Kysymys HSL:n bussista 562, auttakaa tyhmää! :D
Heissan! Muutin juuri Helsingin Jakomäkeen. Ystäväni asuu Mellunmäessä, jonne pääsisi helposti bussilla 562 alle 10 minuutissa.
Kuitenkin Jakomäen ja Mellunmäen välinen alue on Vantaata. Kysymys siis kuuluu, että täytyykö mun ostaa seutulippu, vaikka nousenkin Helsingin puolella kyytiin ja jään myös Helsingissä pois?
Anteeksi, tämä on tyhmä kysymys, mutta toivottavasti joku osaa vastata :D
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen riittää jos matka alkaa (nouset bussiin) ja päättyy (hyppäät bussista) saman kaupungin sisällä. Näin on mulle asia selitetty.
Kiitos nopeasta vastauksesta!
Sisäinen lippu riittää, koska jakomäki on helsinkiä,samoin mellunmäki. 562 koukkaisee siinä välillä vantaan puolella, mutta ei haittaa sinua. T. Saman "kylän" asukas.😊
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen lippu riittää, koska jakomäki on helsinkiä,samoin mellunmäki. 562 koukkaisee siinä välillä vantaan puolella, mutta ei haittaa sinua. T. Saman "kylän" asukas.😊
Juups, tiesin että ovat samaa kaupunkia kun olen koko ikäni asunut Helsingissä, en vaan koskaan kyseisen bussin reitin varrella tai ylipäätään näin lähellä Vantaata. Mutta kiitos sinullekin vastauksesta! :)
Mitäs muuten sit, jos lipuntarkastajat tulevat kyytiin siinä Vantaan puolella? Uskovatko tämän selityksen? 🤔
- AP
Sisäinen riittää jos matka alkaa (nouset bussiin) ja päättyy (hyppäät bussista) saman kaupungin sisällä. Näin on mulle asia selitetty.