Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista tuttua 30-40v miestä joka olisi ihan hyvä mies, mutta sinkku?

Vierailija
28.09.2017 |

Esim veli, poika, kaveri, työkaveri. Ihan kuka tahansa kenet vain tunnet ja joka olisi ihan kunnollinen kun vain löytäisi jonkun? Ajattelin vain, että onko sellaisia miehiä olemassakaan kun tuntuvat olevan kadonneet.

Kommentit (1617)

Vierailija
41/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsomalla löytyy. Liikaa huonoja kokemuksia naisista niin on parempi pitää heidät sopivalla etäisyydellä.

Vierailija
42/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla on sellainen kaveri. Tekee kovasti töitä on fiksu, pitkä tumma ja komea. Tuli hoitamaan isänsä yritystä kun papalla alkoi terveys reistata ja samalla opinnot jäivät kesken. Miinuksena on varmaan se että ei hevillä jätä ystäviään naisen takia aiempien kokemusten vuoksi ja yrittäjänä on sidottu elämään pikkupaikkakunnalla. Kavereiden kanssa ollaan toppuuteltu sitä kun tarjolla olisi parikymppisiä naisia tai sitten jotain yh tapauksia.

Miksi pitäisi jättää ystävät naisen takia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On veljeni. Noin kolmekymppinen.

Hyvä kroppa ja liikunnallinen.

Ei hengaa naisten kanssa vapaa-ajallaan, eikä kaipaa huomiota. On työt ja autot.

Ei silti erotu joukosta vissiin riittävästi, mutta jos joku viitsisi tutustua siitä saisi erittäin luotettavan ja huumorintajuisen elämänkumppanin.

Vierailija
44/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on Pohjois-Karjala täynnä. Eivät ehkä sisäsiistejä tai lukutaitoisia, mutta spermanäyte irtoaa äkkiä.

Vierailija
45/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hengaa naisten kanssa vapaa-ajallaan, eikä kaipaa huomiota. On työt ja autot.

Ei silti erotu joukosta vissiin riittävästi, mutta jos joku viitsisi tutustua siitä saisi erittäin luotettavan ja huumorintajuisen elämänkumppanin.

Se on homo.

Vierailija
46/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on homo.

Ei ole. Tyttöystävä petti häntä kolme vuotta sitten.

Vierailija
47/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Koulutettu, vakavarainen, mukava, mutta lyhyt ja ei kyllä komeaksi voi sanoa. Hiukan on massuakin. Tällä hetkellä 39. Etsii noin 30-vuotiasta naista, koska haluaa perheen. Etsii tosissaan, mutta mitään ei ilmaannu. Osaatteko naiset oikeasti sanoa, missä vika.

Mitä...? Onko tämä vitsi?

Lyhyt, ruma, lihava ja vanha mies etsimässä 30-vuotiasta naista? Kerro nyt oikeasti yksikin syy miksi kukaan nainen tyytyisi tuohon, kun on vielä vuosia aikaa etsiä parempaa ennen kuin perheen perustamisen suhteen tulee kiire.

Siksi, että mies on "mukava"? Kuka nyt ei ole?

Vierailija
48/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista.

Tuon ikäiset hyvät ovat varattuja. Tai jos vapautuvat, ovat lähes heti taas poissa markkinoilta.

Äläs höpsi -  Suomessa on kuulemma jo yli miljoona sinkkua, joten kyllä siihen määrään mahtuu monenlaista miestä ja naista.

Vierailija
49/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Koulutettu, vakavarainen, mukava, mutta lyhyt ja ei kyllä komeaksi voi sanoa. Hiukan on massuakin. Tällä hetkellä 39. Etsii noin 30-vuotiasta naista, koska haluaa perheen. Etsii tosissaan, mutta mitään ei ilmaannu. Osaatteko naiset oikeasti sanoa, missä vika.

Etsisi oman ikäisistään. Ja tasoisistaan: ruman ja ylipainoisen on kelvattava.

Höh. Ei naisia näin voi yleistää! Tuntuvat parempina säilyvän kuin miehet.

Totta. Korjaan: etsisi about oman ikäisistään. Hyvinhän se vähän päälle nelikymppinenkin vielä ehtii lisääntymään. Lyhyen ja mahakkaan ei ole kovin todennäköistä 30v lisääntymishaluista löytää, heillä on vielä enemmän varaa valita kuin nelikymppisellä.

Vaikuttaa siltä että aika moni nainen sekottaa Tinder-kysynnän parisuhdekysyntään. Se että lähes kuka tahansa 35+ nainen saa Tinderistä helposti komeita minkä tahansa ikäisiä panijoita, ei tarkoita sitä että miehet jonottaisivat alttarille.

Tuon kuvatun miehen mahdollisuuksia miettiessä kannattaa muistaa että

- koulutus ja vakavaraisuus nostavat miehen tasoa

- ylipaino on pienempi miinus miehellä kuin naisella, suurin miinus miehellä on enemmänkin hintelyys joka naisella olisi pienempi miinus

Hieman mahakkaan, ei-komean mutta koulutetun ja vakavaraisen miehen vastine siis voi hyvinkin olla melko tavallisen näköinen, vähän pyöreä 33-35v nainen jolla on todella kiire perustaa perhe. Jos haussa on hoikka ja nätti kolmekymppinen, mahdollisuudet alkavat näyttämään heikoilta.

https://flavorwire.files.wordpress.com/2014/09/ijgzwsk.png

Tästä kuvaajasta näkyy elintapojen vaikutus. Åbo Akademin tutkimuksen mukaan, johon osallistui 12 000 suomalaista, naisen paras ikä on n. 25v ja miehen paras ikä on naisen ikä + 3-5v. Kuitenkin tosielämässä miesten silmissä tuota nuorempi on kaunein, ja naiset n. 35v jälkeen lakkaavat pitämästä itseään vanhempia (huonokuntoisia) miehiä parhaan näköisinä. Mahasta kannattaisi siis hankkiutua eroon, ja ehkä päivittää tyyliä nuorekkaammaksi.

Saavat miehet toki haaveilla... Mutta tuo vaikuttaa tasan yhtä epätoivoiselta kuin varmaan miesten korvissa 5-kymppisten naisten kehut itsevarmutensa ja naiseutensa löytämisestä "aikuisena".

Vierailija
50/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on sellainen. Oikein hyvännäköinen, todella mukava, puhdas ja hyvin pukeutuva. Akateeminen ja hyvätuloinen. Ja silti sinkku.

Vierailija
51/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. 38/184, normaalivartaloinen, kalju, pitää kissoista ja yleensä eläimistä, vakituinen työ it-alalla, kaksi tutkintoa, ehkä nörtti, hyvin musikaalinen, heittää keikkaa silloin tällöin, ei halua lapsia etc. Aika hauskannäköinen.

Vierailija
52/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuo sinkkuus kumoaa tuon "ihan hyvän miehen"?

muuten olsi hyvä mutta kun on sinkku niin ei olekaan?

Vierailija
53/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni ei ole ollut vakituista parisuhdetta sen jälkeen kun hän erosi vaimostaan noin 10 vuotta sitten. Hän ei enää milloinkaan halua joutua samanlaiseen tilanteeseen - heillä meni harvinaisen pahasti sukset ristiin ja kumpikin onnistui kaivamaan toisesta esiin kaikkein pahimmat piirteet.

Eli niin yksi huono kokemus tuhosi komean ja mukavan miehen halun vakiintua.

Vierailija
54/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Luotettavuus ja huumorintaju vain eivät ole niin harvinaisia ominaisuuksia, että kukaan sen vuoksi alkaisi hirveästi nähdä vaivaa ihmisen takia, joka kyhjöttää omissa oloissaan.

Luulisin, että suurimmalla osalla ongelma on lähinnä haluttomuus ottaa riskejä ja tutustua ihmisiin.

Vierailija
55/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kolmekymppinen tuttu on ktm ja hyvässä duunissa, pitkä, hyvännäköinen, viettää paljon aikaa vanhempiensa kanssa joilla purjevene ja asunto Espanjassa, perhekeskeinen. Etsii naista mutta hänellä on korkeat standardit. Oli kiinnostunut minusta (silloin 21v) mutta en lämmennyt.

Vierailija
56/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman.

Lääkäri, eronnut, hyvin kriittinen ja arvosteleva naisten suhteen, arvostelee ulkonäköä ja sairaanhoitajat ovat pelkkää valkoista massaa..

Insinööri stadissa, käynyt varmaan sadoilla treffeillä, kukaan ei kelpaa.

Työtön, asuu pikkupaikkakunnalla, ihana tyyppi, ei vaan tapaa ketään..

Insinööri pohjoisessa, ottaisin itse, jos asuisi etelämmässä

Remonttimies, arka, ujo, ei uskalla tavata ketään.

Fyysikko, ruma ja ärsyttävä, kukaan ei jaksa eikä huoli , en minäkään 😂

Vierailija
57/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sinkkuuden syy on vapaaehtoinen lapsettomuus. On vaikea tavata naisia, joilla ei ole lapsia ja jotka eivät halua lapsia.

Täällä olisi yksi 39-vuotias nainen

Vierailija
58/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverini on sellainen. Oikein hyvännäköinen, todella mukava, puhdas ja hyvin pukeutuva. Akateeminen ja hyvätuloinen. Ja silti sinkku.

Taidetaan olla samalla työpaikalla ;). No itse en ole hyvätuloinen, mutta hyväsydäminen ;) ja tulot ok. Pyörin Tinderissä, joten sieltä voi tulla etsimään. Tosin sen verran huonosti mätsejä ja nollat treffit takana, joten kohta minuun voi törmätä enää vain työpaikalla ja kotona. Antaa olla, mutta kyllä tänne saa tulla moikkaamaan, jos vaan joskus eksyt kotiovelleni ;).

Vierailija
59/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolueellinen sanomaan olenko kunnollinen, mutta ehkä sovin kuvaukseen.

Kun tätä lueskelee, palaa mieleen miksi en ole koskaan katsellut 30-40v naisia "sillä silmällä". En silloin kun olin kolmekymppinen, enkä nyt kun olen nelikymppinen.

Nyt sitten ajattelette että jaahas, taas yksi pappa haaveilemassa parikymppisistä naisista. No enpäs olekaan, edellinen seurustelusuhde oli 7v vanhemman naisen kanssa. Sitä edellinen oli 13v nuoremman kanssa, myönnettäköön.

30-40v ikäluokalla ei vaikuta olevan mitään muuta mielessä kuin miehen speksit: pituus, ammatti, tulot. Mies on statusesine; kuinka komean ja hyvin tienaavan saan?

Yli nelikymppistä seurustelukumppaniani ei häirinnyt se että olin 11cm lyhyempi (tai 20cm korkkarien kanssa joita hän aina käytti) ja tienasin n. puolet vähemmän. Häntä edeltänyt nuori nainen ei koskaan kysynyt rahasta tai ajatellut miten hyvänä "saaliina" hänen tuttavansa minua pitivät.

Minulla on kyllä profiilissa rajaus 25-50v, mutta pääsääntöisesti rajaan jokaisen välillä 30-40v pois laskuista.

Vierailija
60/1617 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikybänen kirjoitti:

Olen puolueellinen sanomaan olenko kunnollinen, mutta ehkä sovin kuvaukseen.

Kun tätä lueskelee, palaa mieleen miksi en ole koskaan katsellut 30-40v naisia "sillä silmällä". En silloin kun olin kolmekymppinen, enkä nyt kun olen nelikymppinen.

Nyt sitten ajattelette että jaahas, taas yksi pappa haaveilemassa parikymppisistä naisista. No enpäs olekaan, edellinen seurustelusuhde oli 7v vanhemman naisen kanssa. Sitä edellinen oli 13v nuoremman kanssa, myönnettäköön.

30-40v ikäluokalla ei vaikuta olevan mitään muuta mielessä kuin miehen speksit: pituus, ammatti, tulot. Mies on statusesine; kuinka komean ja hyvin tienaavan saan?

Yli nelikymppistä seurustelukumppaniani ei häirinnyt se että olin 11cm lyhyempi (tai 20cm korkkarien kanssa joita hän aina käytti) ja tienasin n. puolet vähemmän. Häntä edeltänyt nuori nainen ei koskaan kysynyt rahasta tai ajatellut miten hyvänä "saaliina" hänen tuttavansa minua pitivät.

Minulla on kyllä profiilissa rajaus 25-50v, mutta pääsääntöisesti rajaan jokaisen välillä 30-40v pois laskuista.

Et ole kunnollinen. Lue hyvä ihminen oma tekstisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi