Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde ihanan miehen kanssa, seksi-asiat jännittää minulla

Vierailija
28.09.2017 |

Erosin joku aika sitten ex-miehestäni, meillä on 1 lapsi. Meillä oli pari vuotta täysin seksitön elämä. Seksi oli sellaista että "suoraan asiaan" silloinkun sitä oli. Kun muistelen nuoruuden ajan miesystäviäni, seksi oli melko samantyyppistä. Suu-seksiä en saanut. Exän kanssa oli suhteen alussa parikertaa niin että mies antoi suuseksiä. Muistan kuinka minulla nolostutti enkä osannut rentoutua.

Nykyisen miehen kanssa jota tapailen, ei ole ollut vielä seksiä. Suhde niin alussa ja viimeksi minulla oli kuulautiset niin seksi jäi. Olen varma että seuraavalla kerralla kyllä.. ärsyttää kun olen suht nuori (35) , hyväkroppainen ja nätti ( muiden suusta kuullut) mutta olen niin estoinen että seksi jännittää tän uuden kanssa. Tämä siksi että en tiedä miltä tunnun kun olen synnyttänyt 2 vuotta sitten. Ja jotenkin nolostelen sitä tilannetta kun mies pistää naamansa haarojeni väliin. Alapää ei ole kaunis mielestäni ja mulla näkyy pukamaakin. Itse olen aina tykönnyt antaa suuseksiä, ei ole minulle ongelma ja olen silleen aktiivinen ja reipas sängyssä. Ja nyt mulla valkovuoto on kummallista valkoista ja runsasta, sekin hävettää. Apua onko muilla tällaisia ajatuksia koskaa ?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että ujostelu ja estely on 110 kertaa enemmän turn off kuin mitä sinun jalkojen välistä löytyy. Rentoudu, nauti, anna tilanteen viedä mennessään.

Vierailija
2/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä pukamia ja haisevaa vuotoa voi hoitaa pois ennen kuin alkaa uusia miehiä deittailemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity persuihin. Siellä on kosolti miehiä, jotka eivät humalatilan tai kognitiivis-psyykkisten ominaisuuksien vuoksi piittaa yhdyssanavirheistä ja valkovuodosta.

Vierailija
5/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mitä porukkaa täälä. Ensimmäinen vastaaja oli hyvä.

Ja btw, ei ole haiseva vuoto.

Vierailija
6/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity persuihin. Siellä on kosolti miehiä, jotka eivät humalatilan tai kognitiivis-psyykkisten ominaisuuksien vuoksi piittaa yhdyssanavirheistä ja valkovuodosta.

Mutta nämä persumiehet haluavat suojella geeniperimäänsä ja lisääntyvät vain sisarusten tai serkusten kesken. Vajat kiinni!

Vierailija
7/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se nyt niin helppoa ole, että mene lääkärille ja saat lääkkeet. Mitä sitten kun lääkkeet ei auta. Kärsinyt jo vuosia runsaasta valkovuodosta. Lääkäri vaan tokasee, että joillaki se vaan on sellasta. Monet kuurit oon saanut. Ruokavalion muuttanut ja syön lisäksi maitohappobakteereja. Ei ole kehdannut seksiä harrastaa 7 vuoteen ja himot on kovat.

Vierailija
8/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se nyt niin helppoa ole, että mene lääkärille ja saat lääkkeet. Mitä sitten kun lääkkeet ei auta. Kärsinyt jo vuosia runsaasta valkovuodosta. Lääkäri vaan tokasee, että joillaki se vaan on sellasta. Monet kuurit oon saanut. Ruokavalion muuttanut ja syön lisäksi maitohappobakteereja. Ei ole kehdannut seksiä harrastaa 7 vuoteen ja himot on kovat.

Vältä sokeria ja hiivaa sisältäviä tuotteita. Siis kaikkea.

Vierailija
9/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan jännitä. Kerron sinulle nimittäin salaisuuden. Suurin osa miehistä jännittää myös sitä yhteistä ekaa kertaa. Joten et ole yksin, vaan toinen on ihan samassa tilanteessa kuin sinä.

N37

Vierailija
10/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka itse kehuu itseään on varmasti hyvä.

35v nuori ??????? :) huumorintajuinen ainakin olet.

Vierailija
11/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noista estoista helposti pääse irti. Mies kuitenkin todennäköisesti pitää suuseksin antamisesta ja se kiihottaa häntä itseäänkin, ja tekee seksistä parempaa myös hänelle. Naisen sukupuolielin nyt vaan saa heteromiehen (sopivassa mielentilassa) kiihottuneeksi. Tsemppiä.

Vierailija
12/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totanoin. Olen siis ensimmäinen vastaaja.

Lähdetään nyt siitä, että naiselle hyvän olon tuottaminen suuseksillä ei vaadi erityistä paneutumista alueelle, jossa näitä yllämainittuja eritteitä liiemmälti esiintyy. Erityisesti ensimmäisellä kerralla, ainakaan itse, en lähtisi liikaa sinne suuntaan. Toisekseen, jos et ajatellut kohdevalaistusta järjestää, jotkut pukamat tuskin silmille hyppivät.

Pahoittelut ap:lle tästä liian kuvailevasta tekstistä, mutta näköjään täällä on porukkaa, joilla ei ole käytännöstä hajuakaan (no pun intended).

Vierailija
13/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa mitkä täällä ovat miesten kirjoituksia. Ihan uskomattoman karkeita vastauksia aloittajalle jolla ei varmaankaan ole ollut helppoa kirjoittaa herkästä intiimistä asiasta.

Ja tosiaan runsas vuoto ei tarkoita automaattisesti samaa kuin haiseva ja tulehduksesta johtuva. Ei sille välttämättä mitään voi ja tässäkin asiassa on yksilöllisiä eroja. Ei myöskään tarkoita automaattisesti sitä että henkilökohtainen hygienia olisi huonoa.

Eivät ne miestenkään alapään eritteet naisista viehättäviä ole, naiset vain tässä yhä muovisemmaksi menevän naiskuvan maailmassa opetetaan häpeämään omiaan.

Vierailija
14/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa mitkä täällä ovat miesten kirjoituksia. Ihan uskomattoman karkeita vastauksia aloittajalle jolla ei varmaankaan ole ollut helppoa kirjoittaa herkästä intiimistä asiasta.

Ja tosiaan runsas vuoto ei tarkoita automaattisesti samaa kuin haiseva ja tulehduksesta johtuva. Ei sille välttämättä mitään voi ja tässäkin asiassa on yksilöllisiä eroja. Ei myöskään tarkoita automaattisesti sitä että henkilökohtainen hygienia olisi huonoa.

Eivät ne miestenkään alapään eritteet naisista viehättäviä ole, naiset vain tässä yhä muovisemmaksi menevän naiskuvan maailmassa opetetaan häpeämään omiaan.

Mistä miehen eritteistä nyt puhut? En minä pakota kakkaani tai pissaani syömään/juomaan. Mun miesmehu maistuu makealta, koska urheilen ja syön terveellisesti (paljon kasviksia ja hedelmiä).

Vierailija
15/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Take a Sip kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miehen eritteistä nyt puhut? En minä pakota kakkaani tai pissaani syömään/juomaan. Mun miesmehu maistuu makealta, koska urheilen ja syön terveellisesti (paljon kasviksia ja hedelmiä).

Sun sissijuustosta.

Vierailija
16/20 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Take a Sip kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten itse vissiin maistanut? Aika outoja tapoja sinulla.

Vierailija
17/20 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin joku aika sitten ex-miehestäni, meillä on 1 lapsi. Meillä oli pari vuotta täysin seksitön elämä. Seksi oli sellaista että "suoraan asiaan" silloinkun sitä oli. Kun muistelen nuoruuden ajan miesystäviäni, seksi oli melko samantyyppistä. Suu-seksiä en saanut. Exän kanssa oli suhteen alussa parikertaa niin että mies antoi suuseksiä. Muistan kuinka minulla nolostutti enkä osannut rentoutua.

Minua. Se on minua.

Vierailija
18/20 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua. Se on minua.

Pohjanmaalla minulla jännittää ja minulla täytyy...Näin olen kuullut.

Vierailija
19/20 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vuotoon apteekista ostettavaa voidetta, esim. Canesten, voi auttaa jos on esim. hiivatulehdus. Turhaan jännität, puhu alusta asti avoimesti. En yleensä ehdota alkoholia avuksi, mutta voisittehan yhdessä nauttia pari lasia hyvää viiniä tai skumppaa, se rentouttaa kivasti, muttei kuitenkaan mene liiaksi juomiseksi, mistä ei ole muuta kuin haittaa noissa asioissa. Kerro että odotat fyysisen suhteen etenemistä, mutta sinua jännittää. Ei kukaan fiksu mies tuollaisesta pahastu, päinvastoin, yrittää varmaan rauhoittaa ja rentouttaa sinua. Hyvä siitä tulee, nyt on aika ottaa askel rohkeampaan suuntaan, eikä sitä suuseksiä tarvitse ensimmäisellä kerralla olla, eikä toisellakaan. Etenet, kun olet siihen valmis mutta anna mennä, älä jarruttele turhaan.

Vierailija
20/20 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua. Se on minua.

Pohjanmaalla minulla jännittää ja minulla täytyy...Näin olen kuullut.

Kuulostaahan tuo nyt aivan vammaiselta. Mitä sitten kun on oikeasti tarkoitus sanoa, että minulla on jotain.. minussa on auto? Minussa ei ole asiasta käsitystä?