Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
841/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yksi pointti. Jos mies tekee aloitteen. On 5% mahdollisuus, että hän on hyvä. Hyvät miehet eivät ahdistele naisia. Miksi se, että ei tee aloitetta katsotaan ujoudeksi. Itsellä se johtuu naisten kunnioittamisesta. Jos muistatte, kaikki naiset eivät pidä siitä, että vieraat miehet lähestyvät heitä. Joten pitää olla jo aika selvä tapaus, että miehenä voin tuoda haluni esiin. Siksi olisikin hyvää näin metoo aikana, että naiset ottaisivat lusikan kauniisti käteen.

Puhutko nyt seksistä vai seurustelusta? En usko että monikaan nainen pitää kohteliaan, siistin ja normaalisti käyttäytyvän herrasmiehen KAHVIkutsua ahdisteluna. Konahtaneet tapaukset erikseen. Se taas on ihan tuurista kiinni mitä käy jos "halujaan" menee vieraalle naiselle ilmaisemaan.. :D

Ihan puhun vieraan naisen lähestymisestä, ilman erittelyä seurustelu tai seksi. Eli sinun mielestä tämä koko metoo keskustelu on ollut turhaa? Siellä juuri on tullut ilmi, että kaikki naiset eivät pidä edes siitä, että siisti ja kohtelias mies lähestyy heitä kaupassa tms.

Sinun mielestäsi näiden naisten kokemus on arvoton ja minun miehenä pitäisi tämä unohtaa, koska sinä haluat miesten lähestyvän sinua, etkä ole itse valmis ottamaan vastuuta aloitteesta?

Ja sitten vielä, itse en enää edes arvosta lahnoja jotka eivät kykene aloitteelliseen toimintaan. Ennemmin vedän käteen kuin tuhlaan kallista aikaani huonoon seksiin.

En itse naisena ole ikinä lähtenyt mihinkään ismeihin mukaan, joihin mielestäni metoo ja viimeisin black lives matter kuuluvat. Minulla ei ole tapana yleistää, kerroin vain oman mielipiteeni omasta näkökulmastani. Joten en oleta sinun tai kenenkään muun ryhtyvän ventovieraan palstakommentaattorin mielipiteiden perusteella yhtään mihinkään. En myöskään maininnut sanallakaan kenelle aloitteen tekeminen kuuluu, kaikelle on oma aikansa ja paikkansa, ja joissain tilanteissa siististi pukeutuvan mukavanoloisen miehen (jonka luonnollisesti pitäisi myös viehättää omaa silmää) lähestyminen voisi johtaa treffeihin, toisessa tilanteessa en edes pysähtyisi keskustelemaan vaan menisin laput silmillä ohi (huonosti nukuttu yö, huono päivä, v-käyrä korkealla, väärinkäsitys "yrittää varmaan myydä jotain/ ryöstää"). Joten. Tee mikä itsellesi sopii, mutta seksin ehdottelua kauppareissulla en suosittele. Enkä muuten itsekään pidä lahnoista, sellaiseen mieslahnaan kerran törmäsin ja jestas mikä järkytys. Jos naiset noin käyttäytyy niin hävetkää.

Eli sinulle rasismi on ok. Ja naisten ahdistelukaan ei ilmeisesti haittaa. No kukin tavallaan.

Siis..mitä? Ymmärrän että trollin työ on trollata mutta.. mitä? Ei, rasismi ei ole ok. Naisten ahdistelu ei ole ok. Ihmismäinen käytös on ok. Toisen lähestyminen ystävällisesti ja kunnioittaen on ok. Ymmärsitkö?

Lue mitä itse kirjoitit.

Parempaa, minä kirjoitin mitä itse kirjoitin. Selitä sinä itsesi. Se ettei ole #metoo / #blacklivesmatter = rasisti naisvihaaja? EI. Se tarkoittaa sitä, että ajattelee omilla aivoillaa, eikä lähde mihinkään joukkoharhaan mukaan. Molemmissa oli alunperin hyvää tarkoittavat tarkoitusperät, mutta kaatuivat noitavainoihin ja väkivaltaisiin mielenosoituksiin, jotka minusta ovat molemmat väärin, eivätkä edistä kumpaakaan; ei tasa-arvoa, eikä rotuerottelun loppumista. Sota ei ole tie rauhaan.

Värillisten ihmisten kohtelu Yhdysvalloissa ei ole mitään harhaa. Ottaa päähän rasistit jotka tulee selittämään, " en ole rasisti ajattelen omilla aivoilla." Ikäviä uutisia sinulle, ajattelu vaatii työkaluja, joita sinulle ei selvästikään ole.

Ei tuohon voi muuta sanoa kuin että otappa iisisti. Ja sinun argumenttejesi taso on lastentarhatasoa, joten opettelisin itse ehkä hieman perustelun alkeita ennenkuin syyttelisin muita noin innokkaasti. Kuulostat sokealta fanaatikolta. Ihmisiä kohdellaan huonosti ihan täällä Suomessa asti, esim. meidän saamelaiset, ei niitä esimerkkejä tarvitse pelkästään lööpeistä kalastella. Itse ajattelen edelleenkin omilla aivoillani, enkä hysterisoi ja fanatisoi sen perusteella mikä milloinkin on populaarikulttuurin perusteella pinnalla ja ajankohtaista. Opettele sinä vaikka ajattelemaan omilla aivoillasi myös.

Vierailija
842/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri totesi suoraan, että hyviä naisia on niin vähän, ettei enää jaksa tuhlata aikaa heidän etsimiseen. Hulluja olisi kyllä tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta tasapainoisia ja mukavia naisia yksinkertaisesti on liian vähän. Ja ne kaikki on jo varattu.

Suurinosa naisista ketä olen tavannut niin heillä on ollut joku mielialalääkitys ja kertovat mulle ''rankasta'' menneisyydestään. Sitten on näitä naisia mitkä ei tiedä mitä haluavat. Itse ottavat kuitenkin yhteyttä, minä kun en jahtaa naisia. Niin alas en mene. Monelle naiselle tuntuu että pitäisi olla terapeuttina. Yeah not gonna happen.

Itselläkin samoja kokemuksia ja mikäli nyt vielä seuraava nainen osuu kohdalle jonka kanssa on vaarana mennä juttu syvemmäksi, aion kysyä että onko lääkityksiä ja masennusta, mikäli on niin ohisekrorille vaan.

Perusta oma ketju, näyt vastailevan itsellesi. Ketään ei fantasiasi kiinnosta.

En kylläkään vastannut. Mielestäsi on siis aivan mahdotonta, että on olemassa mt-ongelmaisia naisia? Vai etkö ylipäätään kestä mitään kritiikkiä joka kohdistuu naisiin tai esittää naiset epämukavassa valossa?

Lue ketjun otsikko, äläkä vänkää, tämä ketjun aihe ei ole naiset. Vastaat selvästi itsellesi, sama lapsellinen, epäuskottava tyyli. Ja sotket ketjuun kuulumattomia aiheita, aloita oma ketjusi koskien naisia, älä sekaannu aikuisten asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri totesi suoraan, että hyviä naisia on niin vähän, ettei enää jaksa tuhlata aikaa heidän etsimiseen. Hulluja olisi kyllä tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta tasapainoisia ja mukavia naisia yksinkertaisesti on liian vähän. Ja ne kaikki on jo varattu.

Minulla on kaksi kynnyskriteeriä naisille, joista en yrityksistä huolimatta oikein pysty joustamaan: normaalipaino ja ei alakouluikäisiä pieniä lapsia. Täytän luonnollisesti nämä kriteerit itsekin (lapsia ei ollenkaan).

Olen 39-vuotias ja ikävä kyllä pelkästään normaalipainon toivominen karsii jo yli puolet kaikista suomalaisista naisista ikäryhmässäni pois. Tähän kun vielä vielä lisää toiveen lapsettomuudesta tai jo vanhemmista lapsista, niin jäljelle jää enää muutama kymmenen prosenttia naisista. Ja näistä jäljelle jäävistä sinkkuja on reilusti alle puolet.

Näin kolme hyvin pieneltä kuulostavaa kriteeriä eli normaalissa painossa pysyminen, sinkkuus ja se ettei ole eronnut pian lasten saannin jälkeen, pudottavat varmasti lähemmäs 90% ikäisistäni naisista pois.

Jäljelle jääävästä joukosta pitäisi sitten löytää joku jonka kanssa arvot ja huumorintaju kohtaavat, ja jonka kanssa syntyy fyysinen kipinä. Ja joku joka myös kokee löytäneensä samoja asioita minusta.

Eli suoraan sanoen aika kovin vaikealta tuntuu ihan todennäköisyyksien valossa...

Kyllä niitä normaalipainoisia sinkkunaisia on enemmän kuin tuossa hieman pessimistisesti arvioit :) Mutta se on kyllä totta, että hoikilla ja fiksuilla (oletan että tätäkin toivot) sinkkunaisilla on todennäköisesti kriteerit aika korkealla miehen suhteen. 

Normaalipainon lisäksi edellinen toivoi lapsettomuutta tai isompia lapsia. Kyllä näen et matikka on aika lähelle, jos 50% paino ok, ja vähennät varatut ja ne, joilla tuon ikäisenä melko pieniä lapsia. Pelkästään nuo Vennit rajaa aika ison joukon pois.

Vierailija
844/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa naisista ketä olen tavannut niin heillä on ollut joku mielialalääkitys ja kertovat mulle ''rankasta'' menneisyydestään. Sitten on näitä naisia mitkä ei tiedä mitä haluavat. Itse ottavat kuitenkin yhteyttä, minä kun en jahtaa naisia. Niin alas en mene. Monelle naiselle tuntuu että pitäisi olla terapeuttina. Yeah not gonna happen.

Itselläkin samoja kokemuksia ja mikäli nyt vielä seuraava nainen osuu kohdalle jonka kanssa on vaarana mennä juttu syvemmäksi, aion kysyä että onko lääkityksiä ja masennusta, mikäli on niin ohisekrorille vaan.

Perusta oma ketju, näyt vastailevan itsellesi. Ketään ei fantasiasi kiinnosta.

En kylläkään vastannut. Mielestäsi on siis aivan mahdotonta, että on olemassa mt-ongelmaisia naisia? Vai etkö ylipäätään kestä mitään kritiikkiä joka kohdistuu naisiin tai esittää naiset epämukavassa valossa?

Lue ketjun otsikko, äläkä vänkää, tämä ketjun aihe ei ole naiset. Vastaat selvästi itsellesi, sama lapsellinen, epäuskottava tyyli. Ja sotket ketjuun kuulumattomia aiheita, aloita oma ketjusi koskien naisia, älä sekaannu aikuisten asioihin.

Pysyn pois sitten kun te naisetkin pysytte pois niistä muista ketjuista. Vaan ettehän tekään pysy, vaan naisten kunniaa pitää puolustaa missä tahansa mennäänkin. Pitäisikö sen olla vain teidän etuoikeus?

Vierailija
845/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Koulutettu, vakavarainen, mukava, mutta lyhyt ja ei kyllä komeaksi voi sanoa. Hiukan on massuakin. Tällä hetkellä 39. Etsii noin 30-vuotiasta naista, koska haluaa perheen. Etsii tosissaan, mutta mitään ei ilmaannu. Osaatteko naiset oikeasti sanoa, missä vika.

Kuulostaa Juhana Vartiaiselta ja jos itse haeskelee itseään kymmenen vuotta nuorempia niin eihän tuo yhtälö toimi.

Niinpä. Miten miehet eivät jotenkin tunnu käsittävän, että se on iso vika jos mies on 10 vuotta vanhempi? Siinä pitää olla aika paljon millä korvata. Ei riitä kyllä alkuunkaan että on "mukava". Tosin omalla kohdallani mikään ei riittäisi. 10 vuotta vanhempi on liian vanha.

Deittausvalmentajalta tyly tuomio: viisikymppisillä miehillä varaa valita sinkkumarkkinoilla, naisilla ei - ”Näistä miehistä kilpailevat jopa 35-vuotiaat”

35-vuotiaana naisena en kyllä ikinä kelpuuttaisi 50-kymppistä boomeria. Ihan sama minkä näköinen tai millainen status olisi, kun ei nuo muutenkaan kiinnosta. Mielummin olen yksin koko elämäni, kuin katselen kotonani jotain eläkeikää lähestyvää asenteellista boomeria. Niin paljon boomereiden mielipiteitä kuunnellut, että hyi olkoon!

Boomerit on jo vähän vanhempia, idiootti!

Äläppä hauku siinä! Perehtyisit hieman asioihin ennenkun äksyilet, boomerit= babyboomeerit ovat sodanjälkeinen sukupolvi johon katsotaan kuuluvan vielä 1964 syntyneet sukupolvet. Jotka ovat siis nyt 57-vuotiaita. Eli viisikymppisiä. Ja olen ed. kirjoittajan kanssa samaa mieltä, 45 on ehdoton raja johon 34-vuotiaana koskisin, ja heistäkin suurin osa on jo maailmankatsomukseltaan niin eri aikakaudelta että yhteisymmärrystä on vaikea saavuttaa.

No aika leveällä pensselillä maalaa jos saa jonkun kriteerin mukaan juuri ja juuri sopimaan jonkun viisikymppisten ikäluokan "boomereihin" ja sitten julkistaa että jokainen viisikymppinen on sitten sen mukaan boomeri. Ehkä kannattaisi muistaa että tänä vuonna 50-vuotta täyttävien ikäluokka 1971 on yksi kaikkien aikojen pienimmistä ikäluokista. Suurin osa viisikymppisitä ei siis ole millään lailla boomereita vaan hyvin pieniä ikäluokkia.

Vierailija
846/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useampiakin, jotka melkein täyttävät kriteerit.

Eli siis, fiksua, työssäkäyvää ja mukavaa ryhmää löytyy. Mutta mutta, se alkoholi.

Harvaa jaksaa jatkuvaa kilpakosintaa kun vastustajana on viina.

Vierailija
847/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Toinen on ruma ja toinen tyhmä. Molemmat muilta osin hyvää parisuhdematskua, sellaisia normaaleja, kivoja miehiä. Molemmat haluaisivat perustaa perheen, on vakituinen työpaikka, ei lapsia ja muutenkin aivan mahtavia. Toinen on vielä minun exä, niin tiedän, että on parisuhteessa aivan ihana huomioon ottava tyyppi. Me erottiin sen takia, että hän halusi lapsia ja minä en tahdo.

En voi muuta kuin toivoa, että löytävät ne omat vaimonsa pian.

Vierailija
848/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi keskustella asiat halki kovaankin ääneen kuin jäädä katkeruutta kytemään.

Tässä on suuresti se ongelma. Olen samaa mieltä, että hiljaisuus ei ole ratkaisu mihinkään. Huutaminen tai niinkuin kirjoitat kovaan ääneen keskustelu ei ole oikea ratkaisu mihinkään ja aiheuttaa miehille alistuneisuuden tunteen, joka myös monelta vie seksihalut. Riidat tulisi aina pystyä keskustelemaan aikuismaisesti yhdessä molempien mielipiteet kuunnellen. Toiselle huutaminen käsitetään myös henkisenä väkivaltana. Usein tälläisillä ihmisillä on myös paljon fyysistä väkivaltaa suhteissaan. Vahva veikkaus, että tämä on ollut syynä, että olet tullut jätetyksi. Aina on silti mahdollisuus muuttaa asioita.

Vierailija
849/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa elää vapaata elämää eivätkä halua eukkoa riippakiveksi. Omasta kaveriporukasta noin puolet elää sinkkuina. M38

Puhe taisi olla kunnollisista miehistä. Sinä, ystäväni, ja sinun kamusi olette miesvauvoja.

Kaikki joita ei parisuhde kiinnosta ovat vauvoja? No, mielipide tuokin.

Kaikki jotka vastaavat yllämainitulla tavalla "eukoista" "riippakivinä", ovat todellakin keskenkasvuisia vauvoja, ja siltä myös kuulostavat. Jos on valinnan tehnyt, esim. puolisoton elämä, siihen pitää sitten tyytyä eikä tulla naisia haukkumaan. Muuten on riskinä antaa itsestään vaikutelma vinkuvana urpona.

Onhan ne "eukot" riippakiviä, miksi niitä sitten pitäisi sanoa, että kuulostaa asialliselta?

No ala homoksi sitten, mitä siinä vingut?

Ei homoksi aleta, homoksi synnytään ja sitten olisi joku ukko riippakivenä.

Vierailija
850/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisvihaa on todeta, että 40 v sinkku on sinkku syystä? Eihän kyse ole kaikista miehistä, vaan näistä joilta joko puuttuu halu tai kyky suhteeseen.

Tässäkin on niitä tullut, yksi juopottelee vapaat poikien kanssa, toinen ei ymmärrä että vaimo ei ole äiti vaan että miehenkin pitää tehdä kotitöitä. Sitten jonnet ohitan täysin. Kukaan noista ei sovi parisuhteeseen, ei ainakaan naisen kanssa.

Sinkkuna riittää tunti tai max kaksi kotitöitä viikossa, mutta parisuhteessa se ei jostain syystä enää riitäkään.

Vierailija
851/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Onko ap poika vai tyttö?

Vierailija
852/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee kuvailuja näistä miehistä, niin samat asiat toistuu viestistä toiseen. Ujoja, päihteettömiä, hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita unelmavävyjä, jotka eivät syystä tai toisesta tee aloitteita. Näkee melko selvästi että näille miehille ei ole kysyntää, vaan aina he olisivat täydellisiä jollekin muulle naiselle.

Olen muutamankin kerran tapaillut tällaista ihan kunnollista työssäkäyvää miestä, jolle en sitten itse ole syystä tai toisesta kelvannut. Todennäköisesti liikaa temperamenttia, joku ulkonäössä ei ole viehättänyt tms. Selityksinä on tullut mm. "Olen pelännyt että rakastun kunnolla, enkä nyt töiltäni pysty jatkuvasti näkemään". Hmm. Haisee vähän bullshitilta. Totuus on varmaan sitä, että ei ole vaan kolahtanut, joskus se on jostain pienestä asiasta tai monen pikkuasian summasta kiinni.

Temperamenttia, eli olet sinäkin näitä vähän joka asiasta kilahtelevia neitosia, voin kertoa että siinä on se syy vaikka mies ei ehkä uskaltanutkaan suoraan sanoa. Miehet arvostaa tasaista ja helppoa parisuhdetta, eikä kaipaa siihen mitään "tikusta draamaa"-meininkiä.

Niin varmasti olenkin. En miellä sitä negatiiviseksi piirteeksi, sillä temperamentti ja libido kulkevat käsi kädessä niinkuin eräät psykologian teoriat väittävät, ja räiskyvä temperamentti tarkoittaa myös ilotulituksia vuoteessa ja eläväistä voimakasta ihmistä. Omassa elämässäni olen huomannut että sovin paremmin yhteen yhtä voimakasluonteisen ihmisen kanssa, he paremmin ymmärtävät kiehahtavaa verta kuin rauhallisemmat viilipytyt. Mieheni kanssa opettelemme rauhoittamaan/ rauhoittumaan ja ymmärrämme toisiamme. Jonkun liian viileätemperamenttisen kanssa elämä olisi varmasti aika raskasta, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin riidoista vetäytyvä ihminen. Parempi keskustella asiat halki kovaankin ääneen kuin jäädä katkeruutta kytemään.

Miksi vaivautua kilpahuutamaan raivohullujen kanssa, ihan kun ei olisi parempaakin tekemistä.

Vierailija
853/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoeiainatuskaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi keskustella asiat halki kovaankin ääneen kuin jäädä katkeruutta kytemään.

Tässä on suuresti se ongelma. Olen samaa mieltä, että hiljaisuus ei ole ratkaisu mihinkään. Huutaminen tai niinkuin kirjoitat kovaan ääneen keskustelu ei ole oikea ratkaisu mihinkään ja aiheuttaa miehille alistuneisuuden tunteen, joka myös monelta vie seksihalut. Riidat tulisi aina pystyä keskustelemaan aikuismaisesti yhdessä molempien mielipiteet kuunnellen. Toiselle huutaminen käsitetään myös henkisenä väkivaltana. Usein tälläisillä ihmisillä on myös paljon fyysistä väkivaltaa suhteissaan. Vahva veikkaus, että tämä on ollut syynä, että olet tullut jätetyksi. Aina on silti mahdollisuus muuttaa asioita.

No ei se kyllä ihan noinkaan mene. En ole ikinä käyttänyt väkivaltaa missään muodossa, tuollaisen johtopäätöksen vetäminen on ihan typerää. Huutaminen ei ole väkivaltaa, haukkuminen on, ne ovat kaksi eri asiaa. Väärää vallankäyttöä on hiljentää toinen parisuhteessa niin että joko toimit minun oikeaksi kokemallani tavalla tai et toimi ollenkaan/ en kuuntele/ en tottele. Kyllä aikuisen miehen pitää pystyä ottamaan myös kovempaa ääntä vastaan alistumatta ja latistumatta totaalisesti. Kaikkihan tähän eivät pysty, ja silloin pitää etsiä itselle ja omalle matalalle temperamentille sopiva luonne. Todennäköisesti puhumme tässä yöstä ja päivästä, sinä rähjäävistä hulluista ja minä alistuvista ukon latuskoista.

Vierailija
854/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IMO parempi tiedostettu ja hoidossa oleva ongelma, kuin sellainen jolle ei olla tehty mitään. Miesten joukosta muuten löytyy enemmän sellaisia tapauksia, jotka tarvitsisivat hoitoa/terapiaa, mutta eivät sitä edes hakeudu etsimään. (Tsekkaa jos et usko, naiset käyttävät ahkerammin mielenterveyspalveluja.)

Lääkityksen kanssakin nämä masentuneet naiset on suorastaan ahdistavia, kun ajoittain vaipuvat synkkyyksiinsä ja puhuvat kuin vieraat ihmiset. Ei enää, ei ihme että mieskin alkaa sellaisen kanssa masentumaan.

Vierailija
855/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kavereina ovat ok ja varmaan työntekijöinäkin, mutta ei parisuhteeseen.

Esimerkkejä: yksi 35 v tyyppi lähettelee kaikille kavereilleen (myös mun miehelle) persepanovideoita. Ei siis joskus ja jouluna, vaan päivittäin.

Sitten on mikko muodikas: trendipelle, joka näyttää ihan naispuoliselta prostituoidulta nypittyine, värjättyine kulmakarvoineen ja ryppyvoiteineen. Kaikkien muiden mielestä ei voi olla hetero, kun puolet päivästä menee peilailuun ja huivin asetteluun "just oikein". Seuraa muotia.

Sitten on klassisia juoppoja, päivät menee paikallisessa räkälässä tukipäivää odotellessa.

Ei jatkoon.

Vierailija
856/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen enemmän klassinen juoppo kuin joku mukamoderni new age juoppo.

Vierailija
857/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se jo 42v.

Nuorempana ei halunnut palloa jalkaan kun naisia pyöri ympärillä ja enää ei kiinnosta roikkua baarissa joten ei tapaa niitä naisia kun kahle on alkanut houkuttaa.

Niin nnaisissakuinmiehissäkin parhaat on varattu. Aikainen lintu madon nappaa. On yleensä hyvä syy, miksi ihmiset ovat hakuapäällä vuodesta toiseen, mutta sinkkuja. Minuakin pidetty 30 vuotta, vaikken mikään enkeli ole ollut. Muija välillä eroamassa, mutta kun huomaa, että muitakin naisia kiinnostaa, mieli muuttuu ... hahahah

Vierailija
858/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuntuu nykyisin olevan ongelma, että vain varatut naiset kiinnostuu. Itsellä ei kiinnosta enää lähteä mihinkään säätöihin varattujen kanssa, kerta kokemus riitti. Mistähä niitä kiinnostuneita sinkkujakin löytäisi?

M38

Vierailija
859/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, poika ja veli. Molemmat tietenkin mun mielestä fiksuja, kivoja, tekevät paljon töitä ja raha-asiat ovat kunnossa.

Mikseivät ole löytäneet naista, niin ovat varmaan porukassa hiljaisempia eivätkä tuo itseään esiin. Kumpikin on työnsä kanssa aika naimisissa ja molemmille työ on tärkeä ja sosiaaliset suhteetkin liittyvät molemmilla työhön.

Eivätkä pidä ulipuhetta tai hauku naisia tai ketään muutakaan, vaan tulevat kyllä toimeen niin naisten kuin miesten kanssa :)

Vierailija
860/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt aloin oikein pohtimaan tuttavapiiriäni (n. 30v.), niin kyllä ne sinkkumiehet on pääosin niitä, jotka eivät varmaan mitään kunnon suhdetta haluakaan tai kykene sellaiseen. Tinder-treffeillä kyllä ravataan harvase viikonloppu ja välillä on näitä muutaman viikon kestäviä "suhteita" ja siinä se.

No ei kai Tinderistä haeta muuta kuin seksiä. Eli sinkkuja omasta halustaan.

On myös hyvä tunnustaa (mies tai nainen) jos ei kykene sitoutumaan vain yhteen.

Kuinka monta kertaa tämä täytyy sanoa että iskostuu ihmisten tajuntaan? Tinder on täynnä ihan kaikenlaisia ihmisiä (nörteistä "cooleihin" koviksiin jne.), jotka haluavat eri asioita laidasta laitaan. Itse matchaan usein akateemisten naisten kanssa jotka haluavat vakituisen parisuhteen. Hyvin harvoin on tullut eteen ketään naista joka olisi pelkkää seksiä etsimässä. Ihan näin miehen näkökulmasta.

Joskus on pari naikkoa jopa hermostunut, ehkä jopa suuttunut, minulle kun olen edes implikoinut että en ehkä ole ihan heti menossa naimisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi