Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkaa mitä, ulkomailla eivät naiset pidä trikoita kaupungilla!

Vierailija
29.09.2017 |

Tuli puun takaa, tuulipuku eiku trikoojuntit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Esim Svetogorskissa pidetään.

Vierailija
2/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Minä pidän päälläni kaupungillakin vaikka kalsareita jos haluan. Sama sille mitä muut maailmassa tekee, oma elämäni se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon wt!

Vierailija
4/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikka kirjoitti:

So? Minä pidän päälläni kaupungillakin vaikka kalsareita jos haluan. Sama sille mitä muut maailmassa tekee, oma elämäni se on.

Nirppanokka taas vetelee, sä et sitten muuta osaa kuin laukata lauman joukossa.

Vierailija
5/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Mulla on useammatkin värikkäät ja kotimaista laatutyötä olevat trikoot, joita todellakin pidän kaupungilla. Mukavat, käytännölliset, moneen säähän sopivat ja bonuksena se, että ne on naapurikaupungissa tehty.

Vierailija
6/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö Tallinnassa vai ihan Tukholmassa asti?

Vierailija
7/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa paikassa ovat mistään muotilehdistä repäisty . En ymmärrä tätä suomalasten haukkumista. Oletteko te haukkujat itse juurikaan matkustelleet ja nähneet miten ne ihmiset siellä muualla oikeasti pukeutuu?

Vierailija
8/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Näkykö korkkareita ja vartalonmyötäsiä?

Tuu ny helvetissä äkkiä takasin tänne siideriv alaitten tuulipukukahinaan.

Vierailija
9/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt saman havainnon

Katselin eilen bussin ikkunasta, kun yli 100 kiloinen mami kuljetti parivuotiasta lastaan. Jalassa oli makkarankuorena mustavalkoiset tiikeriraitaiset legginsit, vihreä maihari, punaiseksi värjätty tukka ja tupakki paloi suupielessä.. Tatuointi tottakai kaulassa. Näky on ihan tavallinen Helsingissä. Itseäni hävettäisi sen näköisenä lähteä kaupungille.

Mitähän naisille on oikein tapahtunut....? Mummini oli kirvesmiehen leski. Vielä 80 veenäkin piti kauppareissuille lähtiessä katsoa, että tukka oli kammattu, takki siisti, huulipunaa ja korvikset korvissa. 40-luvun kuvassa ovat Nurmeksen torilla, isäni taapero, kävelevät käsikädessä, mummilla jakkupukku, tukka nätisti laineilla ja hyvin tyylikäs lierihattu.

Mihin tyylikkyys katosi?

Vierailija
10/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on se hyvä puoli että muodot näkyy :) Kyllä tämmöisiä muotoja kannattaa näytellä... vaikka on niitäkin nähty mitkä ei pysy koossa ilman housuja. Itseltä farkkuajat ohi, kun repeevät haarovälistä ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
11/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää mystinen paikka nimeltä ulkomaat. 

Vierailija
12/12 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan silmät jotenkin pysyvästi fiksautuneet 'tsekkaa jokainen hanuri' moodiin mutta näen niitä kyllä likimain joka masssa missä käyn. Saudi-Arabiaa lukuunottamatta.