Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku normaalipainoinen/hoikka onnistunut pääsemään eroon selluliitistä? Tai edes vähentämään sitä?

Vierailija
27.09.2017 |

Miten? Olen itse 174 cm/60 kg ja liikun säännöllisesti. En ole mikään himotreenaaja, mutta kuntoilen sekä painoharjoitellen että lenkkeillen pari kertaa viikossa. Mielestäni myös syön terveellisesti (alkoholia tosi harvoin, kasvispainotteisesti, rasvaa öljyjen muodossa, riittävästi proteiinia, juon tarpeeksi vettä...). Silti jalkani ja takapuoli on täynnä selluliittiä! Jaloissa onneksi näkyy vain puristamalla, mutta pyllyssä näkyy vähän puristamattakin. Puristaessa olen sitä ihan täynnä... Onko tästä siis oikeasti mahdollista päästä eroon? Olen valmis tekemään paljonkin työtä, jos joku keino oikeasti löytyy.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuullut sellaisesta lätkyttimestä? Myös paistinlasta kelpaa. Sillä lätkyttelet päivittäin 30-90 min ongelma- alueita. Sitten rasvaat eukalyptussalvalla, siis sillä mitä laitettiin pienenä rintaan kun oli flunssa.

Vierailija
22/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa lihavan neuvot?

Lihavilla yleensä selluliitti vähenee helposti, jos he laihduttavat normaalipainoon. Minulla on paino jo ok.

Ap

Ok. Itse pääsin kyllä selluliitista eroon, vaikka paino on 80+.

No kerro sitten :)

En tiedä, mikä näistä vai kaikki yhdessä, mutta vuosi sitten keväällä oli jäätävä selluliitti ja nyt ei puristamallakaan kuin lievä.

- laadukkaita antioksidanttivitamiineja

- 2-3 hedelmää päivässä

- Bakel hydrabody -voide

- aloin käyttää suihkussa pesusientä/ harjaa, jolla hieron kehon läpi

Lisäksi tietty kävely ulkoilmassa tekee hyvää, riittävästi vettä - mielellään pehmennetty jollain (kurkku, vesimeloni, suodatin, raffinoimaton suola, emäsjauhe), käsille /jaloille liikuntaa hyvin pienillä painoilla ja toistoja yli 100 (itse käyttänyt 2 kilon käsipainoja pystypunnerruksiin (?) alleihin ja yläselkään.

Vasta ihan äsken kokeilin lymfahierontaa, sillä saa hyvin kuonat liikkeelle. Voisin kuvitella hypoxi-hoidon auttavan. En ole kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päiväinen ihan hemmetin kuuma suihku ja tasajalkahyppyjä 50 kpl päivässä. Tramppakin hyvä!

Vierailija
24/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
25/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin alle parikymppisenä että selluliitti on ja pysyy eikä sille vaan voi mitään. Nyt lähempänä kolmikymppistä minulla on selluliittia paaaaljon vähemmän kuin tuolloin nuorempana. En ole koskaan varsinaisesti yrittänyt päästä siitä eroon, mutta eri tekijät ovat vaikuttaneen selluliitin vähenemiseen. Näistä tärkeimmät:

1. Selluliittia poistui huomattavasti lopetettuani hormonaalisen ehkäisyn käytön. (Tällöin en vielä edes treenannut ja söin mitä sattuu ja juhlin paljon.)

2. Aloin kuntoilla ja syödä terveellisemmin ja laihduin reilu 10kg.

Paino on pysynyt nyt vuosia samana. (Normaalipainoinen)

3. Painoharjoittelu!! (Tämä suurin muutos on tapahtunut 1-2 vuoden sisällä.) Erityisesti pakaroiden/reisien huomioiminen ja isoilla painoilla treenaaminen ja oikeiden lihasten löytäminen ja aktivoiminen. Tällä on mielestäni ollut suurin ja konkreettisin vaikutus siihen, että selluliittini on muuttunut huomaamattomammaksi . Löysien reisien ja muhkuraisten pakaroiden tilalle on alkanut tulla lihaksikasta muotoa ja iho on selvästi kiinteytynyt.

En tosiaan ole mikään fitnesspimu, vaan ihan normaalipainoinen, en myöskään kyttää ruokiani ja herkuttelen myös 1-2 kertaa viikossa.

Toki kärsin selluliitista edelleen, mutta sitä ei ole enää niin laajalla alueella. Olen kuitenkin hyväksynyt sen ja naisilla selluliitti mielestäni kuuluu asiaan, eikä kannata kuluttaa liikaa aikaa elämästä selluliitista murehtimiseen.

Vierailija
26/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut mieshormoneja? Mulla tehosi kun alkoi hoidot sukupuolen korjausta varten. Kannattaa jutella lääkärille tästä mahdollisuudesta. Itse olen nyt hoitanut itseäni 6 kk ja tänään sain ajaa jo parran!:)

Voin suositella!

Vierailija
27/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti naiset... :D :D

Mitä väliä sillä selluliitilla on, sitä on lähestulkoon kaikilla!

Oikeastiko joku uhraa älyttömästi aikaansa hieromalla reisiään ja persettään... Päästäkseen eroon selluliitista?

Kurkataanpas yhessä oman navan tai reisien sijaan oikeaan elämään ja ulkomaailmaan... Mitä maailmalla tapahtuu? Mitkä ovat elämäsi arvot? Mitä mukavaa/sivistävää/merkityksrllistä voisit tänäänkin tehdä tai tuolla ajalla, joka kuluu selluliitinn murehtimiseen tai paistinlastalla reisien lätkyttelyyn ( :D ) ?

Luuletko, että kuolinvuoteellasi mietit reisiäsi?

Vierailija
28/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun säkin oot noin lyhyt niin ei muuta kuin 20 kiloa painosta pois! Ja äkkiä! Luut ja nahka ei kerää sellarii.

Vierailija
29/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hemmetti naiset... :D :D

Mitä väliä sillä selluliitilla on, sitä on lähestulkoon kaikilla!

Oikeastiko joku uhraa älyttömästi aikaansa hieromalla reisiään ja persettään... Päästäkseen eroon selluliitista?

Kurkataanpas yhessä oman navan tai reisien sijaan oikeaan elämään ja ulkomaailmaan... Mitä maailmalla tapahtuu? Mitkä ovat elämäsi arvot? Mitä mukavaa/sivistävää/merkityksrllistä voisit tänäänkin tehdä tai tuolla ajalla, joka kuluu selluliitinn murehtimiseen tai paistinlastalla reisien lätkyttelyyn ( :D ) ?

Luuletko, että kuolinvuoteellasi mietit reisiäsi?

No kyllä täytyy miettiä! Hyi nyt kamala, muhkuraiset reidet ja pylly ja jopa vatsa (!!!!)

Kuumaa vettä ongelma- alueille ja voi ihan käsin hakata samalla. Mobilat on myös hyvää levittää näille alueille kun on lätkinyt puolisen tuntia.

Vierailija
30/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin alle parikymppisenä että selluliitti on ja pysyy eikä sille vaan voi mitään. Nyt lähempänä kolmikymppistä minulla on selluliittia paaaaljon vähemmän kuin tuolloin nuorempana. En ole koskaan varsinaisesti yrittänyt päästä siitä eroon, mutta eri tekijät ovat vaikuttaneen selluliitin vähenemiseen. Näistä tärkeimmät:

1. Selluliittia poistui huomattavasti lopetettuani hormonaalisen ehkäisyn käytön. (Tällöin en vielä edes treenannut ja söin mitä sattuu ja juhlin paljon.)

2. Aloin kuntoilla ja syödä terveellisemmin ja laihduin reilu 10kg.

Paino on pysynyt nyt vuosia samana. (Normaalipainoinen)

3. Painoharjoittelu!! (Tämä suurin muutos on tapahtunut 1-2 vuoden sisällä.) Erityisesti pakaroiden/reisien huomioiminen ja isoilla painoilla treenaaminen ja oikeiden lihasten löytäminen ja aktivoiminen. Tällä on mielestäni ollut suurin ja konkreettisin vaikutus siihen, että selluliittini on muuttunut huomaamattomammaksi . Löysien reisien ja muhkuraisten pakaroiden tilalle on alkanut tulla lihaksikasta muotoa ja iho on selvästi kiinteytynyt.

En tosiaan ole mikään fitnesspimu, vaan ihan normaalipainoinen, en myöskään kyttää ruokiani ja herkuttelen myös 1-2 kertaa viikossa.

Toki kärsin selluliitista edelleen, mutta sitä ei ole enää niin laajalla alueella. Olen kuitenkin hyväksynyt sen ja naisilla selluliitti mielestäni kuuluu asiaan, eikä kannata kuluttaa liikaa aikaa elämästä selluliitista murehtimiseen.

No eikä kuulu asiaan!  Eikä sitä murehtia tarvitsekaan, koska sen saa pois helposti. 

Vierailija
31/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Vaihdoin vuosi sitten hormonaalisen (auramigreenin vuoksi) kuparikierukkaan ja sellut hävis :D Ei harmittanut kovasti. 166cm/60kg/33v. En väitä että tämä on kaikilla THE syy mutta sen väitän kyllä ettei sitä millään ulkoisilla (koti)konsteilla hoideta (esim. aiemmin mainittu kahvikuorinta, olen tehnyt sitä muutenkin jo monen monta vuotta, eikä sillä ollut mitään vaikutusta). Jotkut erikoishoidot kauneushoitoloissa voi jo vaikuttaakin?

Vierailija
32/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koittanut mieshormoneja? Mulla tehosi kun alkoi hoidot sukupuolen korjausta varten. Kannattaa jutella lääkärille tästä mahdollisuudesta. Itse olen nyt hoitanut itseäni 6 kk ja tänään sain ajaa jo parran!:)

Voin suositella!

Joo ja siis sama onnistuu ihan niillä napeilla, mitä löytyy punttisaleilta kun osaat kysellä oikeilta henkilöiltä! Koita hakeutua kehonrakentajien pariin. Täysin rasvaton ruokavalio vie naishormonit pois myös tehokkaasti. Kuukautiset pitäisi heti saada pois. Kyllä se siitä! Tsemppiä nainen!

Vierailija
33/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Vaihdoin vuosi sitten hormonaalisen (auramigreenin vuoksi) kuparikierukkaan ja sellut hävis :D Ei harmittanut kovasti. 166cm/60kg/33v. En väitä että tämä on kaikilla THE syy mutta sen väitän kyllä ettei sitä millään ulkoisilla (koti)konsteilla hoideta (esim. aiemmin mainittu kahvikuorinta, olen tehnyt sitä muutenkin jo monen monta vuotta, eikä sillä ollut mitään vaikutusta). Jotkut erikoishoidot kauneushoitoloissa voi jo vaikuttaakin?

Oikeesti?!?:D

Keksin tuon kahvikuorinnan ihan päästäni!:D

Vierailija
34/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Lähes kaikilta naisilta löytyy selluliittiä, seuraavaksi varmaan kyselet kuinka poistaa nenä päästä.

Vierailija
35/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos laittais märkiä kahvinpuruja iholle ja sitten lätkyttelee paistinlastalla?

Mut hei, yks hyvä on jäänyt laittamatta.. Muurahaispesässä istuminen!!! Tehoaa takuulla!

Vierailija
36/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu no en nyt selluliitinpoistotarkoituksessa sentään vuosia :D vaan ihan nykyäänkin muutaman kerran viikossa koko kroppa, jää mukavan pehmeä iho.  Mä olen kyllä niin pihi että teen 'sumppikuorinnan', käytän siis jo juomaksi valutetut purut :D

Vierailija
37/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu no en nyt selluliitinpoistotarkoituksessa sentään vuosia :D vaan ihan nykyäänkin muutaman kerran viikossa koko kroppa, jää mukavan pehmeä iho.  Mä olen kyllä niin pihi että teen 'sumppikuorinnan', käytän siis jo juomaksi valutetut purut :D

Mahtaa teillä viemärit olla hyvässä kunnossa..

Vaihda hienoon sokeriin.

Mut on naiset vähän yksinkertaisia..

Joko koitit paistinlastalla lätkyttelyä?

Mä voin keksiä lisääkin.. Hmm.. Mites ois jos perse pystyssä kyykkii saunassa ja sit iskee sen jäävedellä täytettyyn vannaan? Varmaan lämpövaihtelu rikkoo sellarit? Kannattaa koittaa!!! Pitäiskö ruveta joksikin kauneusguruksi? Ehkä rikastuisin?

Vierailija
38/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin muutama vuosi sitten karppausta ja muutaman viikon jälkeen reisien ihoa rasvatessani mietin mihinkä helev*ttiin minun selluliittipahkurani ovat hävinneet! :D En tosiaan etukäteen tiennyt että karppaamalla lähtee sellut, mutta minulta ainakin lähti ja suht lyhyessä ajassa vielä.

Vierailija
39/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietty ihan tuorekelmun kääriminen vatsan ja reisien ympärille yöksi auttaa.

Aika hyvä, eikö?

Vierailija
40/51 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät villakalsarit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän