Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaginalleni on tapahtunut?

Vierailija
29.09.2017 |

Se on nyt 8 kuukautta synnytyksen jälkeen aivan eri näköinen kuin ennen ja olen tajunnut että ennen myöskään seksi ei tuntunut yhtään miltään! Koska nyt se siis tuntuu sellaiselta kuin sen "pitäisikin tuntua", eli saan siitä aidosti nautintoa eikä tarvitse näytellä mitään sekä saan "oikeasti" orgasmin enkä jotain sinne päin.

Johtuukohan tämä jotenkin siitä että vagina on muuttunut vai siitä että olen ollut nyt ihan ilman e-pilleitä? Niitähän olen syönyt todella nuoresta asti. Tuntuu kyllä ikävältä jos todella pillereiden takia olen menettänyt näin paljon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen koko on muuttunut S:stä XXL:ään ja tuntemukset ovat sen mukaisia, erityisesti partnerilla, ihan varustuksesta riippumatta :(

Vierailija
2/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit. Valitettavan moni nainen menettää seksuaalisuutensa pillereiden tai hormonikierukan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen koko on muuttunut S:stä XXL:ään ja tuntemukset ovat sen mukaisia, erityisesti partnerilla, ihan varustuksesta riippumatta :(

Ei ole kuulemma :D

Vierailija
4/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillerit. Valitettavan moni nainen menettää seksuaalisuutensa pillereiden tai hormonikierukan takia.

Kauheaa että niitä määrätään nuorille naisille kertomatta tästä.

Vierailija
5/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa että niitä määrätään nuorille naisille kertomatta tästä.

Kyllähän asia kerrotaan pillereiden pakkausselosteessa.

Vierailija
6/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei synnytyksen myötä oma tuntuma muuttunut miksikään, mutta allekirjoitan tuon, mikä muutos oli kropalle kun pillereistä luovuin, syötyäni niitä 16-vuotiaasta. Kuin joku verho olisi pudonnut silmien edestä, kun aloin oikeasti tajuta miltä tuntuu, kun meinaa seota halusta miestä (hitto, miehiä!!) kohtaan! Ja miten upeaa on elää ihan täysin kierron luonnollisten vaiheiden mukaan ja tunnistaa ne. Siinä kp 3 alkaa heräillä näkemään miehet taas ihan uudessa valossa, kp 5-16 erittäin halukasta aikaa, sitten alkaa taas tasottua, mieli on tasainen sinne kp 25 asti, jolloin ehkä lievää alakuloa, kp 1 lähinnä vituttaa koska menkat - ja sitä rataa taas uusi kierto. 

Vierailija
7/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä palautuu!

Mulla on itsellä 3-vuotias poika ja sain hänet kun olin 19.

Tottakai oli shokki tuossa iässä huomata kun kroppa näyttää eriltä mitä ennen synnytystä.

Itselläni ainakin huomasin että noin vuoden päästä lapseni saamisen jälkeen kroppa (rinnat&alapää) alkoivat palautua suht normaaliksi.

Enkä koe että olisin mitenkään löystynyt synnytyksen takia, mutta alapään "suuaukko" venähti, se onkin ainut muutos mitä olen huomannut.

Tottakai synnytys ja raskaus jättävät jälkensä naisen kroppaan, sehän on ihan selvä.

Vierailija
8/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottelemalla itselleen, että paikat palautuu entiselleen auttaa tosi paljon.

Vierailija
9/9 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin moni on kirjoittanut, että vasta synnytyksen jälkeen emättimestä alkaa löytyä nautintoa tuottavia kohtia. Moni saat orkut panemalla vasta synnyttäneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi