei mainita tuoteselosteissa. Fitline-kamassa fruktoosi tai joku muu sokerikama keikkuu listalla aika ylhäällä vieläpä..

Ensimmäisenä. Lisäksi joissain on maltodekstriiniä ja sitten loppupäässä steviaa.

Vierailija
14/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt syömään aika puhtaita tuotteita jo pidemmän aikaa niin onhan noissa juomissa sellainen esanssinen lisäaineinen maku. Olen käyttänyt myös Biolatten Havitallia ja vastaavasti se ei maistu lisäaineelle vaan ainoastaan neutraalille (tuote ei sisällä lisäaineita).

Ja tuo jo ensimmäisen päivän aikana herännyt sokerinhimo ei tuntunut kivalta, kun on saanut oman sokerinkäyttönsä lopetettua. Sitä ennen siitä oli ehtinyt muodostua ongelma. Onkohan minusta tullut sokeriholisti, jonka ainoa vaihtoehto on mennä nollalinjalla  =(

Ap 

Vierailija
15/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytit 1,5 vuotta ja ei mitään hyötyä?

No, itse käytin 1 kk Fitlinen Q10 eikä siitäkään hyötyä ollut. Tietysti taas myyjän mielestä käyttökokeilu olisi ollut liian lyhyt, jos hänelle mainitsisi asiasta. Toisaalta lupaili tuloksia parissa päivässä. 

Vierailija
16/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt pääni puhki, että miten ne muuttaa rasvaliukoiset vitamiinit vesiliukoisiksi. Mulle on myös kaupiteltu näitä tuotteita jo pitkään, mutta niin moni asia kuulostaa oudolta noihin liittyen, että jätän välistä. Eikä mulla kyllä ole varaa tuollaisiin jauheisiin, vaikka ne olisi kuinka ihmeaineita.

Vierailija
17/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko siksi että ainesosissa on fruktoosia =D

Vierailija
18/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt syömään aika puhtaita tuotteita jo pidemmän aikaa niin onhan noissa juomissa sellainen esanssinen lisäaineinen maku. Olen käyttänyt myös Biolatten Havitallia ja vastaavasti se ei maistu lisäaineelle vaan ainoastaan neutraalille (tuote ei sisällä lisäaineita).

Ja tuo jo ensimmäisen päivän aikana herännyt sokerinhimo ei tuntunut kivalta, kun on saanut oman sokerinkäyttönsä lopetettua. Sitä ennen siitä oli ehtinyt muodostua ongelma. Onkohan minusta tullut sokeriholisti, jonka ainoa vaihtoehto on mennä nollalinjalla  =(

Ap 

Esanssinen sivumaun täytyy tulla sun omasta päästä, koska näissä ei ole mitään lisättyä, ei ainakaan sokeria. Syötkö siis ollenkaan hedelmiä?

Vierailija
19/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä, eli on lisättyä sokeria. 

Vierailija
20/109 |
02.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä, eli on lisättyä sokeria. 

No ei ole :D vaan tämä fruktoosi tulee luontaisesti.

Ja lisäksi se fruktoosi on mainittu ekana koska nimenomaan on niin, että näiden kanssa ei haluta salailla mitään. Mut ihan samahan se on mitä teille kertoo, kun ei se mee kuitenkaan jakeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan