Montako suhdetta sulla on ollut ja monessako niistä ET ole saanut suusexiä
Kommentit (28)
Cyllähän ze on niin että zuurempi oza naisista tyccää mielummin antaa suusexiä kuin ottaa vastaan. Ja zitten palkkioxi tietyzi covaa ryncytyztä.
Viisi suhdetta ja kaikissa olen saanut suuseksiä ihan kysymättä joka seksikerralla. Yhdessä suhteessa mies sanoi ettei oikein välitä siitä hommasta ja sekös saikin sitten omat haluni katoamaan kokonaan. Aika pian sen jälkeen kaatui se suhde kokonaan muihinkin asioihin. Muuten ovat kaikki muut miehet olleet innokkaina nuolemassa ;) Olen kyllä kuullut useammalta, että aikaisemmissa suhteissaan eivät ole tykäneet suuseksiä antaa, kun emännän tavara on haissut tai maistunut pahalle. Ymmärrän kyllä, tapailin kerran miehestä, jonka tatti haisi aina kuvottavalle vaikka olisikin sen juuri pessyt.. Joillain ihmisillä kai vain on todella voimakas ominaishaju nivusalueella.
Olen 35 mies. Nykyisessä kolme vuotta kestäneessä suhteessa en ole saanut kertaakaan suuseksiä. Itse joudun antamaan melkein joka kerran jos haluan päästä edes pukille. Muutenkin seksi on ollut aina tiukassa, vauva nyt viisi kuukautta ja syntymän jälkeen ollaan peräti kolmesti sekstailtu.
Edellisessä puil vuotta kestäneessä suhteessa sain kerran.
Sitä ennen oli pitkä seksi suhde vanhemman naisen kanssa, silloin oli sins suuhommia ja naisen puolelta halua.
Ensimmäinen oli 4 vuoden teinisuhde, muistaakseni sain. =D Toinen 9 vuoden parisuhde, mies oli innokas antaja, mutta en silloin oikein nauttinut asiasta. Kolmas oli 6 vuoden suhde elämäni rakkauden kanssa, antoi toisinaan (ja se oli erittäin hyvää) mutta mielestäni liian harvoin.
Sitten ollut 1-6 kk tapailuja, valtaosassa olen saanut. Viimeisin 5 kk juttu, jossa sain vain pari kertaa, mutta sain kuitenkin. Ei kylläkään mitenkään erityisen taidokasta, eikä oikein osannut ottaa ohjeita vastaan, tai ainakaan ottanut oppia niistä.
Kolme pidempää suhdetta, joista kahdessa saanut. Nykyinen nuolee päivittäin ja loppuun asti, ai että. Ja on alfojen alfa.
Annan toki hänellekin.
Kaksi suhdetta, ensimmäisessä en saanut mutta nykyään saan. Ensimmäinen kyllä aina seksin jälkeen puheli, että olisko pitänyt antaa ja olisinko tykännyt jos olisi antanut. No olisinhan mä varmaan tykännyt. Ei silti antanut, ei ikinä eikä kertakaan, vaikka tosi usein ei-sekstaillessa kyllä pohtikin että olisinko halunnut. :D Mä kyllä aina otin suihin häneltä. Ei tuo ukkeli kyllä muutenkaan tajunnut mistään mitään, jätti mut aina kuin nallin kalliolle kun oli itse tullut. Ei muutenkaan tehnyt mitään mun nautinnon eteen, kunhan rynkytti ja se oli siinä sitten. Nykyinen on onneksi ihan toista maata. :D
Kolme vakavaa suhdetta ja muutamia vähemmän vakavia suhteita. Kaikissa on ollut suuseksiä puolin ja toisin, paitsi viimeisimmässä vakavassa suhteessa liian vähän ja tosi harvoin. Yksi suhteen kariutumusen syistä olikin erilaiset toiveet seksin suhteet. Suuseksi on itselleni tärkeää ja , jos en itse saa, en annakaan ja koko homma alkaa ottaa vaan päähän.
Monta suhdetta, yhden ainoan kerran mies yrittänyt mutta inhotti niin että meinasin oksentaa.
Ei tule mieleenkään nuolla kenenkään k.sisia paikkoja vaikka kuinka olis pesty, se haju on kuvottava kuitenkin. Ei ole mitään halua leikkiä koiraa!