Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia joilla ei ole koskaan ollut menkkakipuja?

Vierailija
28.09.2017 |

Vai olenko jonkin sortin luonnonoikku? Omassa ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään joka pärjäisi ilman särkylääkkeitä, mutta mulla ei koskaan ole ollut niitä kramppeja... Mielialanvaihtelut on kyllä voimakkaita

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olenko jonkin sortin luonnonoikku? Omassa ystäväpiirissäni ei ole yhtäkään joka pärjäisi ilman särkylääkkeitä, mutta mulla ei koskaan ole ollut niitä kramppeja... Mielialanvaihtelut on kyllä voimakkaita

Ole onnellinen!

T. Kroppa ihan sekaisin menkkojen aikana.

Vierailija
22/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole minkäänlaisia menkkaoireita ja vuoto kestää vain muutaman päivän! Olen miettinyt voiko johtua siitä että olen käyttänyt hormooniehkäisyä jo monta vuotta.. Mutta en muista mitään kipuja teininäkään kun menkat alkoi. Nainen 30v

No voi johtua osittain ehkäisystä. Eihän sitä tiedä onko joku elimistössä muuttunut sinä aikana, kun on pillereitä syönyt. Itselläkin oli kivuttomin aika, kun pillereitä söin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko niukkavuotoisia te kivuttomat?

Minä en ainakaan :D päinvastoin

En minäkään.

Vierailija
24/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliset menkkani ovat kivuttomat ja niukasta normaaliin vuodoltaan. Ei mikään kummempi koettelemus. Muistan e-pillereiden aiheuttaneen jumalattomia kuukautiskipuja, siis sellaisia että tuntui kuin koko kohtu irtoaisi vessassa käymisen yhteydessä. Ne kivut olivat kamalia, eikä gyne uskonut että pillerit voisi tehdä sellaista. No, kivut jäivät pillereiden mukana eikä vuosiin ollut. Toki, kuparikierukka aiheuttaa nykyään supistelua alaselkään mutta ei mitään niin hirveää, mitä pillerit teki.

Te joilla on luonnostaan tosi runsaat ja kivuliaat kuukautiset, olettehan tutkituttaneet, ettei ole endometrioosia? Liian moni kuvittelee, että superkivuliaat kuukautiset on normaalia, vaikka todellisuudessa taustalla olisi endoa. Toki kaikki kipu ei endoa ole. Yllättävän monet gynet ovat aika haluttomia tutkimaan endoa, koska tosi kivuliaatkin kuukautiset ovat jokin ihmeellinen normi. Siskollani on kyseinen sairaus ja on tullut vierestä seurattua sitä tappelua lääkäreiden kanssa, että sai edes tutkimuksia kun joka kuukausi meni päiviä, että makasi vain vessan lattialla itkien ja oksennellen :(