Vuosi Tinderissä, 14 miestä treffattu. Kysy!
Olen 26v nainen, toivon parisuhdetta mutta en vastusta mitään vähemmän vakavaakaan tapailua jos vaan sattuu sopiva tyyppi siihen.
Kysykää jotain, vastaan rehellisesti! :)
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku hakee tinderistä seuraa.
Se on todella helppo tapa tutustua uusiin ihmisiin. En osaa luontevasti lähestyä ketään tuntematonta esim kaupassa tai kirjastossa. Ainakaan niin että keskustelu etenisi mihinkään small talkia pidemmälle. En työni tai harrastusten kautta tapaa paljoakaan uusia ihmisiä enkä halua olla sinkku loppuelämääni.
Ap
Miltä tuntuu olla kansainvälisessä vakoilujärjestelmässä?
En ikipäivänä lataisi tinderiä puhelimeeni.
Otatko maksun? Kuulostat halvalta. Tinderhän on tunnettu seksinhaku sovelluksena, joten sinänsä sopiva paikka sulle. Itse en katsoisi sinuun päinkään.
Otitko suikkiin baarin vessassa vai autossa? Olitko humalassa treffeillä?
Hohoi, onko olemassa mitään sovellusta, josta joku ei pelkää vakoilua? Minulla ei ole foliohattuja.
En ota maksua enkä minäkään varmaan kiinnostuisi sinusta kun vaikutat ahdasmieliseltä. Siellä on paljon muitakin kuin vain seksinhakuisia! Kannattaa kokeilla ennen kuin arvostelee eikä olla noin ennakkoluuloinen.
Olen ottanut suihin vain omassa sängyssä tai miehen luona hänen sängyssään. En ole koskaan ollut humalassa treffeillä. En ole itseasiassa ollut humalassa 4 vuoteen!
Ap
Ei kysyttävää. Itse olen ollut Tinderissä 2 v 6 kk ja tavannut sieltä 28 miestä. Kaikilta sain seksiä, suhteeseen en kelvannut kenellekkään. T: Ruma ja tissitön nainen
Vierailija kirjoitti:
Mä haen siksi kun en muualta saa. Olisin neitsyt vielä ilman Tinderiä. N28
Oletko muutenkin noin helppo antamaan seksiä?
1. Kauanko yleensä viestittelitte ennen tapaamista?
2. Missä paikoissa tapaamiset oli?
3. Miten pukeuduit tapaamisille?
4. Minkä ikäsiä miehet oli?
5. Ootko kaunis? Oliko miehet komeita?
6. Mistä aiheista puhuitte?
7. Montako kuvaa sulla on Tinderissä? Montako miehillä tavallisesti suunnilleen oli?
8. Aiotko jatkaa Tinderin käyttöä?
9. Suositteletko Tinderiä rumalle naiselle (näyttää transmieheltä), vai onko se enemmänkin niin "pinnallinen", ettei kannata?
10. Sanottiinko sulle mitään ilkeää Tinderissä, jos niin mitä?
Jos olet edelleen sinkku, suosittelen sovelluksen vaihtamista. Itsekin olin vuosia Tinderissä, huonolla menestyksellä. Miehet huijasivat siellä kuvillaan minkä kerkesivät. Kuvista peiteltiin lyhyyttä, ylipainoa, alipainoa... Monessa muussa deittipalvelussa on pakko kirjoittaa itsestään kuvaus ja mahdollista ilmoittaa esimerkiksi pituus ja ruumiinrakenne. Tällöin luonnollisesti toisesta saa paljon enemmän informaatiota ennen treffeille menoa.
Kaikkien nettideittipohjaisten palvelujen eduksi on mainittava, että siellä on mahdollista tavata ihmisiä, joita muuten tuskin tapaisi missään. Ihmisten tapailu oman kuplan ulkopuolelta on ollut virkistävää.
Itse löysin neljännestä miehestä poikaystävän. Käytin tinderiä aktiivisesti pari vuotta, kävin treffeillä neljän kanssa ja neljäs iski. Profiilissani luki jo valmiiksi että etsin vain poikaystävää, mikä laski matchini aika olemattomiin. Mutta se kannatti! Löytyi aivan täsmälleen mitä halusin.
Toi Tinder näyttää olevan nykyään standardi. Toi massa on on siellä aika valtava. Loistava sovellus sweeppailee ulkonäön kannalta itseä miellyttävät. Sitten jos tulee matchi, niin katsoo sitten tarkemmin kuvat ja profiilin.
Itsellä on aika kattava totuudenmukaisia kuvia ja vielä aika pitkähkö profiiliteksti. Tarkoitus oli nähdä vain ihmisiä jotka todella kiinnostavat.
Tinderissä on monenmoista ja kuka etsii mitäkin ja kuka vain huomiota. Mutta sitten keskustelemalla selviää nopeasti mikä ihminen on.
Virkistävä entenkin miehenä on, jotta nainenkin on osoittanut kiinnostuksensa sinua kohtaa. Noi ikä- ja etäisyysrajaukset ovat hyviä. Naiset ovat voittopuolisesti aika passiivia. Sitten keskutelussa on helppo karsia pois ne joiden verbaalinen viestintä on rajoitettua ja sellaiset jotka eivät harrasta eivätkö ole mistään kiinnostuneita.
Oletko muutenkin noin helppo antamaan seksiä?
- En mielestäni ole helppo, minulla on ollut neljän miehen kanssa seksiä elämäni aikana, näistä kaksi viimeisen vuoden aikana. Plus lisäksi tämän yhden kanssa pelkkää suuseksiä.
1. Kauanko yleensä viestittelitte ennen tapaamista?
- Yleensä reilu viikko. Joskus enemmän muutaman kerran vähemmän.
2. Missä paikoissa tapaamiset oli?
- Ensimmäisen kerran tapaan jossain julkisella paikalla, yleensä kahvila tai jokin muu vastaava mistä saa pientä purtavaa. Olen käynyt myös keilaamassa tai vaan kävelyllä.
3. Miten pukeuduit tapaamisille?
- Rennosti. Farkut, ei korkkareita, jokin neule tai muuten kiva paita. Ei liian paljastavaa.
4. Minkä ikäsiä miehet oli?
- 25 - 32
5. Ootko kaunis? Oliko miehet komeita?
- Olen ihan tavallisen näköinen, yleensä kehuttu söpöksi. Miehet oli komeita, söpöjä, tavallisia. Monenlaisia.
6. Mistä aiheista puhuitte?
- En osaa vastata tähän mitään tarkkaa, mistä nyt ikinä jutellaan ihmisten kanssa. Kaikkea mitä tulee puheeksi, ei alkuun mitään kovin syvällistä.
7. Montako kuvaa sulla on Tinderissä?
Montako miehillä tavallisesti suunnilleen oli?
- Minulla on viisi. Miehillä yleensä 2-5.
8. Aiotko jatkaa Tinderin käyttöä?
- Aion
9. Suositteletko Tinderiä rumalle naiselle (näyttää transmieheltä), vai onko se enemmänkin niin "pinnallinen", ettei kannata?
- Onhan se tavallaan pinnallinen joo, mutta uskon että sieltä voi löytää seuraa ihan kuka vaan. Suosittelen kokeilemaan!
10. Sanottiinko sulle mitään ilkeää Tinderissä, jos niin mitä?
- Ei ole sanottu mitään ilkeää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet edelleen sinkku, suosittelen sovelluksen vaihtamista. Itsekin olin vuosia Tinderissä, huonolla menestyksellä. Miehet huijasivat siellä kuvillaan minkä kerkesivät. Kuvista peiteltiin lyhyyttä, ylipainoa, alipainoa... Monessa muussa deittipalvelussa on pakko kirjoittaa itsestään kuvaus ja mahdollista ilmoittaa esimerkiksi pituus ja ruumiinrakenne. Tällöin luonnollisesti toisesta saa paljon enemmän informaatiota ennen treffeille menoa.
Kaikkien nettideittipohjaisten palvelujen eduksi on mainittava, että siellä on mahdollista tavata ihmisiä, joita muuten tuskin tapaisi missään. Ihmisten tapailu oman kuplan ulkopuolelta on ollut virkistävää.
Olen edelleen sinkku ja tykkään Tinderistä. Kuvat kertoo enemmän kuin kuvaukset ja en itse ole kertaakaan treffeillä yllättynyt muutoin kuin positiivisesti. Ei ole kukaan huijannut siis. Jos selvästi kuvat ovat huonoja ja/tai vanhoja, en matchaa.
Ap
Hei ap, et mielestäni ole helppo. Miksi miehistä ei sanota että olivat helppoja...
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, et mielestäni ole helppo. Miksi miehistä ei sanota että olivat helppoja...
No niinpä! Jos miehellä on vuodessa kahden naisen kanssa seksiä niin ei kukaan ala haukkumaan. Mutta onneksi en välitä, selvästi ongelma on heillä, ei minulla, minulle asia on ok. Tai olisi saanut olla enemmänkin seksiä, varsinkin kun oli hyvää seksiä molempien kanssa! :)
Ap