Kampaajat eivät ymmärrä puhetta!
Vielä en ole tavannut kampaajaa, joka tajuaisi puhetta. Menin kampaajalle. Pyysin selväsanaisesti, että sivuilta (siis korvien seudulta?) pitää tasoittaa. Lyhyt polkkatukka. Takaosasta hiukset olivat ihan kivasti. Joten pyysin että "VAIN" sivuilta. Mitä tekee kampaaja? Aloittaa veitsellä (huom! VEITSELLÄ) ohentamaan takaa päälaelta!
Olin niin tyrmistynyt, että en saanut sanaa suustani.
Nyt hiukset todella lyhyet. Veitsellä leikkaaminen sai hiusten latvat hapsottamaan. Minulla erittäin luonnonkiharat hiukset - ja se veitsellä leikkaaminen ei mun mielestä sovi luonnonkiharoiden leikkaamiseen!
Kampaaja väitti toista.
Hän leikkasi minulle jonkinlaisen polkkatukan, jota kuulemma "voi muunnella kun käyttää erilaisia muotoilutuotteita" - vaikka selväsanaisesti olin sanonut, että vältän kaikenlaisten kemikaalien käyttämistä, enkä liiemmin laittele hiuksiani.
Kasvatuspuuha edessä. Haluan takaisin suorat hiukset - ja todellakin etsin älykkään kampaajan. Taitaa olla turha toive....
Ala-Malmintorin "Fleda Nova" ykkösparturi luulee olevansa tosi ammattilainen.Ei osaa käyttää saksia vaikka saksivatkin,näillä tummakulmilla on tapana leikkaa sivut lyhkäisiksi ja koneella.Eivät osaa muuta,puolipitkät tukkamallit kauhistus.Tämä "#1 parturi" käyttää turhan paljon aikaa jokaisen asiakkaan kohdalla,lyhentää koko pään alueelta ja sitten taas uudestaan samat alueet,niinkuin pikkuhiljaa lähenee lopputulosta mikä on lyhyt.Siihen pituuteen voisi mennä suoraan,odotustilassa katsoo seuraava ja luulee kohta pääsevänsä leikattavaksi mutta ei,taas alkaa pään ympärillä kiertäminen ja 20min päästä valmista ???!!!Todella alas mennyt Suomen partureiden taso,tai ainakin Helsingin,niinkuin taksipalvelutkin,tuskin osaavat kieltä ja "TomTom" apuna yritetään löytää perille.Vanha vakio parturini joutui lopettamaan,suomalainen,kun asiakkaat menevät 10€-halvempaan leikkuuseen.Nämä tuskin maksavat rehellisesti veroja,suomalainen ei voi leikkaa halvemmalla.Valtio antaa verohelpotusta mamuille,ja valtio suomalaiset parturit on ajanut konkurssiin.