Olen hukassa enkä tiedä mitä tehdä. Asumusero
Eli, homman nimi on seuraava. Ajauduimme asumuseroon vaimon kanssa, koska suhteen kipinä tuntuu olevan sammunut. Että jos pieni erillään olo alkaisi taas sytyttämään. Ongelma tässä on se etten itse tiedä miten yrittäisin asiaa lähestyä.
Olen yrittänyt vähentää esimerkiksi tekstiä viestittelyä, aikaisemmin siis viestiteltiin lähes kaikesta,kokoajan.
Olen myös varonut etten puhuisi omista tunteitani. Omat tunteeni ovat siis edelleen samat, lähes sellaiset mitä oli kun tavattiin. Mutta on vaan hiipinyt mieleen, että voiko käydä niin että jos en puhu tunteistani, niin suhde vaan kylmenee? Yritän myös pitää kielenkannat kurissa, ja olla kysymättä mitä hän ajattelee, tai mitä tuntee. Antaa näiden tulla ajan kanssa, omalla painollaan että kertoo kun kertoo.
Mietin myös, että onko ihan väärin, kun olen miettinyt että haluaisin viedä hänet ulos syömään? Että olisi vaan me kaksi.ei lapsia ei kavereita,vaan se mistä kaikki alkoi.
Onko väärin näyttää tunteita muilla tasoilla? Miettinyt kukkien viemistä, ja tietysti tuo illallis "treffit"
Ilmeisesti lähiaikoina pitäisi mennä käymään kotona. Ja kauheasti perhosia vatsassa. Vähän kuten aikanaan kun aloitimme yhteisen matkan. Mutta en tiedä, uskallanko näillä vierailuilla kohdella puolisoani mitenkään erikoisesti, ollako vaan kun kylässä kaverilla?
Tähän asiaan ei tunnu olevan pelisääntöjä, eikä ohjekirjaa,joten menen vähänkuin tökkisin kepillä muurahaispesää.
Mitä tässä kannattaisi tehdä?
Järjestäkää uudet ensitreffit. Illan päätteeksi ota vaimosi anaali niin kyllä se siitä lähtee uuteen nousuun.