Vuosi Tinderissä, 14 miestä treffattu. Kysy!
Olen 26v nainen, toivon parisuhdetta mutta en vastusta mitään vähemmän vakavaakaan tapailua jos vaan sattuu sopiva tyyppi siihen.
Kysykää jotain, vastaan rehellisesti! :)
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaan 14? Toihan on reilu yks per kuu. Vuodessa olis ehtinyt ainakin 50 treffata.
Ei ole ollut tavoite kerätä jatkuvasti treffejä. Ei myöskään ole ollut noin montaa mielenkiintoista matchiä. Välillä on mennyt pari kuukautta ilman treffejä ja etten ole Tinderiä edes käyttänyt. Ja kaksi pidempää tapailusuhdetta ollut jolloin en käynyt muiden kanssa treffeillä.
Ap
Maksoit oman osuutesi treffeistä joka kerralla?
Moi, oon mies 24v ja en koskaan ole käyttänyt treffipalveluita, mutta Kysyn mielenkiinnosta kysymyksen:
Kuinka moni näistä miehistä oli potentiaalisia kumppaneita/poikaystäviä joita voisit ottaa/tavata uudelleen? :)
Vierailija kirjoitti:
Karmeimmat treffit?
Ei mikään ole ollut karmeaa. Muutamat tylsät kun mies osoittautui todella hiljaiseksi ja ujoksi. Alan höpöttää hölmöjä jottei olisi kiusallisia hiljaisia hetkiä ja saatan selittää sit mitä vaan outoakin ja sit nolottaa.😁 Toi on ollut pahinta, joten kai ollut aika mukavia treffejä kuitenkin yleisesti ottaen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moneltako sait munaa?
Kahden kanssa on ollut seksiä ja lisäksi yhden kanssa käsipelejä ja suuseksiä. Varmaan saisi aika paljonkin jos se olisi tavoite ja siihen pyrkisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltako sait munaa?
Kahden kanssa on ollut seksiä ja lisäksi yhden kanssa käsipelejä ja suuseksiä. Varmaan saisi aika paljonkin jos se olisi tavoite ja siihen pyrkisi.
Ap
Käytitkö kondomia? Kumpi osti ne?
Ei ole löytynyt parisuhdetta.
Parhaat treffit oli ihan vaan kahvit ja hän saattoi minut kotiin. Hyvä tunnelma oli ja juteltiin melkein kolme tuntia, ihan kuin oltais jo tunnettu toisemme pidempään ja mies oli todella ihana!
Joka kerta olen tarjoutunut maksamaan omani tai tarjoamaankin, mutta jotku sinnikkäästi haluaa maksaa, niin en ala väittelemään ja kinastelemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moi, oon mies 24v ja en koskaan ole käyttänyt treffipalveluita, mutta Kysyn mielenkiinnosta kysymyksen:
Kuinka moni näistä miehistä oli potentiaalisia kumppaneita/poikaystäviä joita voisit ottaa/tavata uudelleen? :)
Kaikkiin en ehtinyt tutustua kovinkaan paljoa, joten vaikea sanoa että kenen kanssa olisin oikeasti voinut seurustella. Ainakin niiden kahden ketä tapailin pidempään. Lopuista 12 miehestä 5 olisin voinut tavata vielä uudelleen.
Ap
Ja lisään/tarkennan; tapasinkin muutamia useammin kuin kerran. Siis nuo "loput" 7 miestä tapasin vain kerran, viiden kanssa pari-kolme kertaa ja kaksi johti pidempään tapailuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltako sait munaa?
Ap
Suuseksiä oli ilman kumia (tiedän ettei pitäisi!), yhdynnässä aina kumi. Toinen näistä kenen kanssa oli seksiä oli yhdenillanjuttu, minulla oli kumeja ja niitä käytettiin. Toinen on mies ketä tapailin pidempään ja molemmat osti kumeja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltako sait munaa?
Ap
Suuseksiä oli ilman kumia (tiedän ettei pitäisi!), yhdynnässä aina kumi. Toinen näistä kenen kanssa oli seksiä oli yhdenillanjuttu, minulla oli kumeja ja niitä käytettiin. Toinen on mies ketä tapailin pidempään ja molemmat osti kumeja.
Ap
En vieläkään oikein usko että otit poskeen niin ettei mies tehnyt sinulle (juuri) mitään.
Oletko mt potilas kun sinua kiinnostaa vain epämääräiset lyhyet kahvijuttelut?
Et halunnut seksiä etkä halunnut tavata mukavia seuralaisia paria kertaa enempää. Voisitko kiitos poistua tinderistä aiheuttamasta sekaannusta ja hämminkiä kunnes olet päättänyt kumpaa haluat, ja kirjoitat sen selkeästi esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltako sait munaa?
Ap
Ap
En vieläkään oikein usko että otit poskeen niin ettei mies tehnyt sinulle (juuri) mitään.
Siis suuseksi oli molemminpuolista.
Ap
Olet pelottava kirjoitti:
Oletko mt potilas kun sinua kiinnostaa vain epämääräiset lyhyet kahvijuttelut?
Et halunnut seksiä etkä halunnut tavata mukavia seuralaisia paria kertaa enempää. Voisitko kiitos poistua tinderistä aiheuttamasta sekaannusta ja hämminkiä kunnes olet päättänyt kumpaa haluat, ja kirjoitat sen selkeästi esille.
Olisin halunnut tavata heitä, mutta he eivät kai minua kun osa vain lopetti yhteydenpidon ja viesteihin vastaamisen, osa antoi jonkin epämääräisen selityksen. Outo oletus että treffejä ei olisi tullut lisää mun takia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneltako sait munaa?
Ap
Ap
Mistä ihmeestä sä päättelit että ap antoi suuseksiä mutta mies ei!?
Miksi vaan 14? Toihan on reilu yks per kuu. Vuodessa olis ehtinyt ainakin 50 treffata.