Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi Tinderissä, 14 miestä treffattu. Kysy!

Vierailija
27.09.2017 |

Olen 26v nainen, toivon parisuhdetta mutta en vastusta mitään vähemmän vakavaakaan tapailua jos vaan sattuu sopiva tyyppi siihen.

Kysykää jotain, vastaan rehellisesti! :)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon mies 24v ja en koskaan ole käyttänyt treffipalveluita, mutta Kysyn mielenkiinnosta kysymyksen: 

Kuinka moni näistä miehistä oli potentiaalisia kumppaneita/poikaystäviä joita voisit ottaa/tavata uudelleen? :)

Kaikkiin en ehtinyt tutustua kovinkaan paljoa, joten vaikea sanoa että kenen kanssa olisin oikeasti voinut seurustella. Ainakin niiden kahden ketä tapailin pidempään. Lopuista 12 miehestä 5 olisin voinut tavata vielä uudelleen.

Ap

Miksi et sitten tavannut? 

Vierailija
42/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, oon mies 24v ja en koskaan ole käyttänyt treffipalveluita, mutta Kysyn mielenkiinnosta kysymyksen: 

Kuinka moni näistä miehistä oli potentiaalisia kumppaneita/poikaystäviä joita voisit ottaa/tavata uudelleen? :)

Kaikkiin en ehtinyt tutustua kovinkaan paljoa, joten vaikea sanoa että kenen kanssa olisin oikeasti voinut seurustella. Ainakin niiden kahden ketä tapailin pidempään. Lopuista 12 miehestä 5 olisin voinut tavata vielä uudelleen.

Ap

Ne miehet sai siltä mitä halusikin, ei sellaista haluta muuten nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko kenellekään ensitreffeillä perseeseen? Epäilen että et kun olet vielä sinkku...

Vierailija
44/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet edelleen sinkku, suosittelen sovelluksen vaihtamista. Itsekin olin vuosia Tinderissä, huonolla menestyksellä. Miehet huijasivat siellä kuvillaan minkä kerkesivät. Kuvista peiteltiin lyhyyttä, ylipainoa, alipainoa... Monessa muussa deittipalvelussa on pakko kirjoittaa itsestään kuvaus ja mahdollista ilmoittaa esimerkiksi pituus ja ruumiinrakenne. Tällöin luonnollisesti toisesta saa paljon enemmän informaatiota ennen treffeille menoa.

Kaikkien nettideittipohjaisten palvelujen eduksi on mainittava, että siellä on mahdollista tavata ihmisiä, joita muuten tuskin tapaisi missään. Ihmisten tapailu oman kuplan ulkopuolelta on ollut virkistävää.

laitanpa tälläisen diipadaapa vaihda sovellusta kommentin. Niin että mikä sitten on se hyväksi toteemasi sovellus?

Vierailija
45/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko paljon ghostaamisia? Itse olen huomannut, ettei miehet paljoa selittele mikäli kiinnostus lopahtaa, sellasia raukkoja...

Vierailija
46/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska he eivät halunneet. Yhden kanssa juttu loppui heti ekan tapaamisen jälkeen välimatkan vuoksi.

Ap

Vierailija
47/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko kenellekään ensitreffeillä perseeseen? Epäilen että et kun olet vielä sinkku...

- En. En ole kokeillut anaaliseksiä koskaan.

Tuliko paljon ghostaamisia? Itse olen huomannut, ettei miehet paljoa selittele mikäli kiinnostus lopahtaa, sellasia raukkoja...

- Joskus joo, mutta ei tapaamisen jälkeen kertaakaan mitään täysin hiljaista. Mutta selvästi loppui se kiinnostus, että vastasivat parilla sanalla jos jotain kysyi ja sitten itsekin lopetin yhteydenpidon eikä heistä enää kuulunut.

Ap

Vierailija
48/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ne miehet sai siltä mitä halusikin, ei sellaista haluta muuten nähdä.

Väsynyt provo tai sitten et lukenut ap:n vastauksia. Hänellä oli yksi yhdenillanjuttu.

Vierailija
49/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v nainen, toivon parisuhdetta mutta en vastusta mitään vähemmän vakavaakaan tapailua jos vaan sattuu sopiva tyyppi siihen.

Kysykää jotain, vastaan rehellisesti! :)

Miksi?

Vierailija
50/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltako sait munaa?

Kahden kanssa on ollut seksiä ja lisäksi yhden kanssa käsipelejä ja suuseksiä. Varmaan saisi aika paljonkin jos se olisi tavoite ja siihen pyrkisi.

Ap

Käytitkö kondomia? Kumpi osti ne?

Suuseksiä oli ilman kumia (tiedän ettei pitäisi!), yhdynnässä aina kumi. Toinen näistä kenen kanssa oli seksiä oli yhdenillanjuttu, minulla oli kumeja ja niitä käytettiin. Toinen on mies ketä tapailin pidempään ja molemmat osti kumeja.

Ap

En vieläkään oikein usko että otit poskeen niin ettei mies tehnyt sinulle (juuri) mitään.

Mistä ihmeestä sä päättelit että ap antoi suuseksiä mutta mies ei!?

Ehkä tolle tyypille ei ole olemassa miehen antamaa suuseksiä naiselle, joten "suuseksi" automaattisesti tarkoittaa "suuseksiä miehelle".

Vierailija
51/60 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vuodessa 14, noi näkee viikossa.

Ja seksiä vielä enemmän pöh.

Tai idiootti.

Tää kysy jotain tyyppi on milloin mitäkin...

Vierailija
52/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vuodessa 14, noi näkee viikossa.

Ja seksiä vielä enemmän pöh.

Tai idiootti.

Tää kysy jotain tyyppi on milloin mitäkin...

Ei ollut tavoitteena tavata kaikkia mahdollisia treffeille enkä seksiä etsi.

Ap

Vierailija
53/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hauskaa olla yleisellä rullalla

Vierailija
54/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hauskaa olla yleisellä rullalla

En ymmärrä kysymystä.

Ap

Vierailija
55/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeilisi välillä naisia?

Vierailija
56/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tiedoksi, että ostakaa ihmeessä itse kuminne, säilyttäkää niitä asianmukaisesti, vaihtakaa ne riittävän usein ja KÄYTTÄKÄÄ AINOASTAAN OMIA KUMEJANNE. Kannattaa myös tarkistaa vähän ennen laukeamista silmämääräisesti, että kumi on ehjä.  Teillä ei ole enää mitään sanavaltaa mihinkään siinä vaiheessa kun kondomi pettää. Oikeusmurhahan tämä on, mutta näillä ikävä kyllä mennään tällä hetkellä. 

Vierailija
57/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan näistä naisista ei voi linkata kuvaansa ketjuun? Olisi kiva nähdä mimmoisia naisia näitä aloituksia kirjoittelee.

Vierailija
58/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kokeilisi välillä naisia?

- Hmm kai voisin. Ehkä. Olen harkinnut. Miehet vaan sytyttää kuusi kertaa enemmän.

Miksi kukaan näistä naisista ei voi linkata kuvaansa ketjuun? Olisi kiva nähdä mimmoisia naisia näitä aloituksia kirjoittelee.

- En halua olla tunnistettavissa av:lla tai muuallakaan näiden tunnustusten jälkeen.

Ap

Vierailija
59/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään oikein usko että otit poskeen niin ettei mies tehnyt sinulle (juuri) mitään.

Ihan yleisesti, ei ap:hen liittyen niin mikä siinä olisi vaikeaa uskoa? Kyllä tuotakin naiset tekee. Jopa yhden illan tutuille.

Vierailija
60/60 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yleisesti, ei ap:hen liittyen niin mikä siinä olisi vaikeaa uskoa? Kyllä tuotakin naiset tekee. Jopa yhden illan tutuille.

Ja miehet. Yksi mies on antanut minulle kahdesti suuseksiä, touhu ei koskaan edennyt seksiin. Kun laukesin, mies tyytyväisenä halaili mun kanssa hetken ja nousi sitten ylös. Torjui kun tarjouduin ottamaan suihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan