Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku normaalipainoinen/hoikka onnistunut pääsemään eroon selluliitistä? Tai edes vähentämään sitä?

Vierailija
27.09.2017 |

Miten? Olen itse 174 cm/60 kg ja liikun säännöllisesti. En ole mikään himotreenaaja, mutta kuntoilen sekä painoharjoitellen että lenkkeillen pari kertaa viikossa. Mielestäni myös syön terveellisesti (alkoholia tosi harvoin, kasvispainotteisesti, rasvaa öljyjen muodossa, riittävästi proteiinia, juon tarpeeksi vettä...). Silti jalkani ja takapuoli on täynnä selluliittiä! Jaloissa onneksi näkyy vain puristamalla, mutta pyllyssä näkyy vähän puristamattakin. Puristaessa olen sitä ihan täynnä... Onko tästä siis oikeasti mahdollista päästä eroon? Olen valmis tekemään paljonkin työtä, jos joku keino oikeasti löytyy.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin muutama vuosi sitten karppausta ja muutaman viikon jälkeen reisien ihoa rasvatessani mietin mihinkä helev*ttiin minun selluliittipahkurani ovat hävinneet! :D En tosiaan etukäteen tiennyt että karppaamalla lähtee sellut, mutta minulta ainakin lähti ja suht lyhyessä ajassa vielä.

Olen huvittuneena lukenut tätä ketjua. Kaikenmaailman poppakonsteja ja voiteita ja liikkumisia yritetään, että sellu häviäis. Kun mitään ei tapahdu, niin selitetään, että selluhan kuuluu naisen vartaloon.

Selluliittihan lähtee syömällä, niin yksinkertaista ja helppoa.

Vai olisiko se kuitenkin liian helppoa, ettei viitsitä edes yrittää. Kun sellut saattaisi oikeasti lähteä, mistäs sitä sitten valittais?

Vierailija
42/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ensimmäiseksi vettä ja reilusti, joku 5-6 dl hyvä. Veteen purista sitruunaa. Kuonat lähtee liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuisin ensimmäiseksi vettä ja reilusti, joku 5-6 dl hyvä. Veteen purista sitruunaa. Kuonat lähtee liikkeelle.

Just. Selitätkö miten ne selluliittikuonat lähtee liikkeelle just aamulla juodusta sitruunavedestä?

Vierailija
44/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan yleisurheilukisoissa naisilla ei näy koskaan selluliittiä. Tarvitset lisää lihasta kenties? Tuon pituisena ja painoisena et selvästikään painoharjoittele tavoitteellisesti.

Vierailija
45/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan yleisurheilukisoissa naisilla ei näy koskaan selluliittiä. Tarvitset lisää lihasta kenties? Tuon pituisena ja painoisena et selvästikään painoharjoittele tavoitteellisesti.

Kyllä sielläkin selluliittiä näkyy... toki vähemmän kuin urheilemattomilla.

Vierailija
46/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni karppaaja pääsee selluliiteistä. Itse en ole kiinnittänyt omiin selluihini huomiota silloinkaan, kun söin vielä "terveellisesti" eli suositusten mukaan, joten en oikein osaa omalta kohdaltani sanoa. Ei jaksa sellut kiinnostaa. Aloittaja syö jo ilmeisesti oikeaa ruokaa ja rasvaakin menee, joten ruokavaliomuutoksilla ei välttämättä saa aikaan radikaalia parannusta.

Vierailija
47/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selluliitistA ei selluliitistÄ.

Opetelkaa ennemmin kirjoittamaan...

Vierailija
49/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin muutama vuosi sitten karppausta ja muutaman viikon jälkeen reisien ihoa rasvatessani mietin mihinkä helev*ttiin minun selluliittipahkurani ovat hävinneet! :D En tosiaan etukäteen tiennyt että karppaamalla lähtee sellut, mutta minulta ainakin lähti ja suht lyhyessä ajassa vielä.

Olen huvittuneena lukenut tätä ketjua. Kaikenmaailman poppakonsteja ja voiteita ja liikkumisia yritetään, että sellu häviäis. Kun mitään ei tapahdu, niin selitetään, että selluhan kuuluu naisen vartaloon.

Selluliittihan lähtee syömällä, niin yksinkertaista ja helppoa.

Vai olisiko se kuitenkin liian helppoa, ettei viitsitä edes yrittää. Kun sellut saattaisi oikeasti lähteä, mistäs sitä sitten valittais?

Miten se selluliitti lähtee syömällä? Muutama kaverini syö miten sattuu. Sipsiä, karkkia, suklaata lähes joka päivä. Ylipainoakin näillä henkilöillä on, mutta silti selluliitin määrä on huomattavasti vähäisempi, kuin minulla. Vaikka syön terveellisesti ja välttelen herkkuja. Käyn vielä salilla kaiken hyvän lisäksi, juon paljon vettä. Silti tuo muhkura vaan on ihon alla ja pysyy, herkuttelevilla kavereilla iho on suht sileä.

Vierailija
50/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

How to lose cellulite

- kortisolitasot alas (hitaat kävelylenkit)

- insuliinitasot kuntoon 

- kasvuhormonin nosto -> HIIT ja pätkäpaasto

Nopeita tuloksia ei kannata odottaa.

Vierailija
51/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

guugleta cellulite multidimensional exercise

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän