Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
941/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä hyviä molemmissa. Senkun vaan ennakkoluulottomasti tutustumaan. Sori, oon jo varattu :)

Vierailija
942/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, koska pahasta psorista kärsivä nainenhan olisi kuuminta hottia, vai....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, koska pahasta psorista kärsivä nainenhan olisi kuuminta hottia, vai....?

No meneehän ne jättilihavatkin kaupaksi, miksei sitten psorisnaisetkin. Kaikille löytyy omat faninsa.

Vierailija
944/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä, miehet usyein aloitekyvyttömiä, pelimiehiä tai mt-ongelmia. Naiset taas lähinnä sarjapariutujia. Onneksi tyttöystäväni on ollut siveellinen. Se on naisessa todella keskeinen arvo.

Niinhän te ainakin luulette, että naisenne ovat olleet "siveellisiä".

Kyllä tuollainen neitsyyden vaaliminen on jotain ihan käsittämätöntä nyt 2020-luvulla. Naisilla on samat oikeudet kokeilla ja erehtyä kuin miehilläkin, ja on olemassa naisia jotka aidosti tykkäävät seksistä ja miehistä. Eikä se tarkoita sitä että nainen on l##ka, vaan sitä että nainenki on elänyt. Johon hänellä on sama oikeus kuin miehelläkin. Vaaliikohan monikin nainen miehen siveyttä. Naurettava ajatus.

Mieluummin yksin kuin l#tkan kanssa.

t. mies 37, pitkään sinkku mutta ollut myös parisuhteissa

Vierailija
945/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutujat ei ole parisuhdeainesta, jonnet jotka itkee, että miten rumasti täällä puutaan miehistä. Miten pitäisi puhua alkoholistista, kleptomaanista, mammanpojasta joka vapaamatkustaa jne?

Hyvät on varattuja, eikä niitä anneta pois :)

Vierailija
946/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies 37, pitkään sinkku

Ja tulet olemaankin. Sun ikäiset ja nuoremmatkin naiset ovat taatusti olleet yli yhden miehen kanssa, joten voi harmi, ei löydy heistä sulle kelvollista partneria.

Vierailija
947/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä, miehet usyein aloitekyvyttömiä, pelimiehiä tai mt-ongelmia. Naiset taas lähinnä sarjapariutujia. Onneksi tyttöystäväni on ollut siveellinen. Se on naisessa todella keskeinen arvo.

Kyllä tuollainen neitsyyden vaaliminen on jotain ihan käsittämätöntä nyt 2020-luvulla. Naisilla on samat oikeudet kokeilla ja erehtyä kuin miehilläkin, ja on olemassa naisia jotka aidosti tykkäävät seksistä ja miehistä. Eikä se tarkoita sitä että nainen on l##ka, vaan sitä että nainenki on elänyt. Johon hänellä on sama oikeus kuin miehelläkin. Vaaliikohan monikin nainen miehen siveyttä. Naurettava ajatus.

"Minulla on oikeus kelvata!"

Reaalimaailmassa se ei mene ihan noin.

Vierailija
948/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä unohda sitä katsetta, joka treffikumppanilla oli kun riisuin hänen edessään ensimmäisen (ja viimeisen) kerran. Olin sanonut hänelle etukäteen, että minulla on psoriasis ja se oli silloin hänelle ihan ok. Ei ilmeisesti tiennyt mitä se oli, eikä viitsinyt kysellä enempiä. Kesä ei minun psoriin auta mitään, ehkä pitäisi ulkomaille lähteä, mutta en ole koronan takia uskaltanut. UV-hoidoista on ollut puhetta lääkärin kanssa ja ajattelin kyllä kokeilla. Tinderiin minun on turha enää mennä, mutta en oikein tiedä mistä tämänikäiset miehet löytäisivät muuten seuraa. Joskus kokeilin suomi24 deittiä, mutta en oikein siitä innostunut.

Vierailija
949/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari. Yks "paras" on hirmu ujo uusien ihmisten kanssa, mutta tutustumisen jälkeen hyvä seuramies. Kauhean hienoa koulutusta ei ole, mikä sitten karsii kyllä naisia. Mutta on vakitulot, omistusasunto, hyvä ulkonäkö, kiva perhe jne, eli ei mitään isoa vikaa muuten. Ainoa kunnon selittäjä minkä keksin on ujous, eli ei uskalla lähestyä naisia.

Muutoin lähtökohtaisesti omat lähipiirin ikisinkkumiehet on enemmän tai vähemmän sitoutumishaluttomia playereitä.

Vierailija
950/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus kelvata.. voi juma teitä peräkammarin poikia. Kuule minä en henkilökohtaisesti halua "kelvata" kenellekään, ja sellainen mies jolle minun seksuaalisuuteni on ongelma, mutta omia munia voi huljutella missä vain kun minä nyt vain satun olemaan mies, voi minun puolestani suksia takaisin sinne 1800-luvulle. Ei kiinnoista kaksinaismoralistiset tekopyhimykset alkuunkaan. Enkä varmana ole ainut nainen joka ei tuollaista käytöstä siedä.

Vierailija
951/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin yksin kuin l#tkan kanssa.

t. mies 37, pitkään sinkku mutta ollut myös parisuhteissa

Vai ollut myös parisuhteissa :) Voi sinuu poloista. Keljuttaako jos nainen saa ja sinä et?

Vierailija
952/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden sellaisen hoitoalalta, mutta se taitaa olla vähän liian ronkeli.

Vierailija
953/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän. Vielä vähän alle 30. Hyvä akateeminen työpaikka, älykäs, huumorintajuinen, suvaitsevainen, sosiaalinen, mukava, hyvät harrastukset. Haluaa kovasti perhettä.

Ollut tyttöystäviä, mutta nähtävästi edellinen tyttö ei halunnut vakiintua.

Miksi naiset ei sitten tämän kauniskasvoisen, hurmaavahymyisen tunteellisen miehen ympärillä parveile?

No hänellä ei valitettavasti ole hartioita tai hauista ollenkaan ja on lyhyt ja lisäksi hänellä on ollut joskus depressiota vaikeiden elämäntapahtumien vuoksi. Hän ei tajua että naisten kiinnostus lisääntyisi tuntuvasti, jos hän vain hankkisi salilla itselleen ihan normaalin miehisen ylävartalon, jossa rinnanympärys on isompi kuin vyötärön. Ei siis mitään muskeleita edes tarvitsisi.

Koska niillä silmillä mitä hänellä on, saa naiset huokailemaan. Lisäksi hänessä on pieni vika, että hän sietää vähän huonosti kritiikkiä ja uskoo, että hyvä ura pitäisi riittää naiselle. Totuus nyt vaan on se, että harvaa naista sytyttää mies, jolla yhtä kapeat hartiat kuin naisella itsellään.

Eli se viimeinen panostus puuttuu, eikä hänelle sitä voi suoraan sanoa kuitenkaan. Mutta mahtava tyyppi, joka luultavasti tulee urallaan menestymään.

Vierailija
954/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolta pitäviä, hyvännäköisiä lapsettomia, fiksuja miehiä on harvassa.

Sillä ei ole minulle väliä paljonko mies tienaa, kunhan käy töissä. Käyn itse myös töissä.

Kaikki tuntuu olevan asennevikaisia, rumia tai päihdeongelmaisia. Ja ennen kuin joku puhuu jotain akateemisista niin tunnen heitä paljon, pätkätöissä, työttömiä ja ei ne nyt tienaa paljon mitään. Haluan miehen joka sytyttää, en mitään elättäjää. Kukaan ei halua olla suhteessa jossa toinen osapuoli ei kiinnosta aidosti kaikin puolin.

Vierailija
955/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden sellaisen hoitoalalta, mutta se taitaa olla vähän liian ronkeli.

Joopa joo. Se mies voi sinun mielestä olla tuota kaikkea, mutta minua ei saa yhdenkään miehen silmäilemään joka on lyhyt. Se on se kokonaisuus. Paperilla kukakin voi olla mitä hyvänsä mutta todellisuus on armoton.

Vierailija
956/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus kelvata.. voi juma teitä peräkammarin poikia. Kuule minä en henkilökohtaisesti halua "kelvata" kenellekään, ja sellainen mies jolle minun seksuaalisuuteni on ongelma, mutta omia munia voi huljutella missä vain kun minä nyt vain satun olemaan mies, voi minun puolestani suksia takaisin sinne 1800-luvulle. Ei kiinnoista kaksinaismoralistiset tekopyhimykset alkuunkaan. Enkä varmana ole ainut nainen joka ei tuollaista käytöstä siedä.

Miksi kiellät vastuusi pillun jakelustasi? 

t. eri

Jakamisesta? Voi pikkuista, niin pihalla olet. Sinun kuuluukin olla yksin, ja tuolla luonteella tulet aina olemaankin.

Vierailija
957/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

35mies kirjoitti:

Kun katsoo miten rumasti naiset puhuvat tässä(kin) keskustelussa miehistä ja miten pienistä asioista miehissä valittavat, niin näkee miten huonokäytöksisiä, lellittyjä ja helpolla elämässä ja parisuhteissa (päässyt valkkaamaan ehkä nuorena ne miehet joissa ei näe yhtään mitään vikaa) päässeistä naisista on kyse. Tai sitten vain katkerista. Ei mikään ihme, jos sinkkumiehiä näin paljon täällä on. Ei kai kukaan tuollaisia valittaja-naisia halua, joille ei kelpaa yhtään mikään!

Kai tajuat, että näistä kirjoittajista moni on miehiä, jotka kirjoittaa niin kuin olisi nainen. Täällä on yksi pappa betalet trolli joka kirjoittaa joka ketjuun näitä akateeminen tulotasojuttuja. Yrittää sillä lievittää omaa katkeruuttaa sillä että on ruma ja syrjäytynyt.

Tälläisiä sankareita on paljon. Todelliset miehet on jossain ihan muualla kuin vauvapalstalla hehkuttamassa jotain tutkintoaan. Nää peräkammarinpojat eivät myöskään ymmärrä sitä, että 2021 naiset tienaavat itse omat rahansa, eivätkä haluavolla jonkun elättejä. Julkisuuden sofiat edustaa maks promillea. Huomaatte nämä trollit kyllä.

Vierailija
958/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen muutamia n. 40- vuotiaita sinkkumiehiä. Kaikki ovat oikeastaan mukavia, jotkut jopa tosi hyviä miehiä, kaikki työelämässä. Jokaisella on kuitenkin joku syy yksin elämiselle. Yhden olen kerran kuullut sanovan yhden lauseen, yhdellä on paha psori sekä orastava päihdeongelma, yksi koki nuorena yhden pettymyksen eikä ole päässyt siitä yli. Suosikkini heistä tekee matkatyötä ja odottaa yhä, että kohtaa naisen jonka kanssa heti tietää kaiken sujuvan upeasti. Hänellä miinuksena pieni varustus, muuten ottaisin itse.

Minullekin tuli psoriasis pari vuotta sitten ja siihen loppui minun naistenhaku. Kehoni on täynnä laikkuja ja on niin vastenmielisen näköinen, että kuka tällaista haluaisi... Itsetuntoni oli ennen hyvä, mutta tämän helvetin sairauden myötä se on mennyt täysin nollaan. Lääkevoiteet on kalliita ja tehoaa heikosti.

931/957

Ketään muuta ei itse asiassa hänen psori häiritse, vain häntä itseään. Se tuntuu vaivaavan ja nolottavan häntä niin että naisten tapailu ei tule kuuloonkaan.

Vierailija
959/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35mies kirjoitti:

Kun katsoo miten rumasti naiset puhuvat tässä(kin) keskustelussa miehistä ja miten pienistä asioista miehissä valittavat, niin näkee miten huonokäytöksisiä, lellittyjä ja helpolla elämässä ja parisuhteissa (päässyt valkkaamaan ehkä nuorena ne miehet joissa ei näe yhtään mitään vikaa) päässeistä naisista on kyse. Tai sitten vain katkerista. Ei mikään ihme, jos sinkkumiehiä näin paljon täällä on. Ei kai kukaan tuollaisia valittaja-naisia halua, joille ei kelpaa yhtään mikään!

Kai tajuat, että näistä kirjoittajista moni on miehiä, jotka kirjoittaa niin kuin olisi nainen. Täällä on yksi pappa betalet trolli joka kirjoittaa joka ketjuun näitä akateeminen tulotasojuttuja. Yrittää sillä lievittää omaa katkeruuttaa sillä että on ruma ja syrjäytynyt.

Tälläisiä sankareita on paljon. Todelliset miehet on jossain ihan muualla kuin vauvapalstalla hehkuttamassa jotain tutkintoaan. Nää peräkammarinpojat eivät myöskään ymmärrä sitä, että 2021 naiset tienaavat itse omat rahansa, eivätkä haluavolla jonkun elättejä. Julkisuuden sofiat edustaa maks promillea. Huomaatte nämä trollit kyllä.

Oletpa aika kiihkomielisen oloinen, jos mielestäsi palstalla ei ole yhtään todellisia miehiä ja kaikki ovat mielestäsi jotain trollaavia vauvapoikia. Ehkä sinun olisi hyvä käydä ulkona välillä.

Vierailija
960/1617 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tiedän. Vielä vähän alle 30. Hyvä akateeminen työpaikka, älykäs, huumorintajuinen, suvaitsevainen, sosiaalinen, mukava, hyvät harrastukset. Haluaa kovasti perhettä.

Ollut tyttöystäviä, mutta nähtävästi edellinen tyttö ei halunnut vakiintua.

Miksi naiset ei sitten tämän kauniskasvoisen, hurmaavahymyisen tunteellisen miehen ympärillä parveile?

No hänellä ei valitettavasti ole hartioita tai hauista ollenkaan ja on lyhyt ja lisäksi hänellä on ollut joskus depressiota vaikeiden elämäntapahtumien vuoksi. Hän ei tajua että naisten kiinnostus lisääntyisi tuntuvasti, jos hän vain hankkisi salilla itselleen ihan normaalin miehisen ylävartalon, jossa rinnanympärys on isompi kuin vyötärön. Ei siis mitään muskeleita edes tarvitsisi.

Koska niillä silmillä mitä hänellä on, saa naiset huokailemaan. Lisäksi hänessä on pieni vika, että hän sietää vähän huonosti kritiikkiä ja uskoo, että hyvä ura pitäisi riittää naiselle. Totuus nyt vaan on se, että harvaa naista sytyttää mies, jolla yhtä kapeat hartiat kuin naisella itsellään.

Eli se viimeinen panostus puuttuu, eikä hänelle sitä voi suoraan sanoa kuitenkaan. Mutta mahtava tyyppi, joka luultavasti tulee urallaan menestymään.

Oon käynyt salilla yli 10 vuotta ja voin sanoa, että siitä ei ole ollut mitään apua. Ehkä sitten jos olisin kiinnostunut miehistä.