Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ripsien taivuttajalla mokata ja katkaista ripset?

Vierailija
28.09.2017 |

En uskalla käyttää :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien taivuttaja on idioottimainen, idioottien kapistus. Älä koske sellaiseen. Eihän kukaan mies ota sinua tosissaan, eikä kukaan järkevä nainenkaan.

Vierailija
2/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin juuri rasvannut kädet ja oli kiire..jotenkin lipesi ote ja tulin kiskaisseeksi irti puolet silmän ripsistä! Auts..ja kestihän se aikansa ennenku ne kasvoi takaisin:/

Nyt on ihme ongelma ollu koko raskausajan..mun ripset ei vain taivu! Ja sojottaa mihin saattuu. Hetken pysyy sit on taas suorat tai oikeastaan alaspäin vääntyy...eeei kiva..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran aivastin samalla kun taivutin ripsiä kiireessä enkä siis keskeyttänyt taivutusta (muka säästin aikaa :D) ja vahingossa repäisin puolet ripsistä pois. Meni hetki ennenku kasvoivat takaisin, sen jälkeen oon ollu varovaisempi :p

Vierailija
4/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kerran paskan taivuttimen jostain, ja kuului vaan rips raps kun se katkoi ripsiä. Sit hain Stokkalta hyvän kalliimman taivuttimen, ei katko enää :)

Vierailija
5/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny yli 30 vuotta lähes päivittäin, eikä ole koskaan katkonut.

Vierailija
6/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, mutta taivuttaa pystyy liikaa helposti.

Perussääntö on muistaakseni 4 sekuntia kerrallaan.

Suosittelen rauhallisia liikkeitä.. olen muutaman kerran onnistunut saamaan ripset kiinni taivuttimeen (menee yleensä siihen metalliosien liitoskohdan väliin) ja olen joutunut kiskaisemaan irti, kun ei ole muutakaan voinut tehdä. Jos näin käy, hengitä syvään ja rauhoitu ja sit vaan vedät sen pois. Kyse ei ole yleensä kuin yhdestä tai kahdesta ripsestä eikä se satu juuri lainkaan.

Turhaan pelkäät. Kunhan toimit hitaasti ja rauhallisesti. Ripsentaivutin on helppo käyttää ja ei hankaa ripsetkään sitten maskaran jälkeen.

Vierailija
7/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, muista vaihtaa se pehmeä osa siitä tarpeeksi usein niin se ei taivuta liian voimakkaasti ja on hygieenisempi.

Vierailija
8/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla lähti yhdessä vaiheessa toisestä silmästä ripsiä varmaan puolet pois. Syy oli siinä että taivuttimien se kumiosa oli jo liian huonossa kunnossa ja näin ollen painaessani taivuttimia puolet katkesi. Meni kyllä aikaa että kasvoi takas mut nykyään pidän huolen et vaihdan sen kumin useammin..