Postiluukku kolahti, kävin hakemassa postit ja kurkkasin samalla ovisilmästä, vaan mitä teki postinjakaja :D
Vietän siis vapaapäivää ja äsken tuli posti. Kävin hakemassa postin ja kuulin askelia, joten kurkkasin mielenkiinnosta, kuka tällä kertaa jakoi postin, niin postinjakaja ilmeisesti kuuli rapinaa oven takaa ja arveli, että "siellä joku nyt kyttää minua!" ja käänsi päänsä useamman sekunnin ajaksi tuijottaen tiiviisti oveani :D
Eikös tuo ovisilmä ole juuri sitä varten, että siitä voi katsoa, kuka oven takana on :)
Oli kyllä koomisin tapaus hetkeen :D
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olikin sitten superhauska päivä. Meidän postinjakaja tuli minua vastaan kerrostalomme pihalla. Hän katsoi silmiin ja sanoi "Hei". Olis varmaan katsonut heiluvaa hammastakin, jos mulla olis ollut. Jakaja rules.
En kestä 😂
Vierailija kirjoitti:
Onkohan postinjakaja se sama mamma, joka räväyttää kaihtimet ylös ja tuijottaa asuntonsa ikkunaan vilkaisevia koiranulkoiluttajia?
Tarkoitit aapeetä?
Alotus on niin hyvää komiikkaa, ettei tavan av-mamma ees tajua. Liity nyt av-og eliittiklubiin, vain 7'99! Vain nyt! "Vihdoin ymmärrän huumoria"-Tanja, 39, Vantaa "Näen taas väreissä!" -Jonna, 27, Turku
Pakko nostaa tämä ketju, koska minulle tapahtui äsken jotain aivan uskomattoman koomista: olin lenkillä ja postinjakaja tuli vastaan pyörällä, ja kohdallani tämä postinjakaja hidasti vauhtia! Siis niin paljon, että sen oikein huomasi! Oli kyllä koomisinta hetkeen.
Ehkä se jäi odottamaan josko olisit avannut oven ja sanonut " hei, tämä kirje ei ole minulle" tms.
Mua ainakin nauratti tämä ! 😂 Olisin niin hyvin voinut kuvitella itseni tuohon.
Ja kaikista parasta siinä on se, että kun itse yrittää hiljaa hiipiä ja katsoa ovisilmästä, kuuluukin juurikin sitä rapinaa ja paljastaa tällä itsensä, että toljottaa ovisilmästä.
Olkaa te huumorintajuttomat siellä ankeudessanne :D
Onneksi näinkin pienestä asiasta voi saada iloa 😂😂
Ap varmaan käyttäytyy oudosti aina ja siksi saa puolet ja puolet peukkuja. Esim. tämä kyttäys onkäsittämätöntä mun mielestä. Oon postinjakajan puolella.
leikittekö posteljoonia?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4590542/ketju/harrastatteko_te_ikina_po…
...