Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhat ihmiset ovat kaikkein ilkeimpiä julmureita!

Vierailija
28.09.2017 |

Esimerkit ovat muutaman päivän sisällä Helsingistä:

-Noin 75-vuotias mies kysyi multa alentuvasti, että "mitä sä oikein jumitat siinä?", kun olin ratikassa nousemassa penkiltä istumasta ja hän yllättäen pysäkkien välillä oli vaihtamassa paikkaa ja olin jäämässä seuraavalla pysäkillä. Ei mitään anteeksipyyntöä tai myötätuntoa. Vain syyllistävä ja syyttävä ilkeä kommentti ja vino, halveksiva ilme. Tuli erittäin epämiellyttävä, loukattu ja syyllistetty olo.

-Olin tulossa ulos Rautatieaseman pääovista ja yleensä samaan aikaan menee ihmisiä sisään ja ulos sujuvasti. Ihan normaalipainoisen oloinen noin 70-80-vuotias mummeli murjoikin mut kyynärpäällään ja laukullaan ja aggressiivisin ilmein kysyi, että "mitä sä siitä ryysäät samaan aikaan, kun ihminen tulee sisään?". Kuitenkin häntä ennen ja hänen jälkeensä meni ihmisiä ihan sujuvasti. Tuli todella loukattu, ikävä fiilis.

Olen siis 35+ ihan normaalisti pukeutunut. En ymmärrä, miksi ihmiset käyttäytyvät noin ilkeästi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaisia ja persoonallisuushäiriöisiä paskiaisia. Kymmenen vuoden kuluttua näistä paskapommeista on vihdoin päästy suurimmalta osin eroon.

Siellähän sitä tuntuu rääkyvän oikein pirunsikiö.

Ja ne kaksi alapeukuttajaa näköjään samaa laatua.

Vierailija
22/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun teistä tulee samanlaisia mulkvisteja, vastatkaa sitten kysymykseen. "Kaikkihan" ovat vanhana ilkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmaisia ja persoonallisuushäiriöisiä paskiaisia. Kymmenen vuoden kuluttua näistä paskapommeista on vihdoin päästy suurimmalta osin eroon.

Huh huh, minkähänlainen kusipää ja maanvaiva sinä itse olet vanhana, jos kiukultasi ja vihaltasi sinne asti elätkään??

Nämähän juuri elävätkin! Piruuttaan.

Nämä ne ovat viimeisinä seisova multiemme päällä ja kusevan haudoillemme. :-/

Vierailija
24/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse totean ilkeilyikäihmisille "Äläs nyt kiukuttele. Minä maksan eläkkeesi."

Vierailija
25/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PIDÄ PAIKKAANSA. 

Kyllä nyt ja ennen kaikkein julmimpia ovat nimenomaan LAPSET. Koulussa tapahtui jo minun aikanani niin kauheita asioita, että niistä saisi monta tv-sarjaa. Puhumattakaan mitkä eväät kiusaamiseen nykyajan sometaitureilla onkaan!

Vierailija
26/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysiset voimat kun alkaa heikkenemään niin otetaan sanat avuksi, ja käsilaukut. Harvemmin iäkkäämpiä enää syytetään fyysisestä pahoinpitelystä?

Vierailija
27/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan vanhuksia.

Vierailija
28/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän sitä tuntuu rääkyvän oikein pirunsikiö.

Pirunsikiö (kirjaimellisesti) rääkyy toivetta mt-, päihde- ja persoonallisuusongelmaisen vanhuksen kuolemasta mahdollisimman pian. Maailma olisi sen jälkeen hitusen parempi paikka. Ihan kaikille.

Vierailija
29/31 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysiset voimat kun alkaa heikkenemään niin otetaan sanat avuksi, ja käsilaukut. Harvemmin iäkkäämpiä enää syytetään fyysisestä pahoinpitelystä?

Rautanyrkki kun osuu heiveröiseen kasvoluuhun, siitä ei mitään hyvää seuraa. Yritys hyvä nelonen. Vanhuksien häviöksi.

Vierailija
30/31 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat kohteliaita ja ystävällisiä asiakkaita. Nuoret osaavat käyttäytyä, odottaa vuoroaan, tervehtiä ja kiittää.

Ikääntyvät - yli 60-vuotiaat - ja iäkkäät naiset ja miehet ovat asiakaspalvelussa kuten kaupoissa yleensä ilkeimpiä ja töykeimpiä asiakkaita. Monella yli 60-vuotiaalla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja! Vanhat ihmiset  käyttäytyvät epäasiallisesti ja puhuvat epäystävällisesti ja rumasti. He etuilevat, tönivät, huutavat, kiroilevat, haistattelevat ja jopa uhkailevat henkilökuntaa. Onko vanhoilla naisilla hiekkaa tavarassa??? Onko vanhoilla miehillä heinäseiväs takapuolessa poikittain??? Kuka virtsasi aamulla vanhan ihmisen muroihin???

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen ollut asiakaspalveluhommissa ja ne ilkeimmät ja töykeimmät ovat suurten ikäluokkien edustajia tai vanhempia. He ovat itsekkäitä ja töykeitä. Ko. ikäluokassa on myös eniten sitä parjattua tuulipukuväkeä. Mikäköhän vaivaa suuria ikäluokkia?

Tämä. Työskentelen kaupan kassalla ja olen huomannut tuon vanhojen ihmisten itsekkyyden ja töykeyden. Ei välttämättä tervehditä, kiitetä tai edes katsota päin. Ovat myös kovia käskyttämään "hae mulle, tuo mulle, laita tää mulle pussiin" yms... Kaikista pahimpia ovat vanhat naiset. Sen lisäksi heillä ei ole yhtään kärsivällisyyttä odottaa kassajonossa, vaan heti alkaa kitinä "miksei ole enempää kassoja auki!?"

Vierailija
31/31 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään mummeleita. Niiltä saa paskaa niin paljon. Noita akkoja. Huhh