Postiluukku kolahti, kävin hakemassa postit ja kurkkasin samalla ovisilmästä, vaan mitä teki postinjakaja :D
Vietän siis vapaapäivää ja äsken tuli posti. Kävin hakemassa postin ja kuulin askelia, joten kurkkasin mielenkiinnosta, kuka tällä kertaa jakoi postin, niin postinjakaja ilmeisesti kuuli rapinaa oven takaa ja arveli, että "siellä joku nyt kyttää minua!" ja käänsi päänsä useamman sekunnin ajaksi tuijottaen tiiviisti oveani :D
Eikös tuo ovisilmä ole juuri sitä varten, että siitä voi katsoa, kuka oven takana on :)
Oli kyllä koomisin tapaus hetkeen :D
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tässä on mun päivän aktiviteetit osa 1. Kohta lähden MyPack-pisteeseen hakemaan paketin, jonka vien samantien toiseen MyPack-pisteeseen palautukseen, kun en kehtaa kuitenkaan mennä heti takaisin palauttamaan sitä juuri hakemaani pakettia siihen samaan MyPack-pisteeseen.
Ap
Eikä! Whaaaat?? KERRO MITEN KÄVI!! Jänskään täällä ihan hulluna, että mitä koomista sulle tapahtui!
Toisen MyPack-pisteen kassamyyjä ei tervehtinyt minua, vaikka minä ystävällisesti tervehdin, mulkaisi vain. Ei jännää mutta tosi surullista. Hänellä oli varmasti paha olla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla olikin sitten superhauska päivä. Meidän postinjakaja tuli minua vastaan kerrostalomme pihalla. Hän katsoi silmiin ja sanoi "Hei". Olis varmaan katsonut heiluvaa hammastakin, jos mulla olis ollut. Jakaja rules.
Hmm. Oisko postille tuossakin uusi aluevaltaus.
Panitko ap merkille, että jauhoiko se purkkaa se postinkantaja - työaikana - nimittäin..??
Mitä ihmeellistä tuossa oli? On teillä elämässä sisältöä, kun tavalliset asiat käännetään aina erityistapahtumaksi.
Normaalijärjellä varustettu ihminen tietysti tajuaa, että jakaja odotti, että josko jollakin on asiaa, mut avaaminen kestää, kun ei voi käsittää, että ap ryntää ovelle pelkästään kyyläämään jakajaa.
Onkohan postinjakaja se sama mamma, joka räväyttää kaihtimet ylös ja tuijottaa asuntonsa ikkunaan vilkaisevia koiranulkoiluttajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tässä on mun päivän aktiviteetit osa 1. Kohta lähden MyPack-pisteeseen hakemaan paketin, jonka vien samantien toiseen MyPack-pisteeseen palautukseen, kun en kehtaa kuitenkaan mennä heti takaisin palauttamaan sitä juuri hakemaani pakettia siihen samaan MyPack-pisteeseen.
Ap
Eikä! Whaaaat?? KERRO MITEN KÄVI!! Jänskään täällä ihan hulluna, että mitä koomista sulle tapahtui!
Toisen MyPack-pisteen kassamyyjä ei tervehtinyt minua, vaikka minä ystävällisesti tervehdin, mulkaisi vain. Ei jännää mutta tosi surullista. Hänellä oli varmasti paha olla.
Ap
Uskomatonta! Mitään näin käsittämätöntä en ole kuullut pitkiin aikoihin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa oli? On teillä elämässä sisältöä, kun tavalliset asiat käännetään aina erityistapahtumaksi.
Normaalijärjellä varustettu ihminen tietysti tajuaa, että jakaja odotti, että josko jollakin on asiaa, mut avaaminen kestää, kun ei voi käsittää, että ap ryntää ovelle pelkästään kyyläämään jakajaa.
Ei varmasti sen takia jäänyt tuijottamaan intensiivisesti. Hän selvästi halusi indikoida, että tiesi minun katselevan ovisilmästä.
Ap
On teillä jännää mutta minullapa on punainen napa, aika oudon näköinen, puhdistin ja kuivasin sen mutta mitenkähän tuo mahtaa parantua kun tiivis vatsa ja napa aivan tiukka sellainen.
Valetta. Postinjakajilla on nykyään niin kiire, ettei siinä mitään jäädä odottelemaan.
Ei ole mukavaa, jos jotenkin tulee sellainen tunne, että joku tuijottaa sinua ovisilmästä. Kaiken lisäksi sen voi myös havaita muutoksina ovisilmän kirkkauden muutoksina. Jos on päivä tai sisällä on valot, ovisilmä on kirkas, jos sisällä on pimeää tai joku katsoo ovisilmästä, ovisilmä on tumma. Erittäin epämimiellyttävä tunne tulee siitä, kun ovisilmän väri vaihtuu tummaksi eli joku voi olla takana tuijottamassa. Kerrostaloissa on kyttääjiä. Aloittajaa en tarkoita.
Koko ketju täynnä hapannaamoja. Kokeilkaa hymyillä joskus :)
Voi teitä. Jos aihe ei kiinnosta, ei tarvi kommentoida mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jännää. Minä pudotin äsken haarukan.
Tämä oli oikeesti koomisinta hetkeen! Hajosin ja hajoan edelleen 😂😂😂
Tää ketju on koomisinta hetkeen. Erityisesti se pudonnut haarukka!
Vierailija kirjoitti:
Työttömän päivän huvi? Meni koomisuus valitettavasti nyt vähän ohi.
Itselleni tuli täsmälleen sama mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olikin sitten superhauska päivä. Meidän postinjakaja tuli minua vastaan kerrostalomme pihalla. Hän katsoi silmiin ja sanoi "Hei". Olis varmaan katsonut heiluvaa hammastakin, jos mulla olis ollut. Jakaja rules.
Ei s**tana ku repesin :D.