Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"kepua, sinisiä ja persuja naitetaan alkiolaiseksi yhteisperheeksi"

Vierailija
29.09.2017 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005388252.html

Tuollaisen setin kannatus olisikin ehkä samoilla kymmenluvuilla kuin kokoomuksen yksinäänkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoaisiko tuokin jos tulisi "väärä tulos"?

Vierailija
2/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako onnistua? Siinähän jää persu kuivin suin ja EU:kin vielä. :)

Alkio oli myös pasifisti. Maan Ääni -lehdessä hän kirjoitti 15. tammikuuta 1920 aikaansa edellä olleen kirjoituksen: ”Kansojen liiton heimolaisajatuksena tulisi Euroopan niin ikään kiireesti ottaa harkitakseen kysymystä Euroopan Yhdysvalloista. On ilmeistä, että oman rauhansa vuoksi Euroopan täytyy ruveta johtamaan politiikkaansa siihen, että valtojen väliltä katoaa tarve pitää yllä sotajoukkoja, tullirajoja ja eriarvoista rahaa.” Alkio itse kertoi saaneensa vaikutteita muun muassa Mahatma Gandhin politiikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisellä tulevaisuudella ei ainakaan ole mitään tulevaisuutta.

Vierailija
4/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisellä tulevaisuudella ei ainakaan ole mitään tulevaisuutta.

Eilen veikkailtiin että jos jabba lähtee ehdokkaaksi niin 0-2 edustajaa. Muijan veikkaus 0 ja mun 1-2. Toivon että muija olisi oikeassa. Tuollaiselle porukalle 0 olisi oikea tulos. Kun kokoomuksella on käsittämätön kannatus niin saattaa ne sinisetkin saada muutaman läpi. Kumpaakaan ei kyllä kannata äänestää.

Vierailija
5/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt että kepulaisten kenttäväki on varmaan itse asiassa tosi paljon konservatiivisempaa kuin niiden kärkipoliitikot. Että varmaan siinä mielessä olisi ihan mahdollinenkin ajatus.

Vierailija
6/10 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi riitelee niin paljon että yhteistyötä todennäköisempää on että hajoavat entistä pienempiin osiin.

Se hämmästytti ettei kutsunut kristillisiä mukaan uuteen perheeseen. Ovat kumminkin arvoiltaan samaa sukua kuin keskustalaiset.

Vierailija
7/10 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta kuitenkaan mitään tule... siniset... persut ja vielä kepu XD

Vierailija
8/10 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että alkiolaiseksi... mistäs se alkiolaisuus siihen tulee? Väyrynenkin osuu tuohon saumaan paremmin puolueellaan.

Vierailija
9/10 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
10/10 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa räpiköintiä. Siinähän keräävät kaikkien aikojen epäpätevimmän hallituksen hedelmiä. Soten kun vielä vääntävät aktiivimallin kaveriksi niin vaaleissa voidaan sanoa heipat kaikille näille tunareille.