Seksuaalinen hyväksikäyttö
Haluaisin joko vertaistukea tai muuten vaan vastauksen tähän tilanteeseeni. Olen siis pohtinut, missä menee seksuaalisen hyväksikäytön ja raiskauksen raja?
Olin jonkin aikaa sitten kavereideni kanssa juhlimassa ja juotiin kaikki aikalailla saman verran, mä olin itse vaan todella todella humalassa. Ja kadun sitä. Olen kakskymppinen nainen. Yöllä päädyin jatkoille puolitutun kanssa ja harrastimme seksiä, ja aika äkkiä vastapuoli sammui, koska oli myös niin humalassa. Muistan istuneeni sängyn reunalla tuhannen päissäni ja miettinyt mitä ihmettä teen täällä. Muistan halunneeni nukkua ja lähteä aamulla pois. Samoissa tiloissa oli muitakin ihmisiä, ja miespuolinen henkilö, jonka myös tiesin entuudestaan, koetti ottaa minua väkisin huomattuaan, että oon hereillä.
En muista tilanteesta paljoakaan, pätkiä sieltä täältä. Muistan sen, että lamaannuin täysin. Hän kantoi minut omaan sänkyynsä ja sanoin useaan kertaan, että haluan mennä nukkumaan. Hän suuteli useasti väkisin, minun kääntäessä kasvojani pois. En siis tehnyt mitään aloitetta tän tyypin suuntaan vaan olin enemmänkin lamaantunut ja todella hämilläni, kun hän ei uskonut sanomaani. Hän otti multa housut pois väkisin, suuteli väkisin ja kaatoi mut sänkyyn. Muistan hänen laittaneen sormensa sisääni, myös kielensä. En humalatilastani johtuen ymmärtänyt tilannetta ollenkaan ja olin peloissani tapahtuneesta. Muistan hetken jolloin huomasin hänen asettaneen kortsun paikoilleen, jolloin luojan kiitos sain voimia työntää hänet päältäni, ja sitten muistan nukahtaneeni toiseen paikkaan.
En pystynyt puhumaan tapahtuneesta moneen kuukauteen, koska koin ja koen edelleen kaiken olevan mun oma vika. Koen syyllisyyttä ja häpeää tilanteesta, koen että mun olis pitänyt olla vahvempi. Tätä kirjoittaessanikin mua hävettää, sillä on niin syyllinen ja likainen olo.
Onko muita samankaltaisilla kokemuksilla paikalla?
Kommentit (29)
Kiitos kaikille vastauksista<3 ja tiedostan kyllä että oon juonu liikaa, en oo sen illan jälkeen sitte käyttänytkään alkoholia lähes ollenkaan, nyt en ole yli kolmeen kuukauteen juonut yhtään. Oon aivan samaa mieltä siitä, että alkoholi on kaiken pahan alku. :D
En tiedä itseasiassa näiden kahden käytöstyyleistä mitään, mutta joo veikkaisin että toimivat aikalailla noin että pelaavat surutta naisilla kuin esineillä. Voi kumpa olis sen tiennyt.
Tällä hetkellä mulla ei oo voimia tai halua tehdä rikosjuttua, oon kärsinyt sen illan jälkeen ja siitä seuranneista tapahtumista todella paljon erilaisista fyysisistä ja henkisistä oireista, joihin en tässä vielä haluu enempää paneutua, mut nyt tiedostan että toi käytös oli todellakin laitonta.
Halusin vaan jakaa kokemukseni, sillä en oo siitä kellekään kunnolla avoimesti kertonut. Ja löytää ehkä mahdollista vertaistukea. :)
Kiitos vielä<3
amelia kirjoitti:
Kiitos kaikille vastauksista<3 ja tiedostan kyllä että oon juonu liikaa, en oo sen illan jälkeen sitte käyttänytkään alkoholia lähes ollenkaan, nyt en ole yli kolmeen kuukauteen juonut yhtään. Oon aivan samaa mieltä siitä, että alkoholi on kaiken pahan alku. :D
En tiedä itseasiassa näiden kahden käytöstyyleistä mitään, mutta joo veikkaisin että toimivat aikalailla noin että pelaavat surutta naisilla kuin esineillä. Voi kumpa olis sen tiennyt.
Tällä hetkellä mulla ei oo voimia tai halua tehdä rikosjuttua, oon kärsinyt sen illan jälkeen ja siitä seuranneista tapahtumista todella paljon erilaisista fyysisistä ja henkisistä oireista, joihin en tässä vielä haluu enempää paneutua, mut nyt tiedostan että toi käytös oli todellakin laitonta.
Halusin vaan jakaa kokemukseni, sillä en oo siitä kellekään kunnolla avoimesti kertonut. Ja löytää ehkä mahdollista vertaistukea. :)
Kiitos vielä<3
Käy lääkärissä tms, ei se auta mitään että kerrot netissä tuntemattomille. Toi jää sun päähän pyörimään loppuiäks jos et avaudu kasvotusten. Voimia! Vaikutat todella kivalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
amelia kirjoitti:
Kiitos vielä<3
Käy lääkärissä tms, ei se auta mitään että kerrot netissä tuntemattomille. Toi jää sun päähän pyörimään loppuiäks jos et avaudu kasvotusten. Voimia! Vaikutat todella kivalta tyypiltä.
Oon käynyt ja myös terapiassa käyn säännöllisesti. :) mulla on aiemmassa elämässä sattunut muitakin epäonnisia juttuja ja oon niitä purkanut. Nyt tän jutun ja siitä seuranneiden tapahtumien myötä kaikki vanhakin on tullut uudestaan pintaan.
En oo tästä tapahtumasta vielä vaan pystynyt puhumaan tuntemattomalle kasvotusten, tavallaan asian myöntäminen netissä ilman kasvoja oli mun ensiaskel. Kiitos.
amelia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
amelia kirjoitti:
Kiitos vielä<3
Oon käynyt ja myös terapiassa käyn säännöllisesti. :) mulla on aiemmassa elämässä sattunut muitakin epäonnisia juttuja ja oon niitä purkanut. Nyt tän jutun ja siitä seuranneiden tapahtumien myötä kaikki vanhakin on tullut uudestaan pintaan.
En oo tästä tapahtumasta vielä vaan pystynyt puhumaan tuntemattomalle kasvotusten, tavallaan asian myöntäminen netissä ilman kasvoja oli mun ensiaskel. Kiitos.<3
Mitä kaikkea voi olla taustalla jos olet vasta parikymppinen?
Mitä kaikkea sulle on tapahtunut? Kirjoittaminenkin auttaa!
panit siis kahta samana yönä?
No ei sentään. mut ei sua raiskattu jos ei mitään tapahtunut. Mene eteenpäin , ja pysy kotona kun et pärjää tuon juopottelun kanssasi.
Joo älkää juoko itseänne tuohon kuntoon. Mulla oli vähän samanlainen tapaus. Olen siis mies.. olimme kaveriporukalla bilettämässä ja jatkot alkoivat vasta joskus klo 2. Olimme 23-vuotiaita, tyttöystäväni ja minä. Aika juubassa aloimme sitten paneskelemaan ja havahduin hirveään huutoon kun tyttöystäväni kaveri huusi että "RAISKAUS"! Hän ehti jopa soittaa poliisit paikalle...
Koska olimme suht tiivis kaveriporukka olimme pitäneet suhteen salassa kaikilta muilta. Olipa kivaa selittää poliiseille että kyllä tämä oli ihan sovittu ja molemminpuolinen juttu, olimme niin kännissä että unohdimme kaikkien olevan samassa tilassa, kaverit eivät vain tienneet suhteestamme. Dokaaminen räkäkänneihin loppui tuohon iltaan :D