Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö poikaystävänne jos paljastuisi että hän on 12 vuotta vanhempi kuin mitä on antanut ymmärtää?

Vierailija
29.09.2017 |

Arvaatte varmaan miksi kysyn. Noin puolitoista vuotta ollaan oltu yhdessä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pistäisi mietityttämään, että mistä kaikesta muustakin se on valehdellut.

Vierailija
2/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En sen iän takia vaan valehtelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. Parempi sitten vaan jättää kertomatta.

- Alkup.

Vierailija
4/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jättäisin. Ei sen iän vuoksi, mutta valehtelun. Jos on valehdellut ikänsä noin paljon pieleen ja näin pitkän ajan, voi valehdella mitä vaan.

Vierailija
5/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mua ei haittaisi valehtelu sinänsä voisin sen ymmärtää, että jos hän ei muuten saisi mieleistään naista, mutta itseni takia jättäisin hänet. Jos minä en saisi itse valita, ryhdynkö suhteeseen noin paljon itseäni vanhemman kanssa (plus ne vuodet jotka kertoi, jos siinä jo mua vanhempi) niin se ois mulle ongelma.

Olen nytkin itseäni 20 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta jos luulisin olevni vain 8 vuotta vanhemman, niin hylkäisin hänet asian selvittyä. En nytkään ole ikäerosta innoissani, mutta olen sen hyväksynyt. Tuossa en ois (saanut mahdollisuutta).

Vierailija
6/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. En sen iän takia vaan valehtelun.

Juuri näin. Mistäköhän kaikesta muusta valehtelee?

Vierailija
7/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin värillisiä piilareita ja ukko hiffas. Väärän väriset silmät. Mutta ei erottu ja nyt ollaan oltu 30 vuotta jo kimpassa...

Ja en valehdellut kun ei kysynyt. Otin vaan linssit pois ja siitä äkkäsi.

Jos tuollaisesta ikäero jutusta ottaa nokkiinsa ja on jo toista vuotta ollu yhdessä, niin hohhoijaaaaaaa.....

Vierailija
8/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Alkup.

Kyllä se sun muija sen saa tietää ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
9/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, siis provohan tämä. Mutta luuletko oikeasti että todellinen ikä ei jossain vaiheessa tulisi ilmi? Jos yhtään pidempää suhdetta suunnittelee niin kyllä taatusti tulee.

Vierailija
10/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin heti sanonut oikean ikäni niin juttu olisi takuulla loppunut ennenkun se alkoi. Kokemusta on.

Samanikäiset naiset taas eivät halunneet parisuhdetta kanssani vaan pelkkiä yhden illan panoja. Tosin eipä sillä väliä kun eivät ne minuakaan kiinnostaneet.

AP

Vierailija
11/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Alkup.

Tuota olen jo vähän pelännyt. Miten sen voisi välttää?

AP

Vierailija
12/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisi kyllä pirun oudon vaikutelman ihmisestä jos kävisi ilmi, että on valehdellut noinkin pitkään ikänsä yläkanttiin. Ei voi olla kaikki muumit laaksossa ja aiheuttaisi kyllä paljon epäluottamusta sen suhteen, että mistä kaikesta muustakin on valehdeltu. En enää luottaisi.

Vierailija
13/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Alkup.

Tuota olen jo vähän pelännyt. Miten sen voisi välttää?

AP

Ei mitenkään, jos suhteessa aiot pysyä. Jos jätät hänet ennen kuin hän saa tietää huijauksestasi, on olemassa mahdollisuus että hän ei saa tietää, mutta silloinkin asia voi lopulta kantautua hänen korviinsa.

Vierailija
14/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Käytät hyväksesi jotain 20v tyttöä joka on tarpeeksi naiivi luulemaan sinua sen ikäiseksi mitä väität? No viimeistään sitten kun se vähän aikuistuu niin kyllä takuulla huomaa vedätyksesi.

Vierailija
15/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muijathan nyt ei koskaan ikinä ruuvaa ikäänsä alaspäin....

Kylläpä on tekopyhää porukkaa tällä palstalla.

Vierailija
16/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Käytät hyväksesi jotain 20v tyttöä joka on tarpeeksi naiivi luulemaan sinua sen ikäiseksi mitä väität? No viimeistään sitten kun se vähän aikuistuu niin kyllä takuulla huomaa vedätyksesi.

Oli 20v silloin kun tavattiin. Ei se varmaan haittaisi niin paljon jos se 5-10v kuluttua jättäisi mutta en halua että nyt.

-AP

Vierailija
17/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muijathan nyt ei koskaan ikinä ruuvaa ikäänsä alaspäin....

Kylläpä on tekopyhää porukkaa tällä palstalla.

No en ole kyllä kuullut että naiset lähtisivät suhteeseen ikänsä valehdellen. Harva nainen edes olisi niin hölmö että uskoisi pystyvänsä uskottelemaan olevansa esimerkiksi kaksikymppinen vaikka on oikeasti 30+. Kun kyllä se iän yleensä vähänkään tarkemmin katsomalla näkee heti.

Se taas näyttää olevan tosi yleistä että mies varsinkin nettideitissä valehtelee ikänsä. Mikä on käsittämätöntä jo siksi että kyllähän sen iän sitten tavatessa näkee naamasta.

Vierailija
18/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli 20v silloin kun tavattiin. Ei se varmaan haittaisi niin paljon jos se 5-10v kuluttua jättäisi mutta en halua että nyt.

-AP

Eli sillä ei ole sinulle mitään väliä miltä siitä tytöstä tuntuu, pääasia että saat edes jonkun aikaa seksiä teiniltä? Tykkäisitkö että omaa tytärtäsi kohdeltaisiin noin? Jos yhtään välität toisen ihmisen tunteista niin kerrot nyt, tyttö voi sitten edes itse päättää haluaako jatkaa suhdetta tuollaisen itsekkään kusettajan kanssa. On kertakaikkiaan törkeää antaa tämän sinuun ehkä kovastikin rakastuneen tytön olla vuosikaudet suhteessa kanssasi ja sitten huomata tulleensa kohdelluksi vedätettävänä hölmönä. Tajuatko oikeasti miten loukkaavaa tuollainen on?

Häpeä jos edes osaat!

Vierailija
19/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visit kyllä vähän avata, että mitä tarkoitat, kun kirjoitit miehen antaneen ymmärtää....  Siis onko hän suoraan valehdellut sinulle ikänsä? - Vai oletko päätellyt sen vai miehen lapsellisesta käytöksestä? - Ikähän on mitä vanhemmaksi tulemme usein vain numeroita, mutta se ei oikeuta valehtelemaan...  

Vierailija
20/31 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tämmönen on edes mahdollista? Joku nettisuhde? Luulisi jokaisen näkevän ihan naamasta suunnilleen minkä ikäinen toinen on, muutaman vuoden heitolla.

Toisaalta ihan kätevää, sulla on vanha ukko joka on nuoren näköinen ja saat perinnön 12-vuotta aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi