Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jokaiselle perheenjäsenelle sekä vieraille oma nimikoitu käsipyyhe vessassa?

Vierailija
28.09.2017 |

Saa perustella.

Nimikoidulla tarkoitan, että pyyhekoukun yläpuolella selkeästi lukee perheenjäsenen nimi ja myös vieraiden käsipyyhe on selkeästi merkittynä.

Onko teillä jokaiselle perheenjäsenelle sekä vieraille oma nimikoitu käsipyyhe vessassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraille oma, aikuisille yhteinen, kolmelle lapselle kaksi käsipyyhettä ripustettuna niin alas, että ylettävät. Kylpyhuoneita kaksi ja molemmissa samalla tavalla. Pyyhkeet vaihdan joka toinen päivä paitsi silloin, kun joku on sairaana päivittäin tai useamminkin.

Vierailija
2/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kasvo- ja käsipyyhkeiden yllä ei lue nimeä, joten ne ei ole varsinaisesti nimikoitu, mutta niille on omat paikat. Miehen käsipyyheellä ja vieraspyyhkeellä on nimikoidut pyyhenipsut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden aikuisen talous, ei ole oikein tarvetta nimikointiin. Kun on vieraita tulossa, vaihdan pyyhkeet. No, vaihdan toki muutenkin aina kun on tarvis.

Vierailija
4/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipyyhe on merkitty.

Mies halusi oman kasvopyyhkeen, kädet kuivaa käsipyyhkeeseen. Varmaan lapsuudessa opittu tapa.

Muksulla on omansa sopivalla korkeudella.

Mä pyyhin naamani hammaspesun jälkeen siihen käsipyyhkeeseen, en ole ikinä tajunnut miksi siihen pitäisi olla eri pyyhe eikä mies ole kyennyt selittämään.

Vieraita tulossa -> puhdas käsipyyhe.

Vierailija
5/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ymmärtänyt miksi vieraille pitäisi olla omat pyyhkeet, saati sitten perheenjäsenille. Meillä vaihdetaan pyyhkeet aina ennen vieraiden tuloa, muutoin suunnilleen kerran viikossa.

Vierailija
6/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on korillinen pikkupyyhkeitä noin 30kpl vessassa, joka päivä heitän niitä pyykkiin.

Vierailija
7/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ymmärtänyt miksi vieraille pitäisi olla omat pyyhkeet, saati sitten perheenjäsenille. Meillä vaihdetaan pyyhkeet aina ennen vieraiden tuloa, muutoin suunnilleen kerran viikossa.

Minä taas en ymmärrä miksi ne kädet pestään jos läästitään kuitenkin samoihin pyyhkeisiin.

Vierailija
8/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraspyyhe ainoa nimikoitu mutta kyllä meillä omat pyyhkeet on

Vierailija
9/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla omat pyyhkeet ja vieraille omansa. 2kertaa viikossa vaihdan useammin jos ollaan sairaana.

Mä olen ollut lastenhoitaja perheessä jossa oli vaan 1käsipyyhe vessassa johon luulin että kaikki kuivaa kätensä. Kunnes näin vanhempien kuivaavan siihen myös vauvan pyllyn. Siitä saakka vältellyt merkkaamattomia vieraspyyhkeitä.

Vierailija
10/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle oma ja vaihdan päivittäin. Pojan kaverit kun tulee kylään meille, niin heti joutuvat käsipesulle.

Vierailija
11/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta varmaan pitäisi. Itse pyyhin talouspaperiin tai pidän erillään oman pyyhkeeni, joku täällä sotkee pyyhkeen ja lattian sen alla mustaksi.

Vierailija
12/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä prkleen takia ne pyyhkeet pitäis nimikoida? Nyt on vuosi 2017, ei  1957!

Vierailija
13/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä prkleen takia ne pyyhkeet pitäis nimikoida? Nyt on vuosi 2017, ei  1957!

Kai nykyisin nimikoidaan ne naulakot eikä kirjota nimikirjaimia pyyhkeeseen.

Vierailija
14/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden aikuisen talous, ei tarvi, vaihdan parin pv välein. Silloin kun on vieraita (etenkin lapsia) vaihdan joka pv tai useammin. Silloin pidän myös kylpypyyhkeet kauempana etteivät kuivaile niihin, itse kuivataan eri pyyhkeisin.

Kerran sain tutun lapsen huulesta herppeksen omaan silmään, ei kosketeltu, oli hoidossa. Sen jälkeen olen vahtinut näitä herpeksiä, sellaisen (näkyvän) kantaja ei koske pyyhkeeseen ollenkaan. Hitto että oli kipeä, sitäpaitsi vaati erikoislääkärin ja tuli kalliiksi. Onneksi ei ole uusinut!

Vierailija
15/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nimikoituja käsipyyhkeitä. Vaihdan parin päivän välein ja toisessa vessassa kaikki taitaa muutenkin kuivata kätensä kylpypyyhkeisiinsä. Vieraille ei tarvise nimikoituja pyyhkeitä, kun käsipyyhkeet vaihdetaan ennen vieraiden tuloa ja heidän lähdettyään.

Vierailija
16/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alakoululaisten kaverit pesee niin huitaisten kätensä, että todellakin haluan, että heille on oma vieraspyyhkeensä. Muutenkin räkätauteja on tuon tuosta, niin minimoi tartunnan, kun kaikilla on oma pyyhkeensä ja omat pöpönsä.

Vierailija
17/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tuollaista turhaa säätämistä. Pyyhkeet vaihdetaan 1-2 kertaa viikossa, jos olet hygienian suhteen hysteerinen, niin meillä voit pyyhkiä kätesi vessapaperiin tai omiin housuihisi.

Vierailija
18/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikuista, ei nimikoituja pyyhkeitä. Käsipyyhe vaihdetaan aika usein ja aina ennen kuin tulee joku käymään. Itse kuivaan kädet joko tuohon käsipyyhkeeseen tai lähellä roikkuvaan kylpypyyhkeeseen, kasvot kuivaan kylpypyyhkeeseen. Miehen tavoista en tiedä. En ymmärrä monia erilaisia pyyhkeitä, puhdasta ihoahan pyyhkeeseen kuivataan.

Vierailija
19/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pikkupyyhe henkilökohtaisiin pikkupesuihin (naama, kainalot) ja kaikille yhteinen käsipyyhe. Näin oli jo lapsuudenkodissani.

Vierailija
20/24 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi aikuista, ei nimikoituja pyyhkeitä. Käsipyyhe vaihdetaan aika usein ja aina ennen kuin tulee joku käymään. Itse kuivaan kädet joko tuohon käsipyyhkeeseen tai lähellä roikkuvaan kylpypyyhkeeseen, kasvot kuivaan kylpypyyhkeeseen. Miehen tavoista en tiedä. En ymmärrä monia erilaisia pyyhkeitä, puhdasta ihoahan pyyhkeeseen kuivataan.

Puhdasta? Irtoaahan sitä ties kuinka ihosoluja ja pesussa yleensä lähtee vain osa bakteereista, varsinkin jos vähän vain huuhtaisee? Toiset tosiaan saavat pyyhkeensä mustaksi hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi