Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko toinen tuntea, jos häntä ajatellaan paljon hyvällä?

Vierailija
27.09.2017 |

Oletko itse kokenut jotain tällaista, että saa yhteyden toiseen? Tulee esim. yhtäkkiä lämmin olo, aivan kuin toinen olisi lähellä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuo rikkoisi fysiikanlakeja vastaan.

Jostain syystä tämä harhaluulo on yleinen, että fysiikan lait määrittäisivät luonnossa tapahtuvat ilmiöt. Tilanne on kuitenkin päinvastainen – luonto on mitä on, ja fysiikan lait ovat ihmisen yritys selittää sen tapahtumia.

Siihen en ota kantaa kuinka todellisia tai epätodellisia telepaattiset kokemukset ovat, mutta nykyisillä fysiikan laeilla ei niiden mahdollisuutta voida kieltääkään.

Laiella ei ole tarkoitus kieltää mitään, vaan kuten sanoitkin kuvata olemassaolevia ilmiöitä. Telepatiaa on testattu, mutta sitä ei ole todettu toimivaksi, joten tietenkään ei ole tieteessä olemassa telepatiaa kuvaavia lakeja. Telepatia ei siis ole todellista, mutta toki ihminen kykenee uskottelemaan itselleen mitä tahansa. Niinhän sitä sanotaan, että ihminen uskoo sen, mitä haluaa uskoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä pysty.

Mutta täytyy huomioida että ihminen toimii autopilotilla suuren osan päivästä, eli teemme vaikka mitä ilman että ajattelemme tai tiedostamme niin tekevämme. Joten jos joku autopilottitoiminto tuleekin tietoiseksi, niin yllätymme että kappas, miten voi olla!

Tarkoitan esimerkiksi sitä että toimimme samalla tavalla, jolloin toiminnasta tulee ennakoitavaa.

Itse en vieläkään ymmärrä miten ne mentalistit kykenevät lukemaan toisista sitä "näkymätöntä tietoa" ja tietää mitä toinen ajattelee. Tai kykenevät syöttämään tietoa ihmiselle ilman että edes itse kohde sitä tajuaa.

Selitys on se, että he osaavat katsoa sitä mitä muut eivät näe.

Vierailija
24/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monia kokemuksia telepatiasta.

Uskon myös, että ajatukset ovat energiaa.

Eli uskon kyllä.

Vierailija
25/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseen uskovat ovat varmaan samaa porukkaa, jotka soittelevat niihin yöllä näytettävien selvännäkijähuijarien ohjelmiin.

Vierailija
26/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on jännä kyky, hän nimittäin herää ihan aina jos joku katsoo häntä kun hän nukkuu. On ollut tällainen pienestä pitäen, räväyttää heti silmänsä auki. Kuulemma jotenkin tuntee sen, vaikka katsoja olisi täysin hiljaa. Uskon että ajattelunkin tunteminen on ihan mahdollista. Emme me tästä maailmasta tiedä kaikkea ollenkaan.

Vierailija
27/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen sen, jos joku ajattelee minua hyvällä tai kaipaa.

Vierailija
28/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hdfghgfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Tuo rikkoisi fysiikanlakeja vastaan.

Jostain syystä tämä harhaluulo on yleinen, että fysiikan lait määrittäisivät luonnossa tapahtuvat ilmiöt. Tilanne on kuitenkin päinvastainen – luonto on mitä on, ja fysiikan lait ovat ihmisen yritys selittää sen tapahtumia.

Siihen en ota kantaa kuinka todellisia tai epätodellisia telepaattiset kokemukset ovat, mutta nykyisillä fysiikan laeilla ei niiden mahdollisuutta voida kieltääkään.

Laiella ei ole tarkoitus kieltää mitään, vaan kuten sanoitkin kuvata olemassaolevia ilmiöitä. Telepatiaa on testattu, mutta sitä ei ole todettu toimivaksi, joten tietenkään ei ole tieteessä olemassa telepatiaa kuvaavia lakeja. Telepatia ei siis ole todellista, mutta toki ihminen kykenee uskottelemaan itselleen mitä tahansa. Niinhän sitä sanotaan, että ihminen uskoo sen, mitä haluaa uskoa.

Se ettei telepatiaa olla onnistuttu mittaamaan ei sulje pois sen mahdollisuutta. Se, ettei toimintamekanismia osata kuvata, ei tarkoita etteikö ilmiö olisi mahdollinen. Onhan olemassa paljon muitakin asioita ja ilmiöitä joiden toimintaa ei vielä ymmärretä ollenkaan, mutta silti niiden olemassaolo tunnistetaan.

Vierailija
29/29 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on monia kokemuksia telepatiasta.

Uskon myös, että ajatukset ovat energiaa.

Eli uskon kyllä.

Kaikki on energiaa, eihän materiakaan mitenkään tällä tavalla kiinteää ole kun näkö- ja tuntoaistilla havaitaan. Kaikki olevainen on lopulta vain värähtelyä, aaltoliikettä ja näiden aaltojen muodostamia interferenssipatterneita.