Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
1461/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"RED FLAG!"

Tuo karkoittaa myös potentiaalisen tyttöystävä-ehdokkaan, moni noista luetelluista pouikamiehistä inhoaa anglismeja, samoin osa naisistakin!

Vierailija
1462/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUlla on ehdotus!

Joku ohjelmanjärjestäjä voisi kehitellä systeemin.

Esim. NYT TILAISUUS xxx-rhenkiset naiset ja miehet! Treffi-ilta xxxx-puistossa, xxx-kahvilassa. Varattu x-paikkaa, tarpeen tullen enemmänkin.

Vois olla leffaa, urheilua, pyöräilyä, kävelyä, valokuvausta ...ihan mitä vaan!

Järjestäjälle ilmoittautuminen x-euroa ja muut tykötarpeet ostais itte paikan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mää oon. Ihan hyvä.

Ihan hyvä on parempi ku paras.

Vierailija
1464/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen useamman. Jokainen heistä on kolmekymppinen, hyväkuntoinen ja keskimääräistä komeampi.

Yksi työskentelee yliopistolla ja harrastaa frisbeegolfia, seinäkiipeilyä ja kestävyysurheilua. Jotain käsityö- ja musiikkijuttujakin tekee, mutta ei käy baareissa tai keikoilla. Hänet voi löytää yksin tai kavereidensa kanssa näiden aktiviteettien parista. Töistäkin hänet on helppo löytää, koska hän on siellä paljon esillä. Lisäksi hänellä on huoliteltu profiili useammassa treffipalvelussa. Hän ei ole koskaan seurustellut tai harrastanut irtosuhteita, mutta haaveilee löytävänsä elämänkumppanin ja perustavansa perheen.

Toinen työskentelee jossain tekoäly- ja data-analytiikkafirmassa ja harrastaa myös frisbeegolfia. Lisäksi hän pelaa video- ja lautapelejä sekä mökkeilee. Tavallisina aikoina hänet voi löytää toisinaan baareista tai puistoista hengaamasta. Hänelläkin on pro

Red flag vai viisasta varovaisuutta?  Se perheprojekti on nimittäin täysin naisesta kiinni. 

Vierailija
1465/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, tosin sekin on sinkku vain, koska sen vaimo vaihtoi mieltä lapsista.

Lapsia (tai perhettä yleensäkin) haluava mies ei ole enää kovin suosittu. Ne, jotka eivät perheestä ja lapsista ole kiinnostuneita, viedäänkin sitten käsistä (niin sanotusti) - ja niiden kanssa sitten halutaan sitä perhettä alkaa perustamaan...

Vierailija
1466/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon, eihän hyvä mies naisille kelpaa.

Vierailija
1467/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse ihminen, jonka pitäisi olla ihan parhaasta päästä. Sinkkuna olen ja pysyn. Kunnollinen, ei mitään ongelmaa. Ei peli-, eikä lääkeriippuvuutta. Absolutisti, en polta, ei nuuskaa. Ei taipumusta kiusata henkisesti, ei fyysisesti. Kukaan hyvä tyyppi ei riitaannu mun kanssa. Riitaa ainoastaan, jos joku tekee vääryttää. Sekin riiitely ratkaistaan nopeasti. Ulkonäkö on ikuinen nuori. Vissiin vähän kaikki tykkää, kun naiset katselee joka paikassa. Paino ei muutu iän myötä, eikä mikään vanhene iän myötä. 

Vanhana ajan miestyyppi, joka tekee rajusti käsi- ja hartiavoimin taidokasta työtä. Ei pelkkää raatamista tai ojankaivuuta. Vaan TAITOtöitä.. mutta silti järki-, suunnitelukykyinen. Korkeakoulutus. Juntin vastakohta. "Ennen oli miehet rautaa" -tyyppi. 

Siitä huolimatta tilanne on päinvastainen. Naiset ei noteeraa miksikään, koska vaatimaton ja liian rauhallinen. En osaa naurattaa, en bailata. Oon vähän tylsää seuraa. Ei small-talk taitoa. Introvertti (=erakko). Se koitui kohtaloksi.

Kaikenmaailman räkänokat, puliukot, p*skahuosut, petturit, huijarit... Meni heittämällä edelle parisuhdemarkkinoilla... Kun osaa naurattaa naisia.

Vierailija
1468/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä vain on. Mulla on sellainen kaveri, koulutukseltaan DI. Hyväpalkkainen työpaikka löytyy ja on fiksu, ei katsele vieraita naisia ja puhuu muista ihmisitä kunnioittavasti, harrastaa musiikkia, kuntosalia ja tietokoneita. On hyvähampainen, lihaksikas, pitkä tumma ja kaikin puolin komea. Autotallista löytyy BMW ja Porsche. Mökki Turun saaristossa. Miinuksena se että  matkustaa jonnin verran, työhön ja vapaa-aikaan liittyen. Thaimaassa ja Berliinissä viihtyy. En usko että on ystäviään ja elämäntapaa vaihtamiassa jonkun naisen takia. Kavereiden kanssa ollaan ihmetelty kun ei ole naista löytynyt vierelle, eikö naisille sitten kelpaa tällainen komea ja itsevarma mies. Mutta on tää kaveri kyllä aika menevä tapaus että saa aika lujaa juosta että pysyy perässä. Ehkä jonku hänet vielä joku päivä kesyttää.

Vierailija
1469/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden vähän päälle 30-vuotiaan maatalon pojan joka käy myös ulkopuolella töissä ja sen lisäksi tekee sekalaista koneurakointia. Rahaa varmasti siis on. Ei vietä vapaa-aikaa muuten kuin saunomalla kotona. Ei polta ollenkaan eikä juo alkoholia juurikaan. Timmi mutta lyhyenläntä eikä erikseen panosta ulkonäköönsä. Hänellä on mielipiteitä, mutta on vuorovaikutteinen eikä ollenkaan päsmäröivä. Jotenkin herkän oloinen kaveri, jolle suuri draama lienee myrkkyä. Olen ajatellut että sellainen vähän vetäytyvällä tavalla herkkä, ujo mutta toimeentarttuva nainen saisi hänestä luotettavan kumppanin jonka kanssa voisi olla onnellinen.

Vierailija
1470/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUlla on ehdotus!

Joku ohjelmanjärjestäjä voisi kehitellä systeemin.

Esim. NYT TILAISUUS xxx-rhenkiset naiset ja miehet! Treffi-ilta xxxx-puistossa, xxx-kahvilassa. Varattu x-paikkaa, tarpeen tullen enemmänkin.

Vois olla leffaa, urheilua, pyöräilyä, kävelyä, valokuvausta ...ihan mitä vaan!

Järjestäjälle ilmoittautuminen x-euroa ja muut tykötarpeet ostais itte paikan päällä.

Tämä on jo keksitty. Sen nimi on Meetup. Tapahtumissa käy lähes ainoastaan miehiä.

Vierailija
1471/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä on maailma täynnä, mutta naiset ihastuvat ensisijaisesti tuoksuun. Partavesivalmistajien olisikin hyvä kehittää tuotteitaan niin että kaiken maailman myskien sijaan tarjotaan pullossa rehellistä käräjäoikeuden ja ulosoton tuoksua. Sitä ripaus hyvään mieheen niin vetovoima on taattu.

Vierailija
1472/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, useampikin. Ovat käyneet yliopiston ja kaikin puolin mukavia ja keskustelutaitoisia ja empaattisia ihmisiä. Ihan kivan näköisiäkin.

Vierailija
1473/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun pitäisi ottaa koppi asiasta. Alkaa järjestää "sinkkubileitä" kiertue pohjalta läpi Suomen. Olisi siinä

sitten vara käydä tanssimassa tai hengailemassa muiden sinkkujen kanssa ja jos ei löytyisi niin kenties

seuraavalla paikkakunnalla löytyisikin sopiva. Olisin ainakin itse sinne menossa.

Vierailija
1474/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Miehen paras lapsuuden kaveri, lapsemme kummisetä. Todella hyvä tyyppi, mutta ei ole koskaan löytänyt itselleen puolisoa. Parikymppisenä etsi tosissaan ja halusi perhettä, suhdetta ei löytynyt vaikka yritin häntä vinkata muutamalle sinkku ystävällenikin. Komekymppisenä antoi periksi ja päätti elää yksin. Kuulemma kolmen viiden jälkeen olisi ollut kysyntää, mutta haluaa elellä yksin, kun ei perheen perustamisiässä kellekään kelvannut. Ja tosiaan hän on yliopiston käynyt, pitää kodistaan huolen, kokkaa aina meidän illanistujaisissa kun on loistava kokkia ja nykyään aika hyväpalkkaisessa hommissakin käsittääkseni.

Vierailija
1475/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun pitäisi ottaa koppi asiasta. Alkaa järjestää "sinkkubileitä" kiertue pohjalta läpi Suomen. Olisi siinä

sitten vara käydä tanssimassa tai hengailemassa muiden sinkkujen kanssa ja jos ei löytyisi niin kenties

seuraavalla paikkakunnalla löytyisikin sopiva. Olisin ainakin itse sinne menossa.

Pikadeittitapahtumia pitäisi myös olla paljon enemmän. Saataisiin myös syntyvyys nousuun, kun näitä sinkkuja yhdistäviä tapahtumia olisi useammin.

Vierailija
1476/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikadeittitapahtumia pitäisi myös olla paljon enemmän. Saataisiin myös syntyvyys nousuun, kun näitä sinkkuja yhdistäviä tapahtumia olisi useammin.

Parempi vaan mitä harvempi mies jää feministien pyydykseen.

Vierailija
1477/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon itse ihminen, jonka pitäisi olla ihan parhaasta päästä. Sinkkuna olen ja pysyn. Kunnollinen, ei mitään ongelmaa. Ei peli-, eikä lääkeriippuvuutta. Absolutisti, en polta, ei nuuskaa. Ei taipumusta kiusata henkisesti, ei fyysisesti. Kukaan hyvä tyyppi ei riitaannu mun kanssa. Riitaa ainoastaan, jos joku tekee vääryttää. Sekin riiitely ratkaistaan nopeasti. Ulkonäkö on ikuinen nuori. Vissiin vähän kaikki tykkää, kun naiset katselee joka paikassa. Paino ei muutu iän myötä, eikä mikään vanhene iän myötä. 

Vanhana ajan miestyyppi, joka tekee rajusti käsi- ja hartiavoimin taidokasta työtä. Ei pelkkää raatamista tai ojankaivuuta. Vaan TAITOtöitä.. mutta silti järki-, suunnitelukykyinen. Korkeakoulutus. Juntin vastakohta. "Ennen oli miehet rautaa" -tyyppi. 

Siitä huolimatta tilanne on päinvastainen. Naiset ei noteeraa miksikään, koska vaatimaton ja liian rauhallinen. En osaa naurattaa, en bailata. Oon vähän tyls

Jos oot tylsä ja katkera, niin miks sun pitäis olla parhaasta päästä? Ei parisuhde tapahdu minkään ominaisuuskimpun välillä, vaan kahden ihmisen välillä. Jos sun vuorovaikutus- ja tunnetaidot (esim. syytätkö muita ongelmista vai etsitkö niihin rakentavasti ratkaisuja) sakkaa, niin et ole parhaasta päästä. 

Vaatimaton ja liian rauhallinen = ei kommunikoi oikein mitenkään (?), niin tunnetasolla ei saa yhteyttä, jolloin kukaan ei edes voi kiinnostua. 

Mites on, kiinnostutko itse naisista, miten ja millaisista? Mitä sitten tapahtuu? Aina epäilyttää nää jotka valittaa miten rentut saa naisia, että niiden naismaku on tosi jännäjenna, eikä niitä itteensä kiinnoistais itsensä kaltaiset naisetkaan. 

Vierailija
1478/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "ihan hyviä" ja "kunnolliisia" ei yleensä kiinnosta parisuhteet tai toiset ihmiset riittävästi, että jaksaisivat olla haku päällä. Miehet varsinkin odottaa, että nainen vaan tulee jostain, vakuuttelee ja rakastaa ja itse saa ollla sisäänpäinkääntynyt mörökölli, jonka elämä ei saa muuttua suhteesta tai mistään ollenkaan. 

Sitten ihmetellään miten noin hyvä on yksin. No, miten on? 

Vierailija
1479/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä hyviä miehiä onkin lähempänä kuin luuletkaan?

Menee ehkä joiltain osin ohi aiheesta, mutta noin 22-27-vuotiaana pyörin löyhässä kaveriporukassa jossa oli sekä seurustelevia että sinkkumiehiä ja -naisia. Osa opiskeli, osa oli jo valmistunut. Tavattiin kerran viikossa baarissa ja käytiin festareilla, keikoilla ym. Tunsin porukasta muutamia ihan kivoja naisia, mutta heillä tuntui olevan tavoitteet jossain tosi korkealla. Puhelivat minkälaisia vaatimuksia heillä on miehestä ja kuunnellessani heitä tunsin olevani eri liigassa kuin heidän tavoitteensa. Joten pidin heihin ystävällisen muodolliset välit. Sitten tapasin muuta kautta naisen jonka kanssa aloin seurustella. Hänkin osallistui tapaamisiimme kunnes parin vuoden päästä muutimme uudelle paikkakunnalle ja menimme naimisiin. Erosin kymmenen vuoden jälkeen vaimostani. Tapasin myöhemmin satunnaisesti vanhan porukan jäseniä ja eräs nainen kertoi minulle että seurusteluni oli ollut kova pala tietyille ryhmän naisille. Heidän mukaansa eksäni oli ollut "tyrkky", jotenkin manipuloinut minut ja oli kanssani hyötymistarkoituksessa. Tämä herätti hämmennystä, kun olivathan he aikoinaan viestittäneet selvästi että en täyttäisi heidän kriteerejään. En ehkä koskaan opi ymmärtämään mitä he oikeasti tavoittelivat, mutta jos he olisivat viestineet että minussa olisi ollut heidän kannaltaan potentiaalia, olisin ehkä punninnut asiaa. Jälkeen päin ajateltuna toki hyvä että en langennut mokomiin katkeriin juorukelloihin.

M48

Vierailija
1480/1617 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, n. 40-v. urheilullinen DI. Lähestyi aikanaan minua, mutta en ollut romanttisesti kiinnostunut hänestä ollenkaan, vaikka meillä oli tosi paljon yhteisiä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita. Nykyisin olemme ystäviä. Vähän kaappihomovibat itsellä tosin hänestä tulee, en edes osaa sanoa minkä vuoksi tarkalleen ottaen. Ikään kuin olevinaan katselee naisia, mutta ei sitten kuitenkaan tosissaan tunnu olevan. Tai tuntuu ihastuvan ainoastaan naisiin, joista pohjimmiltaan tietää, etteivät he vastaa hänen tunteisiinsa. Tiedän muutamankin naisen olleen hänestä oikeasti todella kiinnostuneita, mutta silloin on kavahtanut kiireesti taaksepäin.