Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
821/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 3 ikähaarukkaan sopivaa miestä. He ovat kavereitani, ja sinkkuja. Näen selkeästi syyt sinkkuuteen, mutta he eivät. Joko luulevat vääriä syitä oikeiksi, tai sitten eivät näe syitä ollenkaan. Yksi näistä tietää kyllä miksi on sinkku, eli sen että kukaan ei lopulta kolahda hänelle, mutta ei näe syytä miksi näin on.

Vastaan siis että ei ole sellaisia tuttuja miehiä.

Vierailija
822/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän kerroin että hyvällä onnella löysin hyvän miehen, mistä minun siis pitäisi olla ketkera?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri totesi suoraan, että hyviä naisia on niin vähän, ettei enää jaksa tuhlata aikaa heidän etsimiseen. Hulluja olisi kyllä tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta tasapainoisia ja mukavia naisia yksinkertaisesti on liian vähän. Ja ne kaikki on jo varattu.

Suurinosa naisista ketä olen tavannut niin heillä on ollut joku mielialalääkitys ja kertovat mulle ''rankasta'' menneisyydestään. Sitten on näitä naisia mitkä ei tiedä mitä haluavat. Itse ottavat kuitenkin yhteyttä, minä kun en jahtaa naisia. Niin alas en mene. Monelle naiselle tuntuu että pitäisi olla terapeuttina. Yeah not gonna happen.

Vierailija
824/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö moobsit (miesrinnat) huonoksi?

Vierailija
825/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri totesi suoraan, että hyviä naisia on niin vähän, ettei enää jaksa tuhlata aikaa heidän etsimiseen. Hulluja olisi kyllä tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta tasapainoisia ja mukavia naisia yksinkertaisesti on liian vähän. Ja ne kaikki on jo varattu.

Luitko otsikkoa? Ja taas sulla on mielikuvituskaveri vauhdissa. Omaa kokemusta seurustelusta sulle ei selvästikään ole, eikä mitään annettavaa tähän keskusteluun.

Vierailija
826/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee kuvailuja näistä miehistä, niin samat asiat toistuu viestistä toiseen. Ujoja, päihteettömiä, hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita unelmavävyjä, jotka eivät syystä tai toisesta tee aloitteita. Näkee melko selvästi että näille miehille ei ole kysyntää, vaan aina he olisivat täydellisiä jollekin muulle naiselle.

Olen muutamankin kerran tapaillut tällaista ihan kunnollista työssäkäyvää miestä, jolle en sitten itse ole syystä tai toisesta kelvannut. Todennäköisesti liikaa temperamenttia, joku ulkonäössä ei ole viehättänyt tms. Selityksinä on tullut mm. "Olen pelännyt että rakastun kunnolla, enkä nyt töiltäni pysty jatkuvasti näkemään". Hmm. Haisee vähän bullshitilta. Totuus on varmaan sitä, että ei ole vaan kolahtanut, joskus se on jostain pienestä asiasta tai monen pikkuasian summasta kiinni.

Temperamenttia, eli olet sinäkin näitä vähän joka asiasta kilahtelevia neitosia, voin kertoa että siinä on se syy vaikka mies ei ehkä uskaltanutkaan suoraan sanoa. Miehet arvostaa tasaista ja helppoa parisuhdetta, eikä kaipaa siihen mitään "tikusta draamaa"-meininkiä.

Vierailija
827/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa naisista ketä olen tavannut niin heillä on ollut joku mielialalääkitys ja kertovat mulle ''rankasta'' menneisyydestään. Sitten on näitä naisia mitkä ei tiedä mitä haluavat. Itse ottavat kuitenkin yhteyttä, minä kun en jahtaa naisia. Niin alas en mene. Monelle naiselle tuntuu että pitäisi olla terapeuttina. Yeah not gonna happen.

Itselläkin samoja kokemuksia ja mikäli nyt vielä seuraava nainen osuu kohdalle jonka kanssa on vaarana mennä juttu syvemmäksi, aion kysyä että onko lääkityksiä ja masennusta, mikäli on niin ohisekrorille vaan.

Vierailija
828/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin samoja kokemuksia ja mikäli nyt vielä seuraava nainen osuu kohdalle jonka kanssa on vaarana mennä juttu syvemmäksi, aion kysyä että onko lääkityksiä ja masennusta, mikäli on niin ohisekrorille vaan.

Perusta oma ketju, näyt vastailevan itsellesi. Ketään ei fantasiasi kiinnosta.

Vierailija
829/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kynnyskriteeriä naisille, joista en yrityksistä huolimatta oikein pysty joustamaan: normaalipaino ja ei alakouluikäisiä pieniä lapsia. Täytän luonnollisesti nämä kriteerit itsekin (lapsia ei ollenkaan).

Olen 39-vuotias ja ikävä kyllä pelkästään normaalipainon toivominen karsii jo yli puolet kaikista suomalaisista naisista ikäryhmässäni pois. Tähän kun vielä vielä lisää toiveen lapsettomuudesta tai jo vanhemmista lapsista, niin jäljelle jää enää muutama kymmenen prosenttia naisista. Ja näistä jäljelle jäävistä sinkkuja on reilusti alle puolet.

Näin kolme hyvin pieneltä kuulostavaa kriteeriä eli normaalissa painossa pysyminen, sinkkuus ja se ettei ole eronnut pian lasten saannin jälkeen, pudottavat varmasti lähemmäs 90% ikäisistäni naisista pois.

Jäljelle jääävästä joukosta pitäisi sitten löytää joku jonka kanssa arvot ja huumorintaju kohtaavat, ja jonka kanssa syntyy fyysinen kipinä. Ja joku joka myös kokee löytäneensä samoja asioita minusta.

Eli suoraan sanoen aika kovin vaikealta tuntuu ihan todennäköisyyksien valossa...

Vierailija
830/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yksi pointti. Jos mies tekee aloitteen. On 5% mahdollisuus, että hän on hyvä. Hyvät miehet eivät ahdistele naisia. Miksi se, että ei tee aloitetta katsotaan ujoudeksi. Itsellä se johtuu naisten kunnioittamisesta. Jos muistatte, kaikki naiset eivät pidä siitä, että vieraat miehet lähestyvät heitä. Joten pitää olla jo aika selvä tapaus, että miehenä voin tuoda haluni esiin. Siksi olisikin hyvää näin metoo aikana, että naiset ottaisivat lusikan kauniisti käteen.

Olen edelleen ja aidosti sitä mieltä, että jos metoo vaikuttaa miehen aloitteisiin niin on kaikkien kannalta parempi, ettei hän niitä tee. Normaali mies ymmärtää kyllä, ettei moikkaaminen ja keskustelun avaus johda metoo-syytteisiin.

Vierailija
831/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma ketju, näyt vastailevan itsellesi. Ketään ei fantasiasi kiinnosta.

En kylläkään vastannut. Mielestäsi on siis aivan mahdotonta, että on olemassa mt-ongelmaisia naisia? Vai etkö ylipäätään kestä mitään kritiikkiä joka kohdistuu naisiin tai esittää naiset epämukavassa valossa?

Vierailija
832/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee kuvailuja näistä miehistä, niin samat asiat toistuu viestistä toiseen. Ujoja, päihteettömiä, hyvin käyttäytyviä ja kohteliaita unelmavävyjä, jotka eivät syystä tai toisesta tee aloitteita. Näkee melko selvästi että näille miehille ei ole kysyntää, vaan aina he olisivat täydellisiä jollekin muulle naiselle.

Olen muutamankin kerran tapaillut tällaista ihan kunnollista työssäkäyvää miestä, jolle en sitten itse ole syystä tai toisesta kelvannut. Todennäköisesti liikaa temperamenttia, joku ulkonäössä ei ole viehättänyt tms. Selityksinä on tullut mm. "Olen pelännyt että rakastun kunnolla, enkä nyt töiltäni pysty jatkuvasti näkemään". Hmm. Haisee vähän bullshitilta. Totuus on varmaan sitä, että ei ole vaan kolahtanut, joskus se on jostain pienestä asiasta tai monen pikkuasian summasta kiinni.

Temperamenttia, eli olet sinäkin näitä vähän joka asiasta kilahtelevia neitosia, voin kertoa että siinä on se syy vaikka mies ei ehkä uskaltanutkaan suoraan sanoa. Miehet arvostaa tasaista ja helppoa parisuhdetta, eikä kaipaa siihen mitään "tikusta draamaa"-meininkiä.

Niin varmasti olenkin. En miellä sitä negatiiviseksi piirteeksi, sillä temperamentti ja libido kulkevat käsi kädessä niinkuin eräät psykologian teoriat väittävät, ja räiskyvä temperamentti tarkoittaa myös ilotulituksia vuoteessa ja eläväistä voimakasta ihmistä. Omassa elämässäni olen huomannut että sovin paremmin yhteen yhtä voimakasluonteisen ihmisen kanssa, he paremmin ymmärtävät kiehahtavaa verta kuin rauhallisemmat viilipytyt. Mieheni kanssa opettelemme rauhoittamaan/ rauhoittumaan ja ymmärrämme toisiamme. Jonkun liian viileätemperamenttisen kanssa elämä olisi varmasti aika raskasta, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin riidoista vetäytyvä ihminen. Parempi keskustella asiat halki kovaankin ääneen kuin jäädä katkeruutta kytemään.

Vierailija
833/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, että miten naiset kuvittelevat löytävänsä hyvän miehen, kun he arvostavat ominaisuuksia jotka kertovat päinvastaista. Ja sitten ne hyvät ominaisuudet nähdään huonoina. No ei voi sano kuin, että jokainen nainen on huonon miehensä ansainnut.

Minulla on hyvä mies. Ihana mies. Rakastava, luotettava, huolehtivaisin ihminen, jonka koskaan olen tavannut (ei vain minua kohtaan vaan myös muita läheisiään, aina valmis auttamaan). Hän on myös ekstrovertti, avoin, iloinen, puhelias, "supliikki", aloitteellinen ja paljon muuta positiivista.

Ujous, totaalipäihteettömyys, kaverittomuus, introversio ja vastaavat asiat eivät tee kenestäkään hyvää ihmistä.

Vierailija
834/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti olenkin. En miellä sitä negatiiviseksi piirteeksi, sillä temperamentti ja libido kulkevat käsi kädessä niinkuin eräät psykologian teoriat väittävät, ja räiskyvä temperamentti tarkoittaa myös ilotulituksia vuoteessa ja eläväistä voimakasta ihmistä. Omassa elämässäni olen huomannut että sovin paremmin yhteen yhtä voimakasluonteisen ihmisen kanssa, he paremmin ymmärtävät kiehahtavaa verta kuin rauhallisemmat viilipytyt. Mieheni kanssa opettelemme rauhoittamaan/ rauhoittumaan ja ymmärrämme toisiamme. Jonkun liian viileätemperamenttisen kanssa elämä olisi varmasti aika raskasta, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin riidoista vetäytyvä ihminen. Parempi keskustella asiat halki kovaankin ääneen kuin jäädä katkeruutta kytemään.

Viileätemperamenttisilla ei alun alkaenkaan olisi samoja riitoja kuin teillä temperamenttisilla, jotka tykkäätte riidellä joka asiasta että päästään harrastamaan raivokasta sovintoseksiä. Riitelyhän on teille suorastaan esileikki.

Vierailija
835/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset yksi pointti. Jos mies tekee aloitteen. On 5% mahdollisuus, että hän on hyvä. Hyvät miehet eivät ahdistele naisia. Miksi se, että ei tee aloitetta katsotaan ujoudeksi. Itsellä se johtuu naisten kunnioittamisesta. Jos muistatte, kaikki naiset eivät pidä siitä, että vieraat miehet lähestyvät heitä. Joten pitää olla jo aika selvä tapaus, että miehenä voin tuoda haluni esiin. Siksi olisikin hyvää näin metoo aikana, että naiset ottaisivat lusikan kauniisti käteen.

Puhutko nyt seksistä vai seurustelusta? En usko että monikaan nainen pitää kohteliaan, siistin ja normaalisti käyttäytyvän herrasmiehen KAHVIkutsua ahdisteluna. Konahtaneet tapaukset erikseen. Se taas on ihan tuurista kiinni mitä käy jos "halujaan" menee vieraalle naiselle ilmaisemaan.. :D

Ihan puhun vieraan naisen lähestymisestä, ilman erittelyä seurustelu tai seksi. Eli sinun mielestä tämä koko metoo keskustelu on ollut turhaa? Siellä juuri on tullut ilmi, että kaikki naiset eivät pidä edes siitä, että siisti ja kohtelias mies lähestyy heitä kaupassa tms.

Sinun mielestäsi näiden naisten kokemus on arvoton ja minun miehenä pitäisi tämä unohtaa, koska sinä haluat miesten lähestyvän sinua, etkä ole itse valmis ottamaan vastuuta aloitteesta?

Ja sitten vielä, itse en enää edes arvosta lahnoja jotka eivät kykene aloitteelliseen toimintaan. Ennemmin vedän käteen kuin tuhlaan kallista aikaani huonoon seksiin.

En itse naisena ole ikinä lähtenyt mihinkään ismeihin mukaan, joihin mielestäni metoo ja viimeisin black lives matter kuuluvat. Minulla ei ole tapana yleistää, kerroin vain oman mielipiteeni omasta näkökulmastani. Joten en oleta sinun tai kenenkään muun ryhtyvän ventovieraan palstakommentaattorin mielipiteiden perusteella yhtään mihinkään. En myöskään maininnut sanallakaan kenelle aloitteen tekeminen kuuluu, kaikelle on oma aikansa ja paikkansa, ja joissain tilanteissa siististi pukeutuvan mukavanoloisen miehen (jonka luonnollisesti pitäisi myös viehättää omaa silmää) lähestyminen voisi johtaa treffeihin, toisessa tilanteessa en edes pysähtyisi keskustelemaan vaan menisin laput silmillä ohi (huonosti nukuttu yö, huono päivä, v-käyrä korkealla, väärinkäsitys "yrittää varmaan myydä jotain/ ryöstää"). Joten. Tee mikä itsellesi sopii, mutta seksin ehdottelua kauppareissulla en suosittele. Enkä muuten itsekään pidä lahnoista, sellaiseen mieslahnaan kerran törmäsin ja jestas mikä järkytys. Jos naiset noin käyttäytyy niin hävetkää.

Eli sinulle rasismi on ok. Ja naisten ahdistelukaan ei ilmeisesti haittaa. No kukin tavallaan.

Siis..mitä? Ymmärrän että trollin työ on trollata mutta.. mitä? Ei, rasismi ei ole ok. Naisten ahdistelu ei ole ok. Ihmismäinen käytös on ok. Toisen lähestyminen ystävällisesti ja kunnioittaen on ok. Ymmärsitkö?

Lue mitä itse kirjoitit.

Parempaa, minä kirjoitin mitä itse kirjoitin. Selitä sinä itsesi. Se ettei ole #metoo / #blacklivesmatter = rasisti naisvihaaja? EI. Se tarkoittaa sitä, että ajattelee omilla aivoillaa, eikä lähde mihinkään joukkoharhaan mukaan. Molemmissa oli alunperin hyvää tarkoittavat tarkoitusperät, mutta kaatuivat noitavainoihin ja väkivaltaisiin mielenosoituksiin, jotka minusta ovat molemmat väärin, eivätkä edistä kumpaakaan; ei tasa-arvoa, eikä rotuerottelun loppumista. Sota ei ole tie rauhaan.

Värillisten ihmisten kohtelu Yhdysvalloissa ei ole mitään harhaa. Ottaa päähän rasistit jotka tulee selittämään, " en ole rasisti ajattelen omilla aivoilla." Ikäviä uutisia sinulle, ajattelu vaatii työkaluja, joita sinulle ei selvästikään ole.

Vierailija
836/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi kynnyskriteeriä naisille, joista en yrityksistä huolimatta oikein pysty joustamaan: normaalipaino ja ei alakouluikäisiä pieniä lapsia. Täytän luonnollisesti nämä kriteerit itsekin (lapsia ei ollenkaan).

Olen 39-vuotias ja ikävä kyllä pelkästään normaalipainon toivominen karsii jo yli puolet kaikista suomalaisista naisista ikäryhmässäni pois. Tähän kun vielä vielä lisää toiveen lapsettomuudesta tai jo vanhemmista lapsista, niin jäljelle jää enää muutama kymmenen prosenttia naisista. Ja näistä jäljelle jäävistä sinkkuja on reilusti alle puolet.

Näin kolme hyvin pieneltä kuulostavaa kriteeriä eli normaalissa painossa pysyminen, sinkkuus ja se ettei ole eronnut pian lasten saannin jälkeen, pudottavat varmasti lähemmäs 90% ikäisistäni naisista pois.

Jäljelle jääävästä joukosta pitäisi sitten löytää joku jonka kanssa arvot ja huumorintaju kohtaavat, ja jonka kanssa syntyy fyysinen kipinä. Ja joku joka myös kokee löytäneensä samoja asioita minusta.

Eli suoraan sanoen aika kovin vaikealta tuntuu ihan todennäköisyyksien valossa...

Kyllä niitä normaalipainoisia sinkkunaisia on enemmän kuin tuossa hieman pessimistisesti arvioit :) Mutta se on kyllä totta, että hoikilla ja fiksuilla (oletan että tätäkin toivot) sinkkunaisilla on todennäköisesti kriteerit aika korkealla miehen suhteen. 

Vierailija
837/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viileätemperamenttisilla ei alun alkaenkaan olisi samoja riitoja kuin teillä temperamenttisilla, jotka tykkäätte riidellä joka asiasta että päästään harrastamaan raivokasta sovintoseksiä. Riitelyhän on teille suorastaan esileikki.

Niin kai sitten, en tiedä miksi se on huono asia. Ihmisiä on erilaisia ja muissa kulttuureissa vastaava räiskyminen tuntuu olevan suorastaan normi. (Latinalainen amerikka esim. rajusti yleistäen ja stereotypioiden pohjalta tosin.) Asiat riitelee, ei ihmiset. En pysty ottamaan tuota oikein loukkauksena millaiseksi se ilmeisesti oli tarkoitettu. 

Vierailija
838/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, että miten naiset kuvittelevat löytävänsä hyvän miehen, kun he arvostavat ominaisuuksia jotka kertovat päinvastaista. Ja sitten ne hyvät ominaisuudet nähdään huonoina. No ei voi sano kuin, että jokainen nainen on huonon miehensä ansainnut.

Minulla on hyvä mies. Ihana mies. Rakastava, luotettava, huolehtivaisin ihminen, jonka koskaan olen tavannut (ei vain minua kohtaan vaan myös muita läheisiään, aina valmis auttamaan). Hän on myös ekstrovertti, avoin, iloinen, puhelias, "supliikki", aloitteellinen ja paljon muuta positiivista.

Ujous, totaalipäihteettömyys, kaverittomuus, introversio ja vastaavat asiat eivät tee kenestäkään hyvää ihmistä.

Kukaan ei myöskään automaattisesti muutu hyväksi kumppaniksi, jos on joku juopotteleva, hölösuu ekstrovertti...

Vierailija
839/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IMO parempi tiedostettu ja hoidossa oleva ongelma, kuin sellainen jolle ei olla tehty mitään. Miesten joukosta muuten löytyy enemmän sellaisia tapauksia, jotka tarvitsisivat hoitoa/terapiaa, mutta eivät sitä edes hakeudu etsimään. (Tsekkaa jos et usko, naiset käyttävät ahkerammin mielenterveyspalveluja.)

Vierailija
840/1617 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen 3 ikähaarukkaan sopivaa miestä. He ovat kavereitani, ja sinkkuja. Näen selkeästi syyt sinkkuuteen, mutta he eivät. Joko luulevat vääriä syitä oikeiksi, tai sitten eivät näe syitä ollenkaan. Yksi näistä tietää kyllä miksi on sinkku, eli sen että kukaan ei lopulta kolahda hänelle, mutta ei näe syytä miksi näin on.

Vastaan siis että ei ole sellaisia tuttuja miehiä.

Jep, sivusta ne näkyy oikein hyvin. Että vaikka säännöllinen Thaimaassa prostituoitujen luona ravaaja ei enää ole parisuhdemateriaalia. Eikä mies, jonka jutuista se naisviha kuuluu heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme