Ns. fitness-naiset trikoissaan ovat aikamme syöpä
Nämä ortoreksiset fitness-hihhulit, joiden bitchmäinen käytös ja ikuinen "hyvän olon metsästys" ovat tehneet monesta työpaikasta helvetin, kodeista nyt puhumattkaan.
Kommentit (25)
Asenteesikin on aika bitch. Ootko läski kun vingut ap?
Mulla ei ole kokemusta tuollaisista. Missä olet töissä?
”MÄ sssyön joka aamu nelja raakaa kananmunaa, jotka MÄ kaadan kahviin voin ja mccct-oljyn kaa. Mul on ehaanan aikaansssaava olo!”
Ai miksi? Koska sun viineri perse ei mahdu trikoisiin? Olitko eilen siellä A talk studiossa? Joku niistä tuhdeista naisista kuka valitti, että sitä vaan lihoo kun hengittää ilmaa?
Ap on kuvottava läski!! :D Fitness-pimut on just parhaita!! :D
Viimeisin tragedia oli leggingsit. Nyt se on trikoot. Mitä seuraavaksi? Paljon tuntuu naisten housuvalinnat tunteita ja mielenkiintoa herättävän.
Kateutta ilmassa. Antakaa nyt jumaliste kaikkien puketua miten haluaa ja harrastaa omia juttuja vaikka sitten se tarkottaisikin sitä että kuljetaan persua esillä ja niin poispäin.
No onhan sehä hyvä terveydelle ja siten sästyy yhteiskunnan rahoja.
Jaa ei meil vaan. Kakkua ja karkkeja vedellään naamariibn, kun asiakkaat tuo :)
Ei kannata päästä fitness-pimuja kotiinsa, jos ei halua. Hanki vaikka ovisilmä, niin eivät pääse ovikelloasi soittaessaan edes yllättämään.
Eilen meni luumunpunaiset ja muheva perse matalalla hyllyi joka askeleella.
AP on kateellinen, koska hänen miehensä katselee niitä.
Tuo on fitness blogien perusteella lähinnä 20-30- vuotiaiden juttu ja alakulttuuri, kun tulee lapsia ja mennään naimisiin niin fitness jutut järjestään unohtuu ja monia ihmetyttää miksi vouhotti fitnessiä aamusta iltaan. Joitain myös hävettää, jos on osallistuttu kisoihin. Eli yksi nuorisokulttuurin alalaji.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on fitness blogien perusteella lähinnä 20-30- vuotiaiden juttu ja alakulttuuri, kun tulee lapsia ja mennään naimisiin niin fitness jutut järjestään unohtuu ja monia ihmetyttää miksi vouhotti fitnessiä aamusta iltaan. Joitain myös hävettää, jos on osallistuttu kisoihin. Eli yksi nuorisokulttuurin alalaji.
Kannattaisi ehkä kuitenkin jatkaa sitä fitnessiä, jos painoindeksi ei muuten pysy normaalin rajoissa.
Vau, täällä on taas lyöty viisaat päät yhteen jossa tietysti arvostellaan aika ankarasti ihmisiä jotka harrastavat arvostelulajia. Tää foorumi onkin parhainta viihdettä jossa omien mielipiteiden julkituominen onkin pääosassa, ei niin yllättäen lajeista ja ihmisistä joista arvon elämäänsä kyllästyneet mammelit tiedä tuon taivaallista. Ei voi muuten oikein uskoa kuinka paljon katkeruutta ja kypsymättömyyttä löytyy yhdestä paikasta, ja oikeastaan hiukan jopa huolettaa että ilmeisesti todella näistä äänekkäistä tapauksista on siis äitejä? Toivottavasti kasvatusopit eivät mene siihen että on sopivaa haukkua ja tylyttää ihmisiä joita ei tunne ja jotka kuitenkin lopulta haluavat myös näyttää hyvältä ja elää terveellisesti. Yhden kisan kisakunto kun ei ole mikään totuus kaikesta. Makua löytyy monenlaista, eikä munkaan pitänyt sen enempää alkaa huutelemaan, mutta kun se vissiin on tän palsta tarkoitus, niin sanonpahan minkäkin näin miehenä: "Katkera nainen on kauheinta kuunneltavaa ja katseltavaa maailmassa" Siinä vaiheessa kun joku sohvaan kiinni kasvanut sokeritoukka huutelee sydänkohtauksen ja diabeteksen partaalta jotain fitness-pölötystä, niin olisi varmaan aihetta katsoa syvemmälle peiliin.
Minä luulin, että ilmastonmuutos on aikamme syöpä, mutta olin varmaankin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tragedia oli leggingsit. Nyt se on trikoot. Mitä seuraavaksi? Paljon tuntuu naisten housuvalinnat tunteita ja mielenkiintoa herättävän.
Totta. Aina jaksetaan valittaa, että naisten tekemiset tai tekemättä jättämiset pilaa milloin mitäkin. Ottakaa se vastuu itse omasta elämästänne, niin ei tartte muita syyttää.
Eiköhän se ole kohta joku toinen suosittu harrastus, joka pilaa kaiken. Ties vaikka alkavat keräilemään postimerkkejä, niin valitetaan kun nuoret naiset jämähtää kotiin eivätkä ole pokailtavina.
Aina on naisia arvioitu ulkonäön perusteella. Pinnallista? Ehei. Perinteistä. Joskus se oli kauniit kasvot, hiukset, mikä tahansa. Nyt on se niukasti vaatettu keho, jota muokataan ja treenataan - jota voi esitellä.
Live and let live. Älä tuomitse.
Kyllä. Ne luikkujalat perseineen yäk! Semmoisissa varsissa keikkuu omahyväinen luonne, esittelee suorittamistaan ja muotojaan.