Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia joilla ei ole koskaan ollut menkkakipuja?

Vierailija
28.09.2017 |

Vai olenko jonkin sortin luonnonoikku? Omassa ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään joka pärjäisi ilman särkylääkkeitä, mutta mulla ei koskaan ole ollut niitä kramppeja... Mielialanvaihtelut on kyllä voimakkaita

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päätit kysyä tätä asiaa tältä palstalta etkä esim. naispuolisilta ystäviltäsi?

Vierailija
2/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, tiedän että menkat on tulossa vain siitä että kiukuttaa, muuten ei ole mitän fyysisiä oireita, joskus harvoin saattaa rintoja vähäsen aristaa.

Tuntuu vähän hassulta kun en osaa sympata niitä krampeissaan tuskailevia ollenkaan kun en tiedä miltä ne kivut tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päätit kysyä tätä asiaa tältä palstalta etkä esim. naispuolisilta ystäviltäsi?

Silmä käteen

Vierailija
4/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap nimenomaan sanoi että ystävänsä kärsivät kivuista

Vierailija
5/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei myöskään ole koskaan ollut minkäänlaisia kipuja. Ennen menojen alkua, tulee vatsaan jännä tunne, mutta ei ole missään nimessä kipeä. Minä olen myös tuttavapiirini luonnonoikku :)

Vierailija
6/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ollut alle kolmekymppisenä yhtään kipuja mutta mitä vanhemmaksi tulee niin sitä kivuliaammat menkat on joka kuukausi. Olen nyt 39 ja kaksi yläkouluikäistä lasta.

Vierailija
7/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Ekana päivänä tai päivää ennen alavatsa saattaa jomottaa vähän ts. Tuntuu siltä kuin maha olisi sekaisin? Ei se kuitenkaan kivuliasta ole, vähän epämukavaa vain. Sen jälkeen ei tunnu mitään.

Vierailija
8/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko niukkavuotoisia te kivuttomat?

Vierailija
9/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa paska te joilla on kivuttomat menkat

Ite makaan sikiöasennossa sängyssä ja itken 2-3 päivänä kuukaudessa

Vierailija
10/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei myöskään ole koskaan ollut minkäänlaisia kipuja. Ennen menojen alkua, tulee vatsaan jännä tunne, mutta ei ole missään nimessä kipeä. Minä olen myös tuttavapiirini luonnonoikku :)

Sama. Kierron vaiheen huomaan finneistä.

Kaverit usein puhuvat menkkakivuista, ja lisäävä "no tiedäthän". Mutta kun en tiedä.

Vierailija
11/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan älyttömän helpot menkat yleisesti. Koskaan ei ole mitään pms-oireita, menkat kestää kolme päivää ja verta tulee ehkä desi, jos sitäkään. Sillon ku menkat alkaa, niin mulla tulee muutama hetkellinen kipukohtaus, mutta koskaan ei särkylääkkeitä ole tarvinu ottaa.

Vierailija
12/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan :D päinvastoin

Vierailija
13/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muuttunut kivuttomaksi synnytyksen jälkeen? Yhdessä artikkelissa sanotaan, että etenkin synnyttämättömillä naisilla runsas vuoto voi pakkautua pitkäksi aikaa kohtuun ja venyttää sitä aiheuttaen kipeää supistelua..

Vierailija
14/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että aika normi, mutta aika pitkät menkat, jopa 7-8 päivää.

Vierailija
15/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, mutta syytä ollakin. Menkat tuli ekan kerran 9-vuotiaana ja alkoi kunnolla 10-vuotiaana. Ennen menkkoja saattaa olla, että rinnat kipeytyy, mutta ei aina. Ekana päivänä vatsassa on tunne kuin olisi huono olo tai jotain. Ei kipua tai nipistelyä. Eikä häiritse kun tiedän mistä on kyse. Vuotopäiviä on ehkä 1-2 ja sitten sellaista, että pyyhkiessä vaan tulee jotain hailakkaa verta. Mielialat pysyy tasaisina, mitä nyt himottaa ovuloidessa. Finnejä saattaa pukata välillä, mutta ei aina niitäkään. Nyt ikää 37v.

Vierailija
16/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en ole koskaan kuullut että jollain ei olisi koskaan minkäänlaisia kuukautiskipuja. :O Onneksi olkoon vaan!

Itselläni ei tule kiukuttelua ja harvoin mielialanvaihteluja, mutta noin 2-4 päivää tuntuu siltä niin kuin sisälmykseni olisivat pahasti tulehtuneet ja solmussa. Pahimmat krampit, joita ei onneksi ole joka kerta, tuntuvat siltä kuin siellä tulehtuneessa lihassa olisi iso hitaasti liikkuva veitsenterä. Lisäksi kivulias turvotus ja ripuli... Aika kiva. Ja tiedän monta pahempaa tapausta.

Vierailija
17/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle jo ne puolentoista vuorokauden aikana tulevat kipukrampit, turvotus mahassa ja ripulointi on paha, ja tämä ei ole monelle vielä mitään. Helpolla pääsette täysin kivuttomat! Mutta elämä on..

Vierailija
18/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, mutta syytä ollakin. Menkat tuli ekan kerran 9-vuotiaana ja alkoi kunnolla 10-vuotiaana. Ennen menkkoja saattaa olla, että rinnat kipeytyy, mutta ei aina. Ekana päivänä vatsassa on tunne kuin olisi huono olo tai jotain. Ei kipua tai nipistelyä. Eikä häiritse kun tiedän mistä on kyse. Vuotopäiviä on ehkä 1-2 ja sitten sellaista, että pyyhkiessä vaan tulee jotain hailakkaa verta. Mielialat pysyy tasaisina, mitä nyt himottaa ovuloidessa. Finnejä saattaa pukata välillä, mutta ei aina niitäkään. Nyt ikää 37v.

En minäkään mielestäni kivuliaita ja runsaita kuukautisia ansaitse, vaikka alkoivat "vasta" 11-vuotiaana.

Vierailija
19/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole minkäänlaisia menkkaoireita ja vuoto kestää vain muutaman päivän! Olen miettinyt voiko johtua siitä että olen käyttänyt hormooniehkäisyä jo monta vuotta.. Mutta en muista mitään kipuja teininäkään kun menkat alkoi. Nainen 30v

Vierailija
20/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös ilmeisen helpot: ei kipuja, 3-4 päivää, niukka vuoto.

Tai mistä minä tiedän mikä on normi kun eipä noita toisten vuotoja näe, mutta siteiden kokosuositusten perusteella sanoisin niukaksi. Ensin himottaa ja kierron lopussa masentaa (vai onko se jo alku).