Onko joku normaalipainoinen/hoikka onnistunut pääsemään eroon selluliitistä? Tai edes vähentämään sitä?
Miten? Olen itse 174 cm/60 kg ja liikun säännöllisesti. En ole mikään himotreenaaja, mutta kuntoilen sekä painoharjoitellen että lenkkeillen pari kertaa viikossa. Mielestäni myös syön terveellisesti (alkoholia tosi harvoin, kasvispainotteisesti, rasvaa öljyjen muodossa, riittävästi proteiinia, juon tarpeeksi vettä...). Silti jalkani ja takapuoli on täynnä selluliittiä! Jaloissa onneksi näkyy vain puristamalla, mutta pyllyssä näkyy vähän puristamattakin. Puristaessa olen sitä ihan täynnä... Onko tästä siis oikeasti mahdollista päästä eroon? Olen valmis tekemään paljonkin työtä, jos joku keino oikeasti löytyy.
Kommentit (51)
Olen päässyt selluliitista. Kyllä keino löytyy.
Rasvausta ja kyykkyjä voi koittaa..
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt selluliitista. Kyllä keino löytyy.
Ja sitä keinoa ei voi kertoa syystä että...?
Ajattele, että on tässä elämässä etes jotain varmaa, verojen maksu ja selluliitti.
En oaaa sanoa. Voit ottaa yhteyttä ihotautilääkäriin.
Mulla oli kerran amerikkalainen opiskelukaveri jonka isä oli ihotautilääkäri joka hoiti lasten kasvojen selluliittia.
Minulla selluliitti on vähentynyt luultavasti runsaamman vedenjuonnin ansiosta. Olen myös jättänyt leivän oikeastaan kokonaan pois ruokavaliostani. Olen myös lopettanut istumisen töissä, seison nykyään lähes koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
En oaaa sanoa. Voit ottaa yhteyttä ihotautilääkäriin.
Mulla oli kerran amerikkalainen opiskelukaveri jonka isä oli ihotautilääkäri joka hoiti lasten kasvojen selluliittia.
Puhun nyt kosmeettisesta selluliitista, en siitä, mitä se lääketieteessä tarkoittaa :)
Ap
Väittävät että säännöllinen kuivaharjaus auttaa.
Hiero päivittäin kahvipuruilla. Kyllä lähtee.
Nyt 165 cm / 62 kiloisena selluliittia löytyy mahasta, käsistä, jaloista ja perseestä. Hirveän näköistä ja vihaan kaikkea kropassani. 165 cm / 45 kiloisena selluliittia ei ollut ollenkaan. Voi kun löytyisi itsekuria luopumaan herkuista ja pääsisi taas tuohon kokoon :(
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa lihavan neuvot?
Lihavilla yleensä selluliitti vähenee helposti, jos he laihduttavat normaalipainoon. Minulla on paino jo ok.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavilla yleensä selluliitti vähenee helposti, jos he laihduttavat normaalipainoon. Minulla on paino jo ok.
Ap
Ok. Itse pääsin kyllä selluliitista eroon, vaikka paino on 80+.
Joillekin on parasta vaan käydä makaamaan ja odottaa kuolemaa.
Olen saman pituinen kuin sinä, kaksi kiloa vain kevyempi. Olen tehnyt hirveästi töitä selluliitin vuoksi. Urheillut, kuivaharjannut jne. Ainoastaan imetysaikana olen ollut täysin sellullititon, eli on sentään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok. Itse pääsin kyllä selluliitista eroon, vaikka paino on 80+.
No kerro sitten :)
Kävin Cityklinikalla jossain niiden varatalohoidossa, olisiko ollut laser. Hyvin lähti ja on pysynyt poissa.
Up