Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko miten sait tietää Estonian uppoamisesta?

Vierailija
28.09.2017 |

Mitä olit tekemässä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri alkoi taukotuvan kahvipöydässä mylvimään, kuinka tax free-viinaa on merenpohjassa ja sinne pitää sukeltaa äkkiä ja pian, ennen kuin etiketit likoaa irti...

Vierailija
22/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3-vuotias, enkä muista. Äitini oli kyseisenä yönä nähnyt unta, jossa hän mustien kehyksien läpi katsoi nyrskyävälle merelle, jossa laiva katosi aaltojen alle. Ei ollut ensimmäinen kerta, kun hän näki enneunen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 10 kk vanhan esikoisen kanssa kotona ja napsautin television auki niin kuin joka aamu. Huomenta Suomea katsoin. Kauhea uutinen, jota seurasin sitten koko päivän.

Vierailija
24/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muistikuvaa. Muistan paremmin vasta niitä seuraavien päivien lehtijuttuja ym. Olin silloin juuri täyttänyt 10, mutta en muista yhtään oliko kotona tai koulussa puhetta asiasta.

Vierailija
25/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, kotona. Hirveän synkkä syksysää. Muuten: ne laivat, jotka ajoivat Estonian ympärillä, tekivät potkureillaan pahaa jälkeä meressä tai lautoilla olleille matkustajille siellä pimeydessä. Karmea onnettomuus kyllä.

Vierailija
26/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisista kuulin aamulla. Olin juuri seuraavana päivänä lähdössä itse Ruotsin-laivalle. En kyllä nukkunut silmänräpäystäkään sinä yönä, enkä ole sen jälkeen oikein saanut laivassa oltua rennosti. Yritän välttää.

Vierailija
27/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen oli kuukauden ikäinen ja valvotti yöllä. Napsautin telkkarin auki ja selailin teksti-tv:tä ja yhtäkkiä alkoi tulla uutisia että Estonian on epäilty joutuneen merihätään.

Vierailija
28/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona lukemassa tenttiin ja mies soitti joskus aamupäivällä ja kertoi Estoniasta. Loppupäivä meni uutisia seuraillen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi