Ymmärtääkö heppatytöt haisevansa hevostalllta?
Pari tyttöä tuli samaan vaunuun lähijunassa (varmaan tallilta tulossa), ja hetken päästä koko vaunu haisi hevosen kakalta. Voisivat kulkea vaikka mopoautolla sinne tallille, jos ei porukat jaksa kuskata.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävät, mutta eivät välitä siitä. Hanki itse mopoauto, jos et pysty matkustamaan muiden ihmisten seassa. Tai hanki vielä voimakkaampi ominaishaju.
Joo, kaikkien muiden on poistuttava junasta, jotta kakkatytöt saa lemuta rauhassa.
Niin, paskalta hevoset tosiaan haisee. Ihan yhtä lailla monet kissaihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä haisevansa tunkkaiselta kissankuselta.
Onneksi on oma auto.
Eipä moni tupakanåolttajakaan ymmärrä haisevansa kauas. Pahinta on kuitenkin ne hajuveden kaatajat, jotka eivät tajua että heidät haistaa viiden metrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtävät, mutta eivät välitä siitä. Hanki itse mopoauto, jos et pysty matkustamaan muiden ihmisten seassa. Tai hanki vielä voimakkaampi ominaishaju.
Joo, kaikkien muiden on poistuttava junasta, jotta kakkatytöt saa lemuta rauhassa.
Julkisilla matkustaa heppatyttöjen lisäksi myös hielle, lialle tai vanhalle viinalle haisevia matkustajia. Ei siihen auta kuin sopeutuatai lähteä pois.
Juuri vähän aika sitten kun olin menossa tallille junassa haisi ihmisen kuselta. Mikä muuten on varsin tuttu haju jokaiselle joka joutuu säännöllisesti pääkaupunkiseudun joukkoliikennettä käyttämään. Tähän voi lisätä myös hien ja pesemättömän ihmiskehon sekä vanhan viinan löyhkän.
Joten kyllä, niin kauan kuin nämä haisupetterit saavat levittää ihmiseritteiden hajua julkisiin kulkuvälineisiin varaan minäkin itselleni oikeuden liikkua hevoselta haisevissa ratsastusvaatteissa junassa.
Niin nää likat kulkee julkisilla haisten. Hevosen pito on ihan saatanan kallis harrastus. Puolihoitokin maksaa mansikoita. Kaikki sen lajin harrastajat ei ole kultalusikka pebassa syntyneitä kermaperseitä. Osa heppatytöistä hoitaa ne puolihoito hepat oman hepan takia.
Saa ilmaisen tallin kun tekee todella töitä. Oikealla heppatytöllä ei ole ylimääräistä rasvaa mutta lihasta voi löytyä niin että joitakin miehiä vaivaa. Haju on kuohkea kun tallilta tulee mutta suihku ja sauna on keksitty.
Puolustuspuhe mutta en silti ala toiste heppatytön kanssa. Niille ei mies ole koskaan se tärkein.